ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 13 שנים. 4 בפברואר 2011 בשעה 15:19

אני עוד לא יודעת סופית, אבל יש סיכוי טוב שאתחיל בשבוע הבא סדנת מיכא"ל

http://michael.org.il/index.html


לא מוכר לרוב האנשים, נראה לי. גם אני אישית שמעתי על זה רק עכשיו. אבל בא לי טוב, להתחיל משהו חדש בדיוק אחרי שפרשתי מהלימודים ואני די שבורה. אני לא יודעת על כך הרבה, מה זה וכמה זה טוב, אבל בהרצאת המבוא המנחה (המ א ו ד יפה וכריזמטית) אמרה משהו על כך שמיכאל יכול להחזיר לאנשים את האמון בעצמם. אנשים שלא מאמינים עוד שהם יכולים, יכולים באמת להיות טובים במשהו. היא הביטה בי ואני כמעט בכיתי.


גיל 34 הוא גיל קריטי בהרבה מובנים. בכלל, כל עשור ה-30, בעיקר עבור נשים. יש לחץ אטומי, שהולך ומתגבר עם הגיל, להפוך ל "משהו", להסתדר בחיים וכל זה. כל כך הרבה דברים שצריך להספיק בזמן כל כך קצר. קריירה, ילדים, ואני בקושי הספקתי למצמץ, בקושי הספקתי להתרגל לעולם הזה ולחשוב איך להסתדר בו... וכבר. החיפזון וקוצר הזמן גורמים לי לערוג לפעמים לחיי נצח. פשוט לדעת שיש זמן, זמן בלתי מוגבל להתעשת על עצמך.


בינתיים, נדמה לי שהעצה הכי טובה והכי קשה ליישום, היא בדיוק זו שנתן דאגלס אדמאס ב "מדריך הטרמיפסט לגלקסיה: "בלי פאניקה!" אני צריכה לשנן את זה לעצמי כל הזמן. בלי פאניקה. לאט לאט. לוותר הרי תמיד אפשר, זו לא חוכמה.

יום- יום, שבוע- שבוע, יש לי תחושה של גורליות. ימים כל כך חשובים וגורליים לי, ולכולנו. לישראל ולעולם. המזרח התיכון מתלקח, ואין לאף אחד מושג מה יהיה מחר. רק... בלי פאניקה.

Tobias​(אחר) - ואל תשכחי מגבת
לפני 13 שנים
Here And There​(נשלטת) - הפוסט הזה וזה שקדם לו כאילו נכתבו עלי :).
אין לי תשובה לגבי איך להפחית את הלחץ שנוצר בגיל שלנו עקב הצפייה מאתינו "להסתדר".
הפתרון היחידי שאני כיולה לחשוב עליו הוא להבין (ולקוות) שהדברים יסתדרו.
ואולי הכי חשוב...
בלי פאניקה. :)
לפני 13 שנים
creamy - גם אני רוצה בלי פאניקה !!!
ובקשר למיכא"ל , האחיין שלי היה, אמר שהיה מאוד חזק ומעניין.
המון הצלחה }{
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י