צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עלילות הדוקטור

בבלוג זה יסופר על חוויות סשנים ופעילות מעולם הסאדו מאזו בהם הייתי מעורב-צופה-משתתף.

נהרהר ביחד על משמעות חיינו העבדותיים

הנאה מובטחת :)
לפני 15 שנים. 6 בפברואר 2009 בשעה 9:22

שלום לכם אני תמיד חושב שבחיי הבדס"מ שלנו רחמנות זו אכזריות וכן להיפך.
אמש ממש יצא לי לאשש את התיאוריה שלי במציאות !

ובכן, הייתי עם השולטת א. המדהימה במסיבה של אורלי, לקראת 3 בוקר אחרי שנהנינו והייתה תחושת מיצוי, השולטת א. רצתה ליסוע למקום שקט להוציא קצת אקשן מתפרץ ביתר חופשיות.

נסענו להרצליה ואיתרנו שם מגרשי טניס אולימפיים ענקים ! קיבלתי מטלה מהשולטת א. להרכיב אותה כמו סוס לכל אורך המגרש מצידו האחד ועד צידו השני. זה נראה פשוט אבל רק נראה... תקחו בחשבון שהשעה שלוש ארבע לפנות בוקר, אתה עייף אחרי לילה במועדון והגוף כבר קצת בוגד בך. תקחו בחשבון שהשולטת א. היא לא בדיוק " מיני בחורונת.." היא מתנשאת לגובה עצום , עצמות גופה בריאות וחסונות, בחורה חזקה ואתלטית וגם כשאתה בכושר נדרש ממך כוח למשימה הזו! אבל פקודה זו פקודה!!! אין לערער !!! אני עבד או ליצן ?.... 😄

ירדתי לתנוחת סוס היא התמקמה היטב מעלי ויצאנו לרכיבה, מאיפה היה לי את הכוחות ממש לא ברור לי, פשוט לא מובן איך עשיתי את זה. אבל בסוף לאחר מאמץ וסחיטת הכוחות הצלחתי להגיע לצידו השני של המגרש כשהרוכבת א. על גבי !!! הידד 😄

או אז היא מודיע לי בחיוך ובעדינות שלה 😄 מבלי לרדת מגבי שעלי לחזור את כל המגרש ולהרכיב אותב בחזרה. שהיא ממש לא מתכוננת לחזור את המגרש ברגל !
שחור בעיניים זה לבן כשהבנתי את הפקודה והמשמעות... אני לא ילאה אתכם בתיאורים, אני רק אספר שבאמצע קרסתי תשוש ומרוסק והיא נשארה יושבת עלי זקופה ותמירה מחכה שאסדר את נשמתי , לא ויתרה עד שהרגישה שקיבלתי שוב כמה טיפות אנרגיה מועטות ואיתן סחטה איתי שוב רכיבה עד קצה המגרש - הצלחתי !!!

אני לא יכול לתאר לכן איזה תחושת אושר מדהימה זה לשכב שם לרגליה חצי בעולם העליון... לראות את החיוך שלה הכובש ולדעת שעשית את זה והכל בזכותה !!!! ומדוע הכול בזכותה ? הרי אני רכבתי, אני התאמצתי, אני נסחטתי, אני כמעט יצאתי נכה...

הכל בזכותה בגלל שרחמנות זו אכזריות ואכזריות זו רחמנות !!!

לו היא הייתה רחמנית עלי, ובאמת היה לה את כל הסיבות לרחם עלי וולהעלים עין ולוותר לי בשלב כלשהו. אבל, אם איזו תחושת חמיצות היינו יוצאים ! אני כעבד שלא עומד ביעדים והיא כשולטת ששוב העבד שלה יוצא פארש , שורה תחתונה !
הרחמנות הזו מתאכזרת לתפקיד ולייעוד האמיתי שלנו כשולטים נשלטים 😄

לעומת זאת, זה שהיא התאכזרה אלי כביכול, לא ויתרה על קוצו של יוד, גם כשקרסתי לחלוטין, לא הפסיקה אפילו לא קמה מהעבד.. אלא פשוט ישבה על הקורבן והמתינה להמשך מילוי משימתה.
"אכזריות" זו היא היא הרחמנות האמיתית !!!
בזכות זה הגענו להישגים ולאושר האמיתי של שנינו , זה נקרא לרחם על העבד ולהראות לו שזה אפשרי להיות עבד אמיתי לשולטת אמיתית !!!

הבנתם את התזה שלי, מסכימות עם הארה שלי ?....

נ.ב. מוקדש בסגידה לשולטת א. :)

Lady Lilith​(שולטת){Kitten} - איזה כיף לך... חבל שלא הייתי, היה לי מה לתרום. ;-)
לפני 15 שנים
לא סתם עוד עבד - אחי היקר, זה תמיד תענוג לראות (ולקרוא) אותך סובל :)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י