סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחקי שליטה

יום ההולדת שלי
לפני 16 שנים. 31 באוקטובר 2007 בשעה 6:05

יום ההולדת שלי עומד להתקרב רציתי משהו סולידי רק אני ועדי השפחה שלי . נתתי לי הוראות איך להתלבש, מתי להגיע ומה להביא איתה . עדי לבשה שמלה שחורה צמודה מפתה עם סרט סביב לצוורה והגיע לביתי בשעה 2000 בדיוק כפי שבקשתי.בפתח הבית היא ירדה על ארבע ונישקה את רגליי זה השלום שלה אל האדון הנערץ. היא נעמדה הורתי לה להשאר רק עם הסרט החביב על הצואר להביא לי המצרכים ישבתי לי בכיף על הספה. היא מזקה לי שמפניה וגבה החשוף שימש לי כשולחן לשים רגליים ואת השמפניה. מדי פעם נהנתי לתת לה קצת הצלפות בתחת החשוף שלה. האמת שהתחרמנתי מאוד מהמתנה לקחתי את הקצפת שמתי על הזין שלי ונתתי לה ללקק בכיף את הקצפת היתי חרמן רצח ונהנתי לגמור בפי הכלבה שלי , והייתי צריך להדליק נר החזקתי את שיערהלגמתי לי עוד שמפניה וירקתי קצת על פניה. הורדתי אותה שוב על הרצפה והדלקתי את הנר שהוא נמצא בתוך החור של התחת שלה.

התחלתי לצבוט את הפטמות שלה כמו שאני אוהב , ידעתי שהכנסתי את ידי לתוך הכוס שלה כמה היא רטובה כמה היא חמה תרגעי כלבה אני רוצה אותך היא התחננה זיין אותי אדוני בבקשה , לקחתי אותה אל המיטה פסקתי את רגליה קשרתי את ידיה אטבים היו על פיטמה היא היתה פתוחה ורטובה רצח זיינתי אותה חזק ועמוק הפסקתי לרגע היא התחננה שאני אמשיך .

רצית גם לדפוק את התחת שלה לקחתי ויברטור והכנסתי לתוכה , ואז גמרתי בתוך הכוס החם והנוטף שלה היא רעדה בכל גופה היא עשתה את אחת הגמירות החזקות שלה שחררתי אותה התחבקנו עשנו מקלחת חמה ואכותית והלכנו לאכול בכיף במסעדה. זה היום הולדת שלי רציתי לשתף אתכם.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י