לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין שתיים לארבע

הבלוג הבא אינו מומלץ לצפייה על ידי:
1.נשים בהריון.
2.חרמנים שמחפשים תיאורי סשנים.
3.מאיר שניצר,אסף גפן,שי גולדן ושאר מיני מבקרים.


בלוג כללי שמספר על חיי בני האדם בכלל ועל חיי בני האדם המשתייכים לקהילה שלנו בפרט.
לפני 19 שנים. 7 במאי 2004 בשעה 12:42

יש אנשים שירדפו אחר החלום שלהם. הם יעשו הכל ויגיעו אליו בסוף. הם יתמודדו כנגד כל הסיכויים וכנגד כל הקשיים ובסוף יצליחו.
לעומתם ישנם אלה שיעדיפו להמשיך לחיות בתוך אשליה או בתוך אותו חלום אם תירצו, על מנת שלא להתמודד עם אותם קשיים שיבואו. הם ינהלו חיים כפולים ויסתירו מבן הזוג שלהם את כמיהתם הסודית.

אני שייך לסוג הראשון. הצבתי לעצמי מטרה והיא למצוא לי מלכה ולחיות איתה. על החלום הזה אני לא אוותר. כמה שיהיה לי קשה אני אדבוק במטרה עד שאצליח.
שום דבר לא ישבור אותי. אני אחיה את החלום. אני לא מתכוון להיות מאלה שחומקים פעם בשבוע מהבית על מנת להיפגש עם מלכתם. ממש לא.
לא רוצה לשכור חדרים במלונות זולים או להסתיר מהאישה שתחיה איתי את הסוד הכי גדול שלי. אני רוצה להיות גלוי בפניה, שתדע מי אני באמת עמוק עמוק בפנים. רק האישה שאיתי תזכה ליחס המיוחד הזה שאני מסוגל להעניק בתור סאב. לא תהיה אחרת מלבדה על פני העולם הזה שתדע ותרגיש כמו זו שתחיה לצידי.

עוד תכונה שהחלטתי לא להתפשר עליה היא שאני רוצה מישהי שהיא כזו מבטן ומלידה. מישהי שגם בחייה היום יומיים היא מלכה ולא איזו עקרת בית משועממת שמתלהבת מהעניין. מישהי שרואה בזה יותר מתבלין לחיי המין.
אני רוצה מישהי שזו דרך חיים עבורה אך למרות זאת לא תיקח את הנושא ברצינות רבה מכפי שהעניין דורש.

אולי אני מבקש הרבה מידי אבל זה יותר טוב מלחיות חיים שלמים כמו סוכן חשאי עם סוד ענקי בבטן שקורע לך את הנשמה בכל פעם שאתה חוזר אל אישתך וילדים אחרי ביקור אצל המלכה...

zipi62 - שלום לך בין שתים לארבע
החלום שלך יהפוך למציאות אני ממש מאמינה בזה. עצה קטנה תן לעצמך את הזמן שנחוץ. אל תלחץ או תלחיץ את עצמך. בהצלחה לך ובשום אופן אל תסתפק בפחות ממה שאתה זקוק לו.
ציפי49
לפני 19 שנים
אריאנה​(שולטת) -
לא מזיק לנסות ולהגשים חלומות..

[יוסף הצליח]

לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י