סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 13 שנים. 16 בפברואר 2011 בשעה 19:06

היום היה יום די עוצמתי בפרוייקט מיכא"ל. אחד הדברים ששמתי לב אליו הוא שכל אחד בקבוצה שלנו, ללא יוצא מן הכלל, חושב שהוא הכי מסכן. "אף אחד לא יודע מה עברתי"- זה משפט ששמעתי מכמה וכמה אנשים היום. כמובן שאני, באופן אישי, חושבת שא נ י הכי מסכנה:)

אבל מה שהבנתי הוא שזה לא באמת משנה מי ינצח בתחרות המסכנות שלנו. יכול להיות, באמת, שיש אנשים שצריכים להתמודד עם יותר קשיים ומגבלות מאחרים, או שעברו טראומות יותר גדולות.

מה שחשוב הוא מה שאני עושה עם המסכנות שלי. החיים קצרים, ולמרות כל מה שנכתב ונאמר בנושא, עדיין אין הוכחות חד משמעיות לחיים אחרי המוות. יכול להיות, עד כמה שזה מפחיד, שזה כל מה שיש לנו. מה שקיבלנו כאן ועכשיו, בחיים האלו. מה אני עושה עם זה? מתבכיינת ומספרת לעולם כמה אני מסכנה וכמה קשה לי? זה מפתה. זה כיף, לעיתים קרובות. כמו שאמרו בקבוצה היום- זה גם ממכר. כיף לי לקבל סימפתיה והבנה מהסביבה, לפעמים זה אפילו מרגיש כמו אהבה. אבל זה לא אמיתי. ובסופו של דבר זו אני מול עצמי- מה אני עושה עם מה שקיבלתי בהנחה שאלוהים התכוון לזה כשאמר ש"אין החלפות", שזה מה יש וזה לא לדיון?


לקבל את המוגבלויות, לקחת את הדברים הטובים, ולעשות עם זה את הדבר הכי טוב שאפשר. זה מה יש ועם זה ננצח, עם דגש על לנצח.

אמרתי היום בקבוצה שמה שחסר לי יתר מכל הוא אומץ. אומץ להצליח בגדול. אומץ להרגיש מוצלחת ומוכשרת באמת, בתחום כלשהו. אומץ לעזוב את המסכנות כדרך חיים ולאמץ אל חיקי את הפריחה, האושר, האמונה, תחושת השווי העצמי.

אני לא יודעת אם יש מישהו שמבין את זה כאן, אבל יש לי תחושה שיש, ולא אחד או שניים. כי לא חשוב כמה מוצלחים אנחנו אולי נראים לסביבה, לכל אחד מאיתנו יש את החבילה שלו, ומה שאנחנו מרגישים עמוק בפנים פשוט קובע איך נתנהל בחיינו ועד כמה נמצה אותם. 5-10% מהפונטיצאל לאושר ולמימוש עצמי? או 100%.

בלוסום​(לא בעסק) - חח פאק איט - ספרי לי את סיפור חיי - בתחרות המסכנות נראה לי שאני לוקחת, ביי פאר...
לפני 13 שנים
amy​(נשלטת) - לא, אני!!!:)
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - אנשים מאד אוהבים לרחם על עצמם, תמיד זה היה, תמיד זה יהיה.
נקודת המבט שלי דומה למה שכתבת - החיים קצרים, אין הוכחות לחיים הבאים, ואתה יכול לבזבז את השישים שבעים שמונים שנה שלך על פני האדמה בלקטר כמה רע לך וכמה אתה מסכן, או בלנסות ליהנות כמה שאפשר לצבור חוויות והנאות חיים....
אחרי הכל - אם יש חיים אחרי המוות - יהיה לך מה לספר לחבר'ה שם למעלה. ואם אין - אז ממילא נתפוגג לכלום, אבל לפחות נהנינו בזמן שהיינו פה...
איך אמרו במונטי פייטון ב"בריאן כוכב עליון"? בריאן (AKA ישו) ועוד אחד שצלובים להם, בעודם מחכים למותם?
You know - you come from nothing, you're going back to nothing
!What have you lost? Nothing

והנה השיר האלמותי - Always look on the bright side of life
http://www.youtube.com/watch?v=1loyjm4SOa0
:)
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י