סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 9 שנים. 7 בינואר 2015 בשעה 23:03

לא עשיתי סקס הרבה מאוד זמן, ואני לא חושבת שאעשה בקרוב. אני בתקופה שהייתי זקוקה לה במשך המון זמן, ולא לקחתי אותה. תקופת התנקות מגברים וממיניות בכלל. עברתי המון בתחומים האלו. כרגע אני לומדת שוב להיות בקשר עם עצמי, להבין מה הרצונות שלי, בעיקר- לתת לדברים לנבוט מעצמם. הדחף המיני שלי ירד מאוד, והגם שאני מופתעת מעט, אני בסדר עם זה. אני חושבת שדברים נכונים קורים.

אני לא חושבת שאחזור לעולם הבדס"מ בצורה שהייתי בו. אני לא חושבת שזה נכון לי. אם יהיה לי בן זוג בעתיד (מקווה שיהיה לי), אני משערת שיהיו איתו גם קטעים של שליטה, אבל בצורה אחרת.

אני כבר לא שואבת הנאה מכך שקוראים לי "סוטה". אני לא חשה גאווה בהשתייכות לקהילה הזאת. אני כבר לא רוצה לחפור ולהתפלסף על זה. נדמה לי שאני יודעת למה אני, אישית, נשלטת, וקשה לומר שאני אוהבת את הסיבות או שאני חושבת שהן בריאות או נכונות. יכול להיות שאני תקועה עם זה לנצח, ואני צריכה למצוא את הדרכים להנות מזה, כמו שתמיד אומרים פה, אבל עשיתי הרבה דברים שלא נכונים לי כרגע. אני חושבת שתמיד אצטרך להיות עם יד על הדופק בכל הקשור בהתחככות שלי בעולם הזה ובמקומות שהוא לוקח אותי אליהם. חלק מהם מסוכנים ולחלק מהם השלכות לא בריאות ובלתי נשלטות.

זהו, בינתיים. ראיתי שהיו כמה אנשים שתהו לאן נעלמתי, היו ככה- מבולבלים. אז אני עדיין חיה, ברוך השם. עוברת הרבה מאוד דברים בהרבה תחומים. בסך הכל, טפו טפו, החיים לא רעים.

ואני מצטערת שאני כבר לא נלהבת כמו פעם ושרה את שבחי עולם הבדס"מ. מקווה שאני לא פוגעת ברגשותיו של אף אחד. תרשו לי כאן, בבלוג שלי, לכתוב את עצמי באמת.

Breaker - תעשי רק מה שנכון ובריא לך.
בלי להתנצל.
לפני 9 שנים
amy​(נשלטת) - תודה:)
לפני 9 שנים
חניבעל - זה בא והולך. כמו אצל כולם. לא מאמין שבאמת אפשר לצאת מזה.
זה יחזור.
לפני 9 שנים
מרוטשת - מה שתבחרי מקווה שזה יעשה לך טוב.
גם לי הייתה תקופת התנתקות גדולה מהאתר והבדסמ
מאחלת לך שתמצאי את דרכך
:)
לפני 9 שנים
Whip​(שולט) - בין אם את פה או לא, העיקר שיהיה לך טוב ושתהיי מאושרת. זה הכי חשוב, בסופו של דבר,
ויהיה נחמד לקבל ממך אותות חיים מדי פעם, קצת לדעת מה עובר עלייך ומה שלומך
כי בבסיס אנחנו בני אדם וסוג של שבט, עם היכרות ואכפתיות אחד כלפי השני לאחר היכרות של שנים
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י