סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עכשיו גם אני הלכתי

I won't be back
לפני שנה. 31 באוקטובר 2022 בשעה 13:55

יחס. כך מתחילה כל שליטה מנטלית. אף אישה לא תגיע מיוזמתה למקום שבו מתעללים בה, נפשית, אם קודם לכן, לא הצבת מלכודת דבש. היית שם, בהתחלה בתור שומע חופשי, כמו אלו שיושבים בצד באוניברסיטה, לא רשומים לקורס, לא נבחנים, אבל מקשיבים לכל מה שהמרצה אומר, בעניין רב.

 

אחר כך בתור חבר, שמהר מאוד הפך לתת פקודות, מתחת לפני השטח, הוראות ומשימות.

 

יחס. בשלב מסוים היא כבר הייתה צריכה לעבוד בשביל היחס. למחוק את הרעשים, לטפל באגו שלה, שהיה גבוה כמו שלך. אני מתקן, אין אגו גבוה כמו שלך. זה היה השלב שבו האישה הזו, איבדה כל צלם. 

 

יחס. בשלב מסוים זה לא משנה אם היא עבדה או לא עבדה בשביל היחס, היא כבר לא ידעה מתי היא תקבל אותו או לא. הדרישות הפכו ללא הגיוניות, היא עדיין עמדה ברובן, והיחס, לא הגיע.

 

יחס.

 

כשהוא לא הגיע. משהו החל שם להתערער. היא כבר לא יכלה להתרכז בלחיות את היום יום, הבכי, שלפני כן, היה לה קשה, הפך לה כמו לקפה של בוקר, חלק מהיום.

 

יחס. 

 

כבר לא היה יחס. לך כבר לא היה אכפת (לך אף פעם לא אכפת), בשניה שהן הופכות לשלך, כי חושבות שתכיר את הטוב, תשתנה, או שלפחות תשתין, לכיוון שלהן.

 

יחס.

 

זה בדיוק מה שאתה לא מבין. בכוחותיך האחרונים, אתה מנסה להקיז דם, במקום להבין שהיה זה האדם האחרון שאהב אותך באמת, בחיים האלה.

 

איני מאחל לך דבר, מטומטמם.

 

הכדור עגול, קארמה איז אה ביטץ׳,

 

אבל ביטץ׳ מסוג אחר,

 

כלבה.

God​(שולט) - חזק
לפני שנה
Copper - התעללות נפשית זו אלימות לכל דבר...
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י