אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 13 שנים. 29 בינואר 2011 בשעה 18:09

מאוד מאוד מוטרדת. וגם כועסת. והכי גרוע שזה עלי.

אינ לא מצליחה לזכור אם אני חייבת ש נ י שוברים של שכר לימוד או אחד. אני זוכרת שאחד, הגברת משכר לימוד זוכרת שניים. הפכתי את הבית, ואני לא מוצאת את הקבלה שמוכיחה את צדקתי.


Josephin​(לא בעסק) - עם שילמת בצ'ק את יכולה לבדוק לפי דף חשבון כמה תשלומים שילמת. וללא קשר לאופן התשלום אין לאותה גברת את השובר ששילמת להראות לך?
לפני 13 שנים
amy​(נשלטת) - איזה צ'ק ואיזה נעליים. מזומן. לאיזו גברת? מה ששילמתי אני יודעת ששילמתי, זה מה של א שילמתי, ואני נאלצת להגיע למסקנה שאותה גברת צודקת, ואני חייבת שני שוברים. איזה דפק.
לפני 13 שנים
Josephin​(לא בעסק) - התכוונתי לגברת משכר הלימוד, זו שנתת לה את השובר ששולם. ואם קיבל עבורו קבלה הרי צריך להיות אי שם העתק של הקבלה, לא?
אם תדעי כמה שילמת תדעי גם כמה לא שילמת :-)
שבוע טוב.
לפני 13 שנים
amy​(נשלטת) - אז זהו, שהיא טוענת שאין לה.
לפני 13 שנים
Josephin​(לא בעסק) - תהפכי כוס ולאחר מכן תחפשי בבית, לפעמים זה עוזר למצוא את מה שאבד, בהחלט אין מה להפסיד :-)
לפני 13 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - אולי כדאי לך שיהיה לך מעין תיק תף תף, שבו את מארגנת בכל אחד מהשנתות את הדברים החשובים לך. למשל: את לוקחת לשונית ושמה בצד אחד של האורגנייזר, ושם שמה אך ורק חשבונות שלא שולמו. וכותבת על הלשוניות "שלא שולמו". כך את עושה שבוע בשבועו? חודש בחודשו? וואטאבר, כמה זמן שאת צריכה. בחצי השני של האורגנייזר (נניח, סופרת אותו ומחלקת לחצי) - שמה לשוניות בצד השני - שוברים שכן שולמו. (סתם נתפסתי לדוגמאת חלוקה, את יכולה לחלק את זה איך שאת רוצה ולמה שאת רוצה..). (כמובן כ מ ו ב ן שאצלי זה לא כך...מצד שני, אצלי חוץ מארנונה הכל כבר סגור על הוראות קבע..).
לפני 13 שנים
amy​(נשלטת) - יש לך מושג כמה תיקיות כאלו כבר יש לי?...
לפני 13 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - אז לא הגיע הזמן להשמיש אותן?...או להשתמש בהן כמו שצריך?...
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י