ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מעבר למראה

אני פה. מרטיב בזהירות את קצה הבוהן. ואז קצת יותר. ועוד קצת. ועוד.
כל פעם עוד, וכל פעם קצת.
לפני 11 שנים. 16 בדצמבר 2012 בשעה 19:01

אני נזכר בפגישה שלנו

ברגעים הראשונים, כמו תמיד כולי התלהבות ואני מת להתנפל עליך,

מחכה לרגעים של הידיים המרפרפות, והגוף שמתעורר רק מזה,

לרגעים הנהדרים שאפשר סוף סוף לגעת ולהרגיש ולטעום ולהתחבר שוב.

לרגעים שהידיים שלך עוברות לחקור את הגוף שלי, ששייך לך, לבדוק איך התכוננתי לקראתך, מכניסות אותי למקום שלי שאני כל כך אוהב, שמרגיש שייך, ומרגיש שלך, ושאת עושה בי כבשלך, כי זה שלך.

וכמה מתאים ונכון לי להיות על הברכיים ברגעים האלה, שאני נכנס למקום הזה.

וכשהידיים שלך, יותר נכון - האצבעות שלך, מגששות אל הזין שלך, ואני מרגיש שאת מנגנת על הגוף שלי במומחיות, מכירה ויודעת בדיוק איך הוא עובד,

מבינה כל כך טוב שחלק מהטירוף שזה עושה לי מגיע מתשוקה למגע חזק, תשוקה לקבל מגע שזין של גבר מקבל, עם הידיעה שעבד לא מקבל את זה, אלא מגע עדין ומרפרף של האצבעות רק בקצה, המקום הזה שכל כך משתוקק ליותר, ולא מקבל, והידיעה שזה בידיים שלך, שאני בידיים שלך, ושהן נוגעות בי רק כמו שמגיע לי. כמו ואיך שאת מחליטה שמגיע לי. אם.

ולהיות שוב בין הרגליים שלך, במקום שלי, להרגיש אותך מתענגת על הלשון שלי, נהנית ממנה, להיות הכלב המלקק שלך, וליהנות מכל רגע שאני שם.

נזכר ברגעים שרכבתי עליך, הדילדו עמוק בתוכי, הזין קשור ולא יכול להזדקף, ואת נוגעת בעדינות בקצה הקשור, נוגעת ועוזבת, במומחיות, בממזריות, באמנות, רק מקרבת אותי אל הקצה, רק דוחפת עוד קדימה, אבל לא מוותרת על זה שהעונג יגיע רק מהזיון האנאלי, מהדילדו שבתוכי, מעמידה אותי במקום כשאני מנסה להתחכך ולגנוב מה שלא מגיע לי, מה שלא החלטת שאת נותנת לי. ואני מסתכל עליך מתחתיי, מוטרף מתשוקה ומעונג, ואת כל כך יפה, כל כך בשליטה, כל כך סקסית, ויודעת בדיוק מה את עושה, ואיך.

נוגעת ועוזבת, נוגעת ועוזבת, רק מקרבת עוד, ואני מרגיש כל כך קרוב, כל כך קרוב להתפרקות הזו, מסוג אחר, שרק שמעתי אליה, שרק הצלחתי להתקרב אליה עד היום, של להתחיל לטפטף מתוך הזין הקשור...

ובא לי עוד, ככה בדיוק, בידיים שלך, בשליטה שלך, ההרגשה שאת יודעת בדיוק מה את עושה לי, לאן את מובילה אותי, איפה את רוצה שאהיה, והמקום הזה כל כך מטריף אותי, גורם לי לאבד את עצמי בתוך העונג, ומרגיש כל כך נכון.

 

ומת להיות איתך שוב, ולעשות לך טוב, בכל המובנים, להתמסר אליך, לראות אותך שמחה ומאושרת, להראות לך כמה את בראש שלי ובמודעות שלי, כמה חשובה, וכמה אני מכוונן אליך.

צינית מסין - למה הפסקת לכתוב?
לפני 11 שנים
דאלי​(נשלט) - כי לא ידעתי שאת קוראת ;-).
לפני 11 שנים
אניגמטית​(שולטת) - וואו. נפלא
לפני 10 שנים
דאלי​(נשלט) - כשהתחושות נפלאות, זה כיף לכתוב אותן. אין כמו להיות בידיים הנכונות...
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י