לפני 9 שנים. יום שישי, 31 במרץ 2017 בשעה 17:05
-אמא שלי הייתה מענישה אותי כשהייתי קטנה. היא הייתה מכריחה אותי לעמוד מלא זמן בלי לזוז עם הידיים למעלה.
-זה עוד כלום. אמא שלי זרקה אותי מהאוטו באמצע כביש בתור עונש.
אני מביטה בשתיהן ואומרת: או קיי... כנראה שלי הייתה ילדות ממש מאושרת.

