סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 12 שנים. 22 באוקטובר 2011 בשעה 20:41

העבר שלי חוזר, כי יש לו משהו להגיד לי. כשאני אומרת עבר, אני מתכוונת לאדון הראשון שלי.

יש לי כמה חידושים, גם עבורי. אני לא שונאת יותר. גם לא כועסת. עייפתי מלשנוא ומלכעוס. יותר מכל- זה להעניש את עצמי. אני לא שונאת אף אדם. הייתי במערכת יחסים עם אדם שעל אף שיש בו גם דברים טובים, ככל הנראה הוא פגוע מאוד נפשית, ופוגע באחרים. מעבר לזה, הייתי בכת. אני מבינה את זה היום. כת היא דבר פוגעני ומסוכן, אבל אלוהים, לאלו גבהים שהיא מרוממת אותך! תוסיפו לזה בדס"מ ואת החידוש שבהכל... ותקבלו טיל, ישר לחלל.
ואני מתגעגעת לגבהים האלו. נורא מתגעגעת. למרות שאני יודעת מה המחיר, ולא רק שלא אעמוד שוב במחיר כזה, זה גם לא יוכל לקרות. הספקתי לאבד בינתיים כל זיק של תמימות, כמעט. אני רואה דרך שקרים. פיתחתי מנגנוני הגנה מטורפים. מוגזמים. אז מה הפלא שאני מתגעגעת כל כך לתמימות שהייתה לי אז? לחידוש שבהכל? לנכונות להאמין, לגמרי ומייד?
אבל בחיים אני לא אתחרט על הנתינה שלי. לא עכשיו ולא לעולם. אני יודעת שנתתי את המקסימום שלי ואז עוד קצת. אני יודעת שניסיתי בכל כוחי לאהוב, להיות שפחה טובה ואדם טוב. ואני גאה בעצמי. נתתי במקום הלא נכון, לאדם הלא נכון, אבל הנתינה הזאת הייתה, בין השאר, מה שהטיס אותי לגבהים. זה תמיד ככה.

בדס"מ אינו בין נשלט לאל. הוא בן אדם לאדם. יחד עם זאת, העברת הכוח היא מה שמטיס אותנו. אותי. אם אני נותנת לאדון את ליבי, אם אני מסירה בפניו הגנות ומעניקה לו את פגיעותי, אני נותנת לו את הכוח להטיס אותנו יחד. אני לא חושבת שיש דרך אחרת לעשות זאת. א נ י לא מכירה דרך אחרת. בדס"מ עבורי הוא לא לחטוף הצלפות, לא קשירות, לא מצבטים. הוא יכול ל כ ל ו ל את הדברים האלו, אבל הם לא המהות. המהות היא העברת הלב- אליו. בלי שעושים זאת, זה פשוט לא יעבוד. אם השליטה נשארת בידים שלי, אם הלב נשאר אצלי, לא תתקיים העברת שליטה אמיתית, לא אוכל להמריא.

ואתם יודעים מה? לא רק ההמראה היא העניין. העניין הוא כזה: לא חשוב כמה פעמים וכמה קשה נפגעתי, לא חשוב כמה פעמים וכמה קשה עוד אפגע, אני פשוט מתעקשת להמשיך ולבטוח, אחרת, אלו מין חיים מחורבנים אלה???

ללהלנד - אף אחד לא אמר לא לבטוח. כי בלי לבטוח בצד השני אין מערכת יחסים לא משנה אם היא בדסמית או לא. אבל סוג כזה של בטחון כמו שהיה שם וואלה, לא יקרה שנית. זה כמו הבטחון שיש לנו בהורים שלנו שאנו מאמינים בהם שלא יפגעו בנו או שכל רצונם הוא בטובתנו עם הבדל מהותי. הוא כן פגע וטובתנו לא עמדה לנגד עיניו. אז לבטוח ככה באדם נוסף? לא חושבת שאפשרי וגם לא בטוחה שאני ארצה אי פעם . הדבר הטוב שקרה בעקבות החוויה המאוד מפוקפקת הזאת היא שפקחתי את עיני ואני היום בדיוק בקצה השני של התמימות. מצער? לא. מחזק ? כן.
לפני 12 שנים
amy​(נשלטת) - כן, אני חושבת שזה קצת מצער, להיות בקצה השני של התמימות. רוב האנשים לא שמה, את יודעת. הם באיזשהו מקום נוח באמצע. בטחתי בו כמו באל. נכון, זו הייתה טעות וזה לא יחזור על עצמו. זה בסדר גמור לי. אני כן רוצה להיות מסוגלת להאמין שגבר שאני איתו לא יפגע בי בכוונה. זה די אלמנטרי, לא?
לפני 12 שנים
אש האהבה - התמודדת עם שדי העבר,ובעצם יצאת חזקה יותר,רגועה יותר.
את עצמך,זה איך שאת בונה אותך,איך שאת מסדרת את מחשובתייך,סדר העדיפיות שלך.
ראית הרבה,טעמת הרבה ונותרו בך משקעים.
אני מצדיעה לך על שהצלחת להבחין ברוע שבקרבך ולהפטר ממנו.
כעס הוא רגש שלילי שהנזק העצמי בו רב מהנזק המזערי לאדם שאפילו לא מבחין בך או בכעסך.
ישר כוח ענק
לפני 12 שנים
amy​(נשלטת) - תודה רבה, יקירתי:) יש לכעס תפקיד, אבל התפקיד הזה עבר.
לפני 12 שנים
ללהלנד - אני חושבת שזו השריטה שתשאר עם רובנו. כל מי שהייתה שם הכוונה. יש אנשים שעוברים את החיים בלי החשיבה שיפגעו בהם בכוונה. אני לצערי למדתי את השיעור שיש אנשים שכן יפגעו בך בכוונה. אולי זה האקסטרים של איבוד התמימות לא יודעת אבל להתעלם מהחשיבה שזה קיים יהיה הרסני יותר. זה הדבר שכואב לי יותר מכל אני חושבת. ואני מודעת לכך שזה גם הורס ויהרוס קשרים עתידיים כי תמיד אני אחפש את הסימנים. תמיד.
לפני 12 שנים
amy​(נשלטת) - זה נראה לי מ ח ר י ד, ללהלנד! אני חושבת שאסור לחשוב ככה. פשוט אסור. וכן, אני תמיד חושבת שרוצים לפגוע בי בכוונה, אבל אני מנסה להתגבר. זה הורס את כל החיים, לא רק עם בני זוג, גם עם חברים, בעבודה, בכל מקום. בבקשה תנסי להתמודד עם זה, אולי בטיפול. זה מ מ ש מקום לא טוב להיות בו.
לפני 12 שנים
האדס​(שולט) - אני בטוח שתקבלי את ההחלטה הנכונה.
לפני 12 שנים
amy​(נשלטת) - החלטה? איפה ההתלבטות? :)
לפני 12 שנים
ללהלנד - ברור שזה מחריד ואני מודעת לזה. אבל זה כמו לשקר לעצמך ולהגיד שזה לא קיים. תמיד תקנן בך ההרגשה שזה אפשרי. המבחנים שאני עושה היום לאנשים הם קשים ומרובים ומתישים. אבל אלו שמחזיקים מעמד בהם אני בוטחת. מטפלת ביוצאי כתות אמרה לי שזהו דפוס שהיא רואה אצל רבים מניצולי כתות. זה משהו שחיים איתו אני מניחה.
לפני 12 שנים
amy​(נשלטת) - המבחנים שאני עושה הם כל כ ך מטורפים, שהרוב פשוט לא נשארים... את יודעת, זה לא מגיע להם.
צריך לנסות להתגבר, זה מה שאני אומרת. בכל פעם להאמין קצת יותר, לבחון קצת פחות.
לפני 12 שנים
אש האהבה - חיבוק והמון הזדהות בכאב ממני לך ול-ללהלנד.
כשהייתי ילדה עברתי טראומה אלימה ומסוכנת.
ההשלכות שלה פוגעות בי עד היום .
אני משערת שכאבכן רב משלי וההתמודדות קשה יותר.
לפני 12 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - כשכתבת שם על הנתינה שלך, הקבלת לי על אמון: יש לפעמים אנשים שהורסים, מכאיבים, מחריבים. אבל גם ברגעים הכי קשים שהיו לי - דבר אחד לא נלקח - המתנה החדשה הזו שהתחרשה לי בחיים - אני בוטחת יותר באנשים. פעם זה לא היה קיים בכלל. היום פתאום אני רואה שזה קיים. נקודה.
שמחה שגם אצלך זה משהו שלא נלקח, גרעיני. זה טוב ככה. משהו שלא משנה מה יעשו - לא יהרסו בך. }{
לפני 12 שנים
מישלי - התרגשתי לקרוא.

תודה.
לפני 12 שנים
choose life​(נשלטת) - נהדרת. מאוד מרגשת.
(אין על נדיבות הלב)
תודה.
לפני 12 שנים
SPENKY{שייכת} - הי איימוש
קראתי- וריגשת
אני חושבת שצריך אומץ כדי לכתוב את מה שכתבת
וגם סוג של השלמה עם עצמך
קבלי חיבוק גם ממני
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י