סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכל התחיל בקליק

מרד ליום אחד
לפני 15 שנים. 19 בינואר 2009 בשעה 18:12

אני רוצה סקס
אני אוהבת סקס
אני לא חיה בלי סקס
אני יודעת שהאדון המתהווה שלי מת על סקס
אני מפנטזת על סקס גם ברגעים שאני הכי לא סקסית
אפשר בכלל בלי זה?
לא
ממש לא
והנה הסיבות לכך:


א. סקס משחרר לחצים - ע"פ חוקרים מסקוטלנד שדיווחו על ממצאיהם בכתב העת "פסיכולוגיה ביולוגית" ובדקו נשים וגברים בסיטואציות מלחיצות (כמו לדוגמא: לדבר מול קהל רחב) יחד עם פרמטרים נוספים גילו שאלו שקיימו יחסי מין בסמוך למצבים המלחיצים הראו תוצאות טובות יותר ולחץ הדם שלהם היה נמוך יותר. בנוסף במחקר שפורסם באותו עיתון נמצא כי יש קשר בין חיבוק להפחתת לחץ הדם בקרב נשים.

ב. חוסן גופני - מחקרים הוכיחו כי קיום יחסי מין בתדירות של פעם-פעמיים בשבוע יכולה להעלות לרמות גבוהות יותר בגוף את נוגדן שהסגולה העיקרית שלו עבורנו היא היכולת להגן על הגוף מפני זיהומים.

ג. שורף קלוריות - ב-30 דקות של סקס שורפים כ-85 קלוריות או יותר. זה אולי לא נשמע הרבה אבל אם תכפילו את זה ב-20 מפגשים, זה יותר ממספיק בכדי להשיל קילו או שתיים בקלות ובכייף. קיום יחסי מין נחשב לפעילות מעולה לשיפור ההרגשה הכללית, סקס דורש עבודה במובן הפיזי וגם במובן הנפשי על מנת שיבוצע בצורה שתועיל ותטיב עם שני הצדדים, ניתן ללמוד ממנה הרבה ותמיד ניתן לשפרה כמו כל דבר בחיים לטענת ד"ר פאטי בריטון, סקסולוגית ונשיאת האגודה האמריקאית לחינוך מיני בלוס אנג'לס,


ד. כי זה טוב ללב - חוקרים באנגליה מצאו כי קיום יחסי מין פעמיים בשבוע או יותר הקטינה את הסיכון של התקף לב חמור ב50% עבור גברים, לעומת אלה שקייימו יחסי מין בתדירות של פחות מפעם אחת בחודש.

ה. "חיזוק לאגו" - חיזוק הביטחון העצמי הייתה סיבה אחת מתוך 250 הסיבות ל"מדוע אנשים מקיימים יחסי מין" שנאספו במחקר באוניברסיטת טקסס ושפורסמו בעלון "התנהגות מינית". הממצא הזה הגיוני לדבריה של ד"ר ג'ינה אוגדון, תרפיסטית מינית. ד"ר אוגדון מוסיפה שגם אנשים בעלי ביטחון עצמי גבוה מעידים על עצמם כי הם לעיתים מקיימים יחסי מין על מנת להרגיש אף יותר טוב ממה שהם מרגישים.

ו. סקס יכול לפעול כמשכך כאבים - נמצא קשר בין קיום יחסי מין לשיכוך כאבי ראש ודלקת פרקים.

ז. סקס עוזר לשינה טובה יותר - ע"פ מחקרים שפורסמו, ההורמון שמשתחרר בגופנו לאחר אורגזמה מסייע לנו להרדם ולשינה טובה ורצופה. ואם כבר ציינו שינה טובה הרי שגם זאת מקושרת לדברים טובים אחרים כמו: שמירה על משקל ולחץ דם תקינים.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ואחרי זה שיהיה לכם ערב מסוקס במיוחד
😄

לי-אורה - ואני דווקא עשיתי לאחרונה מחקר על אוננות .:))
לפני 15 שנים
*מנגינה*{התווים שלו} - היי לי אורה
נו אז למה את שומרת את המימצאים לעצמך
יאללה פרסמי
וכמה טוב לראותך בבלוגי
}{
לפני 15 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - גוף בתוך גוף

חום בתוך חום

גוף בתוך גוף בתוך גוף....

גרררר על סקס!
לפני 15 שנים
*מנגינה*{התווים שלו} - חחח
תמשיכי תמשיכי להתענג
הוא יאהב את זה מיאוווית
}{
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י