בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין שתיים לארבע

הבלוג הבא אינו מומלץ לצפייה על ידי:
1.נשים בהריון.
2.חרמנים שמחפשים תיאורי סשנים.
3.מאיר שניצר,אסף גפן,שי גולדן ושאר מיני מבקרים.


בלוג כללי שמספר על חיי בני האדם בכלל ועל חיי בני האדם המשתייכים לקהילה שלנו בפרט.
לפני 19 שנים. 17 במאי 2004 בשעה 5:08

מדהים... בשניה אחת, בהבזק מחשבה אחד אתה מתחיל לקלוט מה קורה. פתאום הכל נראה ברור וצלול בלי שום רגש שמעוור אותך. האור החזק שכרגע מסנוור אותך הוא אור ידוע, לא סתם אור. הוא נקרא האור שבקצה המנהרה.

בדרך כלל הוא מסמל על יציאה שקרבה ובאה וסוף של משהו רע. אצלי האור הזה מסמל סיומו של עידן. סוף עידן התמימות. עידן שאכלתי בו הרבה קש רק בגלל שהייתי טוב לב וניסיתי להיות האביר על הסוס הלבן.
את האמת לא האמנתי שזה יבוא כל כך בקלות אך ישיבה אחת רגועה ורצינית מול הים, בין כמה סלעים עם סרטנים שמהלכים עליהם ומתחממים בשמש, עשתה את ההבדל. כן רבותיי ראיתי את האור...

זה היה יום שישי האחרון. החלטתי לנסוע אל הים שהוא למי שלא מכיר אותי המדריך הכי גדול שלי לחיים. שם נופלות כל ההחלטות החשובות שלי (בניגוד למי שחשב שזה קורה בשירותים ) ואשר איתו אני דואג להתייעץ בכל מיני עניינים.
שם תוך כדי שיחה עם אחי בה אני מתאר את הרגשות שלי ומסכם בעצם את אותה התקופה החלה ההתפכחות. פתאום התחלתי לשמוע את עצמי מדבר והבנתי בדיוק שזה ממש לא מה שאני מחפש. היו כל כך הרבה סימנים לכל אורך הדרך שפשוט התעלמתי מהם. התחלתי להבין שזה לא ממש היה אושר אלא יותר עינוי מתמשך לאיבר הכי חשוב שלי - הלב. הבנתי כמה נתתי לו לסבול ואיך הכנסתי אליו משהו שרק הרס אותו.
לאחר כמה דקות בהן עיכלתי את ההתפכחות התחלתי להריץ בראש תסריטים לגבי העתיד והבנתי שאין שום סיבה שיהיה עתיד כזה. הבנתי שאם אתן לעתיד כזה לקרות אני רק מתפשר על הבחירה שאמורה להיות הבחירה שלך חיי. מילא אם הכל היה זורם יפה והאמון היה עדיין פה, מילא. אך מכיוון שכבר אין לי אמון, כלום כבר לא שווה. וזה לא שלא ניסיתי. ניסיתי הרבה פעמים והבלגתי על דברים שהיום אני מבין כמה משמעותיים הם היו. העדפתי להתעלם מהם רק בגלל הרגש שדחף אותי עוד ועוד קדימה כשבעצם כל התהליך היה בניוטראל, לפעמים אפילו ברוורס...

עכשיו אני מרגיש קר. כמו רובוט. משהו במערכת שלי מתחיל להיבנות ולא נותן לי להרגיש. שלב ההחלמה החל אמרה לי מישהי וכנראה צדקה. הלב שלי נעל את עצמו מבפנים ואפילו לי הוא לא נותן להיכנס. לפחות לא עכשיו. כנראה שיעבור עוד זמן עד שהכניסה אליו תאושר לי ועל אחת כמה וכמה לאורחות שיבואו להתרשם ממנו על מנת להתגורר בו בעתיד הקרוב.

לאט לאט הרגשות שזרמו בו מתחילים להיעלם ולי כבר אין שליטה על זה. המחשבה על העתיד ההוא ניתקה אותי מהשסתום שאחראי לזרימת הרגשות מהלב שלי החוצה. אני כבר לא יכול לעשות כלום, הם זורמים וזורמים ויוצאים החוצה.והאמת? טוב שכך, מעולם לא הגיע להם באמת מקום בתוך הלב שלי.

תודה לך התפכחות, תודה שהגעת...

תודה שמהסיוט הזה, אותי גאלת...

Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון} - בקוראי את הקטע הזה אני נזכרת בבניית החומות שלי.
בניתי אז מבצרים וחומות שהחזיקו מול המון גברים משך 3 שנים תמימות, אבל תאמין לי כשמגיע האיש הנכון, הוא נכנס דרכן או מפיל אותן בלי הרבה רעש וצלצולים.

הלוואי וזה יקרה גם לך.
אני שמחה לקרוא שאתה לוקח איתך את הלקחים ממה שהיה בתקווה שהם יעזרו לך בעתיד. :-)
לפני 19 שנים
בין שתיים לארבע​(נשלט){דולי} - לוטוס לוטוס לוטוס...

אם זה האיש הנכון דיינו . בשביל הנכון כל החומות צריכות לרדת אבל אצלי הן ירדו עבור האישה הכי לא נכונה .

אגב את הלקחים שאני הפקתי אפשר להראות בכולבודק אצל רפי גינת...
לפני 19 שנים
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון} - בין, תקח איתך את מה שהיה טוב, ובטוח היה טוב.
אל תתחיל עכשיו ללכלך לשנוא להצטער.
למדת זה מזה המון על עצמך ועל מה שאתה מחפש או לא מוכן להתפשר עליו.
תנסה להפיק מזה את הטוב, את הרע אמנם יותר פשוט לראות, אבל הוא חסר תועלת.
לפני 19 שנים
בין שתיים לארבע​(נשלט){דולי} - לוטוס לוטוס לוטוס...

תאמיני לי שכשתעברי ניצול מתמשך כמו שאני עברתי את לא תנסי לזכור אפילו דברים טובים. פתאום כל הטוב מקבל משמעות אחרת ואת רואה בדיוק שדברים נעשו לא מתוך מה שחשבת אלא מתוך שיקולים אחרים.

שום דבר לא היה טוב כשחושבים על זה ואת התוצאות אני מרגיש עכשיו טוב מאד. הדבר היחיד שלמדתי על עצמי הוא שהייתי פתי ונאיבי מאד. למדתי שכשאני אוהב אני מגיע לווליום נורא גבוה, רק חבל שהוצאתי את זה על מישהי שלא היה ראויה לדקה מתוך זה.

הרע אינו חסר תועלת, בכלל לא. מהרע אפשר ללמוד הרבה ותאמיני לי שרק בזכות הרע אני לא אגיע למצב כזה שוב.

אם היית יודעת את הסיפור כמו שהוא באמת או שהיית חווה כזה דבר על בשרך לא היית מציעה לי את מה שהצעת.
לפני 19 שנים
ניקול בעקבגבוה​(שולטת) - חשבתי רבות עם להגיב למסע ההכפשות המתמשך...
אתה יודע בדיוק מה היה שם, ניצול זה הדבר האחרון שהיה שם.
חבל שאתה יורד כל כך נמוך ... נמנעתי מלעשות כן , אך לכל מטבע יש שתי צדדים.
לפני שבוע בדיוק רצית לשמוע ממני חרטה אך משלא שמעת את שציפית לשמוע נהגת בקטנוניות האופיינית לך והחלת במסכת קללות שלא אציין מפאת כבוד אחרון למת.
כל טוב לך ואם באמת התפכחת כפי שהנך אומר רד ממני והמשך הלאה בחייך .
כל טוב.
אני יודעת שתמחוק את תגובתי. אבל זו אמת לאמיתה.
לפני 19 שנים
בין שתיים לארבע​(נשלט){דולי} - רציתי להגיב לך במסרים כדי לא להרוס את רמת הבלוג אבל אז חשבתי שאם גם ככה הגבת פה והורדת את הרמה אז זה כבר לא משנה.

למען האמת לא. אני לא מתכוון למחוק את התגובה שלך כי היא משרתת אותי יפה מאד . זה שלא שמעתי חרטה ממך לפני שבוע רק אומר בדיוק איזה מין בת אדם את ועד כמה באמת את הינך מתאימה לי. אדם שלא מביע חרטה על מעשה כמו שאת עשית לא ראוי להקרא אדם בכלל. מעניין איך את היית מתנהגת אם היו עושים לך חצי ממה שאת עשית לי.

אינני מכפיש את שמך אלא רק מציין עובדות. אם לומר את האמת להכפיש את שמך לא ישרת אותי כל כך טוב כמו העובדה שאם לא אספר לכולם מי את באמת אז יהיו נפגעים נוספים חוץ ממני והאמת שלא כולם פה מאמינים לה תצא אל האור ותוכיח מה אני עברתי איתך.

אני כבר מזמן ירדתי ממך ואת זו שרודפת וקוראת את הבלוג שלי בשקיקה כדי למצוא בו רמיזות אלייך. צאי מזה, אני יודע שקשה לך כי פתחתי את העיניים ולכן הוצאתי אותך מחיי אבל את תתגברי. הרי אהבה לא היתה פה אז זה לא יהיה כל כך קשה לך. אחרי הכל פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים...

לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י