לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחקי שליטה

יום ההולדת שלי
לפני 16 שנים. 31 באוקטובר 2007 בשעה 6:06

אדון יקר ומחרמן שלי. גמרתי עכשיו כמו שלא גמרתי בחיים שלי. אין לי מילים להתחיל לתאר לך מה הרגשתי כשפתחתי את המכתב כשהיה לי זמן. זה היה בשעה 19:30. כל כך חיכיתי לו וכשפתחתי אותו כבר הייתי רטובה לגמרי בתחתונים. באמת. מין רטיבות כזו שמלווה אותי לאורך כל היום. אני מרטיבה נורא שאני מתחרמנת. פתחתי את המכתב וכמו מכונה, כמו שפחה בלי לחשוב, פשוט קראתי שורה אחרי שורה והלב שלי התחיל לדפוק מהר יותר ויותר. אחרי שהבאתי איתי את כל הדברים שכתבת חזרה לחדר. ירדתי על ארבע. וכל כך דמייניתי אותך מולי. האמת שגם את אורית (חחח...) אבל זו כבר משימה ליום אחר J

בכל מקרה, הכנסתי את הקוביית קרח לתחתונים וזה היה פשוט מדהים. החום של הכוס שלי המיס את הקובייה בערך אחרי איזה חמש עשרה עשרים שניות והמים פשוט נזלו מהכוס שלי.. קיררו וצימררו אותי יחד עם זה נעמדו לי הפטמות, כנראה בגלל השוק של הקור אבל זה עזר לי לשים את האטבים עליהם כמו שצריך. זה פשוט מדהים איך השילוב של מחיצת הפטמות יחד עם ההשפלה יחד עם זה שאני על ארבע וכל מה שעובר עלי היה שילוב מדהים של כאב והנאה, בהתחלה אמרתי לעצמי שאשים אותם לשלוש דקות, ובאמת שרציתי, רציתי שתהיה גאה בי, אבל אחרי שתי דקות זה כבר ממש כאב לי (מה זה אומר? איך לאמן את עצמי כדי להחזיק יותר... לשים כל יום לכמה זמן?) אחרי האטבים התפשטתי.

לגמרי.

הרטיבות כבר הגיעה לי לירכיים והשדיים היו באוויר כמו זוג עטינים של פרה מיוחמת והאטבים שיחקו להן על הפטמות. לקחתי את החגורה והצלפתי לי על התחת וכל פעם מחדש זה כאב, זה צרב, אבל אמרתי 1 אדוני, 2 אדוני 3 אדוני ועם כל מכה דמיינתי אותך עומד מעלי ומסביר לי, מלמד אותי, למה הכאב הזה שאני חווה עכשיו מההצלפות טוב לי. בבקשה תסביר לי אדוני. אחרי 10 הצלפות הרגשתי איך התחת בוער, אדום, ועם זאת גם הרגשתי שאני נרטבת יותר... זה נורמאלי? מה זה אומר?

לקחתי את הרצועה וכמו כלבה טובה שמתי אותה על הצוואר. זה רק חירמן אותי יותר. למה ההשפלה הזו מחרמנת אותי?

לקחתי את המלפפון קרוב אלי, ושיחקתי עם הדגדגן שלי. כל כך רציתי כל היום לגעת בו והנה לראשונה אני נוגעת, חושמלתי ממש, זה היה עונג עילאי, לחוות אוננות, (במה שכתבת לי יש שם אילוף של איסור אוננות, למה זה טוב? לאיזה מצב תרצה שאלמד להגיע?)

למשך דקה שלמה אוננתי עם המלפפון בתוכי ואז הוצאתי אותו והוא היה רטוב כולו ומצצתי. עמוק. ורטוב. שיחקתי עם הלשון על המלפפון ואספתי את הרוק.. חלק נזל לי על השדיים עם סימני האטבים...

אחרי זה ניסיתי להכניס אותו לתחת אבל הוא היה גדול לי מדי.. אני מתנצלת, אבל אני רוצה להיות כנה איתך, להגיד ולתאר רק אמת, אז אני מתנצלת אדוני אבל לא הצלחתי להתיישב עליו. הצלחתי להכניס קצת אבל לא לשבת זה כאב לי (אני מתנצלת, אבל ספר לי איך עלי להתאמן, איך לאמן את החור שלי...)

ואז.. התיישבתי בפינה והדלקתי את הנר.. טיפטפתי על עצמי שעווה, כל כך רציתי לגעת בדגדגן שניסיתי לטפטף עליו גם מגבוה ובשנייה שהשעווה נגעה לי על הדגדגן על השפתיים רעדתי כולי וכל כך רציתי לגמור.. אתה חושב שאפשר לגמור ככה?

המשכתי לטפטף על השדיים וחשבתי על החזייה שתאשר לי ללבוש עם החורים בפטמות.

ואז לקחתי שוב את המלפפון והתחלתי לאונן תוך כדי שאני אומרת מכל הלב שאני הכלבה שלך שאני הזונה שלך ומשננת שוב ושוב את המילים שאמרתי כדי להטמיע בי את ההבנה הזו, את ההבנה שחיי כאישה עומדים להשתנות, אני בתהליך מיוחד בחיים שלי בזכותך ובו אני מגלה על עצמי מי אני ומה אני באמת חושקת לו.

בשעה 20:10 גמרתי. על השנייה.

הייתי מפורקת מעונג. וכל כך השתוקקתי לך. שתמשיך להשפיט ולהשפיל אותי...

מחכה לעוד משימות אדוני אהובי

השפחה



לפני 16 שנים. 31 באוקטובר 2007 בשעה 6:05

יום ההולדת שלי עומד להתקרב רציתי משהו סולידי רק אני ועדי השפחה שלי . נתתי לי הוראות איך להתלבש, מתי להגיע ומה להביא איתה . עדי לבשה שמלה שחורה צמודה מפתה עם סרט סביב לצוורה והגיע לביתי בשעה 2000 בדיוק כפי שבקשתי.בפתח הבית היא ירדה על ארבע ונישקה את רגליי זה השלום שלה אל האדון הנערץ. היא נעמדה הורתי לה להשאר רק עם הסרט החביב על הצואר להביא לי המצרכים ישבתי לי בכיף על הספה. היא מזקה לי שמפניה וגבה החשוף שימש לי כשולחן לשים רגליים ואת השמפניה. מדי פעם נהנתי לתת לה קצת הצלפות בתחת החשוף שלה. האמת שהתחרמנתי מאוד מהמתנה לקחתי את הקצפת שמתי על הזין שלי ונתתי לה ללקק בכיף את הקצפת היתי חרמן רצח ונהנתי לגמור בפי הכלבה שלי , והייתי צריך להדליק נר החזקתי את שיערהלגמתי לי עוד שמפניה וירקתי קצת על פניה. הורדתי אותה שוב על הרצפה והדלקתי את הנר שהוא נמצא בתוך החור של התחת שלה.

התחלתי לצבוט את הפטמות שלה כמו שאני אוהב , ידעתי שהכנסתי את ידי לתוך הכוס שלה כמה היא רטובה כמה היא חמה תרגעי כלבה אני רוצה אותך היא התחננה זיין אותי אדוני בבקשה , לקחתי אותה אל המיטה פסקתי את רגליה קשרתי את ידיה אטבים היו על פיטמה היא היתה פתוחה ורטובה רצח זיינתי אותה חזק ועמוק הפסקתי לרגע היא התחננה שאני אמשיך .

רצית גם לדפוק את התחת שלה לקחתי ויברטור והכנסתי לתוכה , ואז גמרתי בתוך הכוס החם והנוטף שלה היא רעדה בכל גופה היא עשתה את אחת הגמירות החזקות שלה שחררתי אותה התחבקנו עשנו מקלחת חמה ואכותית והלכנו לאכול בכיף במסעדה. זה היום הולדת שלי רציתי לשתף אתכם.