בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין שתיים לארבע

הבלוג הבא אינו מומלץ לצפייה על ידי:
1.נשים בהריון.
2.חרמנים שמחפשים תיאורי סשנים.
3.מאיר שניצר,אסף גפן,שי גולדן ושאר מיני מבקרים.


בלוג כללי שמספר על חיי בני האדם בכלל ועל חיי בני האדם המשתייכים לקהילה שלנו בפרט.
לפני 19 שנים. 23 במאי 2004 בשעה 9:45

אמת. מה עוד לא נכתב על המילה הנפלאה הזו?...
כבר אמרו שהיא תמיד מתגלה ושהיא גם השקר הטוב ביותר. אמרו שהיא גם לפעמים קשה ואין מה לעשות וגם אמרו שעדיף לדעת אותה היום מאשר מחר. לדעתי האישית, כל משפט שכתבו עליה נכון.

אני את האמת האישית שלי מצאתי ולדעתי אין חוויה טובה מזו. התחושה המשחררת הזו של ניתוק קשרים מחשבתיים שהיו לך בראש לגבי אותו נושא שהאמת נחשפה בפנייך גורמת לאושר עילאי.
פתאום אתה גם מתחיל להבין דברים שפעם העסיקו אותך הרבה. פתאום להכל יש משמעות וכל חתיכות הפאזל באות אל מקומן הטבעי.

כשמצאתי את האמת שלי הבנתי שלא איכפת לי שרק אני או אנשים קרובים אליי רואים אותה. לא מעניינים אותי אותם אנשים שלא רואים מאחר והם עדיין מסונוורים מדברים אחרים שמונעים מהם לראות את האמת. לעיתים יש להם גם אינטרס לא לראות אותה מאחר והם מעדיפים לטפח אשליות על פני אותה אמת שברגע הראשון היא אכן מרה אבל כשמחזיקים אותה מעט זמן בלב, היא מתחילה להיות מתוקה ביותר. ממש כמו הסוכריות החמוצות חמוצות שמתמוססות בפה ולאחר כמה שניות הופכות למתוקות.
לפעמים הם גם לא רואים את האמת כי הם מפחדים ממנה. אותה אמת יכולה לגרום להם לחשוב דברים לא טובים על עצמם ובכך לערער את האיזון הנפשי שלהם.

עוד הבנתי שאין טעם לנסות לשכנע אנשים לראות את האמת. הכי טוב לתת להם לגלות אותה בעצמם. הרי גם ככה זה יהיה ללא תועלת מאחר ואנשים נוטים להחזיק באשליות כי הן נראות יותר טוב מהאמת וקל יותר לטפח אותן. הן גם אף פעם לא יתנו לך איזו הארה מעניינת שתאלץ אותך להתאמץ יותר כדי לזכות בשינוי אמיתי. הדבר היחיד שהן יכולות לתת זה רק סטירה בפנים כשהן מתנפצות להן והופכות לחלקיקי זכוכית מחשבתית בחלל המוח שלנו.

בצורה מסקרנת ביותר מציאת האמת מחזירה את השלווה לנפש. פתאום שוב אפשר להנות מכל דבר קטן ויפה שאנחנו מוצאים כמו צדפה על חוף הים או סתם מראה משובב לב של דבורה שיושבת על פרח אדום כשהשמש מחממת אותה.
הרוגע מתחיל לחדור לעצמות והמיקוד שכל כך היה חסר בחיים עד לאותו הרגע מתחיל לחזור לעצמו והוא חד מתמיד. התמונה הופכת להיות נקיה וברורה יותר והנפש מתחסנת ובונה את עצמה מחדש .

אני שמח שגיליתי את האמת. עבדתי קשה כדי לגלות אותה. זה לקח ממני המון אנרגיה ומשאבים אך בסופו של דבר זה היה שווה. האמת גרמה לי להבין מי אני באמת ומהן באמת מטרותיי לחיים האלה.

אני מאחל לכל אחד ואחת שקוראים את הקטע הזה שימצאו את האמת היחידה שלהם וילכו איתה עד הסוף. לא משנה באיזה נושא העיקר שתגיעו אליה. רמז קטן שיכול לעזור, כל דבר שאתם מתלבטים בו או שמרגישים שגוזל ממכם הרבה אנרגיה, ראוי שתגלו את האמת עליו. היא, כבר תסביר לכם מה הצעד הבא שלכם באותו עניין.



בין שתיים לארבע

העבד שמכר את הקולר שלו


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י