אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 10 שנים. 20 באוקטובר 2013 בשעה 21:38

שלדעתי הולך ומתפוגג וקיים בעיקר בקרב חדשים או בקרב אחוז קטן מאוד מהדינוזאורים. קונספט שגורס שאם את לא נשלטת מסוג מאוד מסויים, דהיינו, הסוג השפחתי, את... הנה באה הקללה- את לא "נשלטת אמיתית".

אני למדתי, אחרי כך וכך שנים, מאבקים ותהיות, שהנשלטות היא רצף שיש עליו מקומות שונים. לא, אולי אפילו רצף אינו הגדרה טובה, כי זה אומר שיש "יותר" ויש "פחות" (ותוך כדי יוצר מעמדות הזויים שאינם בינם לבין טוב ורע אמיתיים דבר וחצי דבר).

בואו נגיד שיש מקומות שונים על מעגל הנשלטות. סוגים שונים. כל אחת מתחברת למשהו אחר. יש דומים שמאוד עושה להם את זה רעיון השפחתיות. אז הם מחליטים שמי שהיא לא כזאת היא לא נשלטת אמיתית. זה שטויות כמובן. היא פשוט לא נשלטת מהסוג הזה.

ואני די מבסוטה מהמקום שהגעתי אליו, האמת. זה לא שאני אף פעם לא מתערערת או נהיית מודאגת כשמישהו אומר שאני "לא נשלטת אמיתית", אבל היום מצאתי את עצמי אומרת למישהו, ובאמת הרגשתי כך, שאני לא צריכה להוכיח לו או לכל אדם אחר שאני אכן נשלטת, כמו שאני לא צריכה להוכיח שאני אישה, או בן אדם. אני פשוט כזו. ואם סוג הנשלטת שאני לא עונה לצרכיו של דום אחד, הוא יענה לצרכיו של דום אחר, וחשוב לא פחות, הדום האחר יענה לצרכיי.

אני יודעת, מניסיון והיכרות, שקיים מגוון רחב של נשלטות מסוגים שונים. הייתי ממש שמחה לראות את האדרת הנשלטת השפחתית מתפוגגת סופית. אין שום דבר טוב יותר מבחינה מוסרית או ערכית בלבטל את עצמך בפני אדם אחר. זו דעתי בלבד כמובן ואני לא מתכוונת להתווכח עליה כאן. ברור שיש שחושבים אחרת. וברור שיש נשלטות שזה בדיוק מה שעושה להן את זה, והן כאלה. וזה בסדר גמור. אבל זה לא יותר או פחות טוב מנשלטת שמה שעושה לה את זה, למשל, זה פנטזיית אונס, או נשלטת שהקטע שלה הוא קשירות. מעגל, חברים, לא עמודה ולא מעמדות.

 

מקווה שלאט לאט הגישה תשתנה ושאף אחת שהתשוקות הנסתרות שלה הביאו אותה לכאן, לא תאלץ לחוש לא שייכת או שווה פחות.

lori{ע_מ} - אני חייבת להגיד שאת המונח הזה "נשלטת אמיתית" שמעתי רק בהקשרים של דיונים או של תגובות לפוסטים (אני מתעבת את המונח הזה). לא שמעתי אף מישהו אומר לי או למישהי אחרת "את לא נשלטת אמיתית" והייתי בטוחה שזה כבר סתם דבר שנאמר על מנת לפתח דיון.

זה ממש לא משנה אם את אוהבת הרבה מכות או מעט מכות, אם את רוצה לקום בחמש בבוקר להכין לו קפה או לכבס את הבגדים שלו ובזאת להצהיר - אני שפחה. כל אלו לא משנים. משנה מה איימי רוצה. איפה איימי תרגיש טוב.
בלי קשר לשליטה/BDSM/סאדו מאזו - אדם שלא גורם לך להרגיש טוב עם עצמך במקום שאת נמצאת בו, לא ראוי לקרבתך. ובטח שלא צריך להתייחס למשפטים סתומים שנזרקים לאוויר כשאת לא מתנהלת לפי איזשהו ספר בדיוני שמישהו החליט שקיים.
לפני 10 שנים
amy​(נשלטת) - תודה על תגובתך. כיף לראות שאת קוראת פה:)
מה שאני לומדת להבין לאחרונה, זה אכן זה, שמשנה מה טוב ל י.
לגבי ראויים או לא ראויים, לא הייתי הולכת כל כך רחוק. לכל אחד יש משהו ללמד אותי.
כל אחד תורם לי משהו להבין על עצמי במסע האישי שאני עוברת. ואני עוברת.
לפני 10 שנים
DESERTEAGLE​(שולט) - אין כזה דבר "נשלטת אמיתית". תמיד הדברים אמורים בנשלטת, הגדרותיה, וסיכומיה עם האדון שלה.
לפני 10 שנים
amirdom​(שולט) - אני חושב (ובעצם מניסיון אישי) למעט מקרים חריגים, בסופו של דבר אופי הקשר נקבע על ידי שני הצדדים גם אם לפעמים באופן לא מודע. המושג "אמיתי" או לא "אמיתי" הוא די אידיוטי.
לפני 10 שנים
רורשך​(שולט) - אנשים באים לכאן שונים, בתחושה שזאת קהילה "הטרוגנית", אבל גם כדי להרגיש שייכים. הרבה מקבלים את סטירת ה"סטנדרטיזציה של הקינק". אני מסכים לחלוטין שמדובר בתופעה שלילית שמעקרת את הרעיון הבסיסי של הקהילה.
לפני 10 שנים
א-דום​(שולט) - וואלה? יש קונספט כזה? אני לא שמעתי, למה לא הודיעו לי. אם זה נכון, אני לא שולט כי מעניינות אותי נשלטות לא שפחתיות (וזה לא שאני שולל שפחות אבל...). תעזבי אותך משטויות, אנשים ממציאים קונספטים במקום להגיד אמיתות.
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י