לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין שתיים לארבע

הבלוג הבא אינו מומלץ לצפייה על ידי:
1.נשים בהריון.
2.חרמנים שמחפשים תיאורי סשנים.
3.מאיר שניצר,אסף גפן,שי גולדן ושאר מיני מבקרים.


בלוג כללי שמספר על חיי בני האדם בכלל ועל חיי בני האדם המשתייכים לקהילה שלנו בפרט.
לפני 19 שנים. 6 ביולי 2004 בשעה 12:30

זה קרה לא מזמן. ראיתי תמיד את שמה בצאט אבל מעולם לא פניתי. הייתי בטוח שמדובר בעוד מתלהבת מעולם הגנטיקה שהחליטה לקרוא לעצמה על שם הכבשה המשובטת ההיא. משהו בשם גרם לי לחשוב שמדובר בנשלטת כנועה וענוגה, דבר שלאחר מספר שיחות איתה יתברר לי כטעות.

אני לא ממש זוכר איך זה התחיל מה שבטוח שהכוונה לא היתה להיות בקשר של מלכה עבד. השיחות בינינו כמעט ולא היו קשורות לעולם הבדס"מ אלא יותר לתחום הלימודים שלי שמשום מה התברר כקשור אליה. מיד כששמעה מה אני מתכנן לעשות בחיי, הציעה את עזרתה. לא הרבה היו מנסים לעזור למישהו שהם בקושי מכירים אבל זו דולי. ככה היא פועלת כנראה.

תחום הבדס"מ נכנס אחר כך. ידענו ששנינו מעוניינים ותמיד צחקנו על זה. לשנינו היו גבולות שלא רצינו לשבור אבל הכימיה והרמה התואמת של שנינו פרצו את הגבולות הרלוונטים והכשירו את הקרקע לקשר של מלכה ועבד.

זה קשר די מיוחד שלפחות לי הסגנון שלו די חדש. בהתחלה כשרק נכנסתי לעולם הזה תמיד רציתי רק מלכה. מעולם לא חשבתי על קשר זוגי עם אחת שכזו. כשהכרתי את הקודמת שלי רציתי בה רק בתור מלכה. לא חשבתי בכלל על האפשרות של קשר זוגי איתה. לצערי היא זו שדחפה אותי לזה וגרמה לי להאמין שזה יקרה. אני האמנתי לה. באמת שכן, אבל לצערי טעיתי. אותה אחת שביקשה ממני לחשוב על זה מיליון פעם לפני שאני בכלל מסכים התגלתה כאדם לא אחראי שבעצמו לא חושב לפני שהוא אומר דברים. היא הפריחה הבטחות באויר ומבלי לחשוב שיום יבוא ותצטרך לקיים אותן. היא גרמה לי לחשוב שאני עומד לזכות בקשר שכל אחד מהתחום שלנו מייחל לו - קשר של זוגיות ורומנטיות עם בן אדם שמתאים לו מבחינת התפקיד בבדס"מ. היא שיקרה... גם בקשר לזה ובטוח שמבחינת התפקיד.

פה בעצם חל בי השינוי הגדול. מאדם שרק חלם על מלכה מצאתי את עצמי חולם על מלכה שהיא בת זוג שלי לחיים ואני חולק איתה בית וילדים.
מבחינתי כרגע אני לא בנוי לקשר כזה של זוגיות. הדברים שקורים לי בחיי גורמים לי להתרכז כרגע רק בעצמי. לא מעוניין לפתח קשר עם מישהי חדשה כשאני יודע מראש שכרגע אין לי רגשות לתת לה ובטוח שלא זמן.
החלטתי שעד אשר יחלוף לו זמן וליבי יתאחה ודברים בחיי יקבלו מפנה אני אחפש קשר של הגשמה עצמית נטו. קשר שבעצם תמיד חלמתי עליו - מלכה ועבד.

כן, כן, מה שאתם שומעים. ללא אהבה וללא רומנטיקה. היא רוצה לספק יצר שגלום בה וכך גם אני. היא יודעת מה אני צריך ואני יודע מה היא ומתוך הנקודה הזו אנחנו פועלים. נכון שרומנטיקה אין אבל חברות אמיצה בטוח שיש. אם לא היינו חברים טובים אין ספק שלא היינו יכולים לעמוד גם בקשר כזה.
כל אחד פה פועל מתוך התחשבות ומתוך רצון לגרום לשני להגיע לסיפוק ולמקום הראוי לו.
הקשר בינינו פתוח לחלוטין והוא נעשה רק כדי לגרום לשנינו סיפוק. זה שאני מקולר אליה לא מפריע לה והיא לא מגבילה אותי. היא יודעת על מה בדיוק אני חולם ולא תעמוד בדרכי כאשר החלום יעמוד לו בפתח ואהבה חדשה שהיא גם מלכה תקרא לי לבוא אליה...

תודה דולי, על הכל.


אליזבת​(נשלטת) - אני שמחה שקיבלת את מה שחיכית לו כול כך הרבה.
רק אושר מותק :)

לפני 19 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - מאחלת לכם רק אושר.
חברות אמיצה בקשר בדס"מי חשובה לא פחות מאשר זוגיות.
מי כמוני יודעת... זכיתי בחבר וחברה שתמיד שם איתי לטוב ולרע גם בלי שתהיה כאן זוגיות, אבל אי אפשר לומר לרגע שאין בביחד הזה אהבה!!!
הגשמה נהדרת לשניכם, והמון המון אהבה!!!
לפני 19 שנים
רעם​(שולט) - אכן מילים יפות ונכונות
בהצלחה
לפני 19 שנים
דולי .​(שולטת) - יפה ......מיקרוב.....

מה תודה ?.......תתפשט.......!
לפני 19 שנים
מתתיהו החשמונאי - ובכן, אני לא מבין למה אתה חושב ששניצר או גפן ייכנסו לבלוג הזה, כאילו - אני חושב שהם יעדיפו לקרוא אפילו את הרכילות הרצוצה של פנאי פלוס ע"פ הטקסטים המשמימים הללו.

ובכל מקרה, לעניין - נשמע מעושה כל העניין.

משעשע לגלות שיש אנשים שהעובדות לא מפריעות להם. גם חיסול חשבונות עם הקודמת זהו מעשה נבלה, הרי ניצלת את העובדה שאופיה אצילי מכדי להגיב. ואגב, צוף כפות רגליה לא נועד לאנשים אובססיבים, אלא לקצת יותר מפותחים.

ככל הנראה הוא נועד לכאלה שגפן ושניצר ואפילו גולדן הציניקן מעריכים.

ולכן מאחל לך:
א. שתיקח דחוף קורס בתקשורת ובכתיבה פובלציסטית\רעיונית\עיתונאית.
ב. שתתגבר על האובססיה שלך להזכיר ולחזר אחרי הקודמת שלך.
ג. שמלכתך החדשה לא תתאכזב מהמפגש הצפוי איתך. חבל על הסבלנות שלה במידה וזה לא יילך ביניכם.

בהצלחה.
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י