ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משורר אלק...

לפני 13 שנים. 5 בדצמבר 2010 בשעה 23:43

היא: "רק עכשיו יצא לי לראשונה לחשוב עליך מאז שנפרדנו לאחרונה. וזאת הפעם הראשונה שאני מרגישה כלפיך שנאה שלא הרגשתי כלפי אף אחד אחר בחיים שלי."
הוא: "סבבה"
הוא: "ואל תשלחי לי הודעות בבקשה. אני מנסה לשכוח מדברים רעים שקרו לי בחיים ואת אחד מהם."
היא: "שיהיה בהצלחה מקווה בשביל שתשכח מהר."
הוא: "אל תגידי לי שאת שונאת אותי ותאחלי לי בהצלחה באותה הנשימה. גם לא ברור למה שלחת תהודעה.יש לך את ארז, הוא עדיין לא הבין מי את, תעשי חיים כל עוד את יכולה. יום יבוא ותמצאי את עצמך בודדה, בלי אף אחד סביבך. ברגע הזה תיזכרי בי וגם תצטערי. כמובן שזה כבר לא ישנה."
היא: "אין לי את ארז וגם אין לי אותך. וזה 2 הדברים שאני הכי שמחה שאיבדתי כי אחרת באמת הייתי אישה מסכנה. לילה נפלא."
הוא: "היית מלכה אם היה לך אותי ושנינו יודעים את זה. מה לעשות שאני שונא שקרנים שיורקים לאנשים בפנים. לא עשיתי לך שום דבר רע מעולם כך שאם עוזר לך לשכנע את עצמך שאת שונאת אותי תהני לך מזה."
היא: "גם כשחשבתי שיהיה לי אותך רק שרפת אותי. אז ככה שמלכה איתך כנראה לא הייתי וגם לא אהיה. אתה לא הגבר שתעשה אותי מלכה כי רק שיחקת איתי. וכן, אני שונאת אותך אפילו מאוד. לילה טוב"
הוא: "גם את שרפת אותי. היית יכולה להיות לידי אם לא היית טיפשה. גם אני טיפש שהתאהבתי בבחורה כמוך. לילה טוב.
היא: "הייתי טיפשה הרבה לפניך לילה טוב"
הוא: "אז החלטת להחזיר לי, החלטת לשרוף אותי כדי שאני ארגיש כמוך. והצלחת."
היא: "וואלה לא. לא התכוונתי להחזיר לך. ותמיד אמרתי לך שלאוייב הכי גדול שלי לא הייתי מאחלת לדעת מה הרגשתי. אבל אם אלוהים החזיר לך להרגיש מזה ששורפים לך את הלב אז אני שמחה."
הוא: "ההבדל הגדול הוא שלי כאב כשכאב לך. את שמחה כשכואב לי. זה ההבבדל הגדול בינינו. שה מה שהופך אותך לבן אדם רע, שפל. את עוד תצטערי."
היא: "זה שכאב לך שסבלתי לא עזר לי. שמת עלי זין והמשכת לצחוק לי ישר בפרצוף. ולא, אני לא אצטער הפעם, נשבעת לך בכל היקר לי. אין לי על מה."


דממה.

הרמאפרודיטה - זו לא אותה אחת מהדיאלוג הקודם, נכון ?<
לפני 13 שנים
nis​(נשלט) - אכן אותה אחת..
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י