ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 7 שנים. 22 באפריל 2017 בשעה 17:31

כשהייתי בת 16 חשבתי ברצינות על התאבדות. היה לי ממש רע והייתה תקופה לא קצרה שהדבר היחיד שהעביר אותי את היום היה בקבוקון רעל שרקחתי לעצמי והחזקתי בתיק. לא בטוח שהוא היה הורג אותי באמת, זו הייתה תערובת של תרופות שמצאתי בבית וכתשתי יחד, אבל עצם הידיעה שזו אופציה- הרגיעה אותי. נהגתי גם, כמו לא מעט מתבגרים למעשה, לחתוך את פרק כף היד. שריטות שטחיות, שהיום אני יודעת שלא היה להן כל סיכוי להרוג, אבל עצם הכאב עזר לי לשחרר את הכאב הנורא שבפנים. הייתה לי חברה טובה שלפעמים אפילו היינו עושות את זה יחד... נשארו לי צלקות, כי התמכרתי לתקופה. 

אבל ככל שאני מתבגרת, ככה אני יותר סולדת מפגיעה עצמית, לפחות פיזית. לפחות בלתי הפיכה. לאחרונה ראיתי כמה אנשים ברשת שכתבו "פרידות מהחיים". זה חרא לי לראות את זה. ככל שאני מתבגרת יותר, כך אני מעריכה יותר את החיים, את הבריאות, רגעים קטנים של אושר. את היכולת לעזור ולהקל על סבל. 

אולי יש סיבה לכך שהמוכנות לוותר על החיים באה לעיתים קרובות דווקא מאנשים צעירים יותר. ואולי ככל שמתבגרים, כך לומדים לשים את הסבל בפרופורציה. לדעת שמתישהו הוא יסתיים או יקהה. לדעת שיש דברים חשובים יותר, חשובים יותר מהכל. 

 אז אני בטוחה שהאנשים שמפרסמים הודעות התאבדות ברשת עוברים סבל נורא ואיום, אבל גם לי חרא לקרוא את זה. חרא לי שזה קיים בעולם. 

Mental Devour​(שולט) - פוסט חשוב בהחלט!
לפני 7 שנים
unpredictability​(אחרת){עבר} - בכל מקרי ההתאבדות (כולם מחרידים, כמובן) ונסיונות ההתאבדות של אנשים שהכרתי או חברי הכירו, אף אחד מהם לא חשב שהוא אנוכי.
זו יכולה להיות בדידות איומה, או מחשבות שווא בלתי נשלטות (או לפעמים אפילו מוצדקות) שאף אחד לא אוהב אותם, או שלאהוביהם יהיה מוטב בלעדיהם.
כשאנחנו שומעים על מקרה קיצון שכזה אנחנו תמיד מדמיינים כמה היינו כועסים לו מישהו מהסביבה הקרובה שלנו היה שם קץ לחיו. אבל מה שבאמת צריך לחשוב הוא האם אנחנו עושים מספיק כדי לזהות אנשים שחיים בסבל בלתי נתפס של דיכאון לא מטופל. האם אנחנו מראים מספיק אהבה לאהובים שלנו.

את הדיכאון הכי חשוך שלי, כשלא הייתי מסוגלת לקום מהמיטה והגעתי למיון עם מנת יתר של תרופות, עברתי בלי פגיעה עצמית מודעת כי אמא שלי היתה מתעקשת להתקשר כל יום, רק כדי לומר שהיא מבינה שאני מתקשה לדבר אבל רק נורא חשוב לה שאדע כמה היא אוהבת אותי. כמה אני קרן אור בחיים שלה, והיא תחכה עד שאהיה מוכנה להפגש איתה, אבל אסור לי לשכוח את זה לשניה. וחיות המחמד שלי שהרגישו את היגון שלי והפגינו אהבה בצורה מוגזמת אפילו בשבילם. וחברי הטוב שהתעקש לפנות זמן ולהגיע כל שבוע, בלי לדרוש ממני תקשורת, פשוט כי הוא מפחד שאם ארצה לדבר לא ארגיש בנוח לבקש.
בתוך מערבולת של שנאה עצמית לא פניתי לטיפול כי רציתי להרגיש טוב, פניתי לטיפול כדי לא לאכזב אותם. והוא עזר בסופו של דבר. אבל זה לא משהו ש"ספורט וסרטי קומדיה" יכולים לתקן והבן אדם פשוט בוחר בדרך הקלה והאנוכית.
להתאבד זה לא אנוכי. להתעסק בעצמך ולפספס שמישהו מקרוביך זקוק נואשות לאהבה שלך, ואז לכעוס עליו על שלא הבין לבד שהוא חשוב - זו האנוכיות האמיתית
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י