ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכל התחיל בקליק

מרד ליום אחד
לפני 15 שנים. 1 במרץ 2009 בשעה 12:56

נתחיל בזה שאני מקוה שמקעקעת ידידתי לא תכעס שלקחתי לה לכמה דקות את התפקיד :))
זה ממש לא בשבילי
אני פוחדת וגם לא מרגישה צורך לקשט את גופי
אבל לכל מי שאוהב
הנה כמה עיצות מועילות לפני שבאים לעשות קעקוע.
מה איתכם יש לכם קעקוע, תרצו לעשות? פוחדים כמוני?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1. לאחר שהחלטת על רעיון בסיסי לקעקוע, קח אותו לאמן שיוכל להכין לך סקיצה שמבחינתך היא מושלמת, ניתן לבצע זאת במכון עצמו יחד עם המקעקע אבל אל תכנע ללחץ של זמן או חוסר נעימות, אם אתה לא מרוצה אל תתפשר! אל תשכח קעקוע זה לכל החיים!
@@@
2. לוקיישן לוקיישן לוקיישן - מיקום הקעקוע: רצוי שיהיה לך סקיצה של הקעקוע במספר גדלים החל מקטן, בינוני ובינוני פלוס (לבצע קעקוע גדול כקעקוע ראשון זה סיכון מיותר) הנח את הסקיצה על גופך במקומות פוטנציאלים: מאחורי הכתף,על הזרוע, בגב תחתון, מעל לקו התחתונים, ברגל וכדומה, בעודך מתבונן דרך המראה, ניתן גם להעזר בחברים ולצלם. בצע זאת עד שתרגיש נוח עם הקעקוע במקום מסויים וזאת כמובן ביחס ליתר המקומות. תמיד יש לקחת בחשבון שיכול להיות שהקעקוע לא יהיה נצחי מבחינתך ורצוי שיהיה במיקום שניתן להסתיר אותו. תחשבו 20-30 שנה קדימה: שיקולי קריירה, ראיונות עבודה, רושם ראשוני, אירועים שונים ובמקרה הכי גרוע אם תחליט להסירו מדובר בצלקת בולטת... אל תקלו ראש, לפחות לא בקעקוע הראשון.
@@@
3. נסו להמנע מבחירת צבעים בהירים - צבעים בהירים כמו סגול, צהוב, כתום וכו' נוטים לדעוך בקצב מהיר יותר עם הזמן ולכן זה ידרוש ממכם להגיע למכון בתקיפות גדולה יותר על מנת לחדשו, לכל הפחות: אחת לשנה שנתיים.
@@@
4. סיפרו לכם שזה כואב? תהליך הקיעקוע הוא לא הליך נעים במיוחד, הוא ארוך, מייגע ולעיתים יכול להיות גם מאוד כואב, יש להתחשב בסף הכאב שלכם ביחס לאירועים שונים בחייכם וכן תנו לגורם הזה חשיבות בעת בחירת המיקום, הרי לא תרצו לצאת מהמכון עם חצי קעקוע כי הכאב היה בלתי נסבל, הכינו עצמכם מנטלית בראש ומראש וגם מבחינה פיזית תודות לעולם המודרני יש משכך כאבים מקומי שניתן לרכוש בכל בית מרקחת שגורם להקלה משמעותית בעת ביצוע הקעקוע. אגב, לידע כללי דעו שיש הסכמה גורפת על מספר מקומות שביצוע קעקוע עליהם כואב מעט יותר: החזה, עמוד השידרה והקרסוליים (מפגש עם עצמות מכאיב יותר)
@@@
5. הצמדו לקעקוע פשוט יותר - קעקועים נוטים להשתנות מעט עם השנים וככל שהקעקוע מורכב יותר מפריטים קטנים ושונים הוא עם יהיה פחות ופחות ברור יחד עם עורנו שמשתנה ומזדקן עם חלוף השנים.
@@@
7.הטיפ האחרון וגם והחשוב מכל: קחו את הזמן! לא להכנס לשגעון של נרקומן: "אני חייב קעקוע" זה צריך להרגיש לך טבעי, בלי פחד וכשאתה שלם עם ההחלטה, הקעקוע, הגודל, המיקום והאמן צא לדרך.
@@@
לכל המקועקעים או אלו שעתידיים בהצלחה ותהנו 😄
אני לא בקטע
מה איתכם?

בודק - יש קעקוע בגוף
ויש קעקוע בלב
זהו הגעגוע
החרוט כקעקוע
והלב בו תמיד שקוע
לפני 15 שנים
*מנגינה*{התווים שלו} - אהבתי את הקעקוע בלב
מאמצת אותו בחום
תודה איש יקר
לפני 15 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - לי יש ח מ י ש ה קעקועים, ואת רובם כבר ראיתם...
חשבתי על כל אחד ואחד בכובד ראש, ולא מתחרטת לרגע על אף אחד מהם, ועוד ידי נטויה...
לפני 15 שנים
*מנגינה*{התווים שלו} - יווו
לא חשבתי שאת עם קעקועים
נשמע מעניין לגלות את זה עליך
מזל שפתחתי על זה פוסט
}))
}{
לפני 15 שנים
ביג-אן - בלי קעקועים.
לפני 15 שנים
*מנגינה*{התווים שלו} - רק איתך
}}{{
לפני 15 שנים
לילימיי​(שולטת) - (:
לי יש אחד קטן על הכתף
מלפני 20 שנה ומאוד רוצה לעשות עוד אחד..
מאודדדד וגם אעשה.
גררררררר אני אוהבת קעקועים!!
לפני 15 שנים
*מנגינה*{התווים שלו} - אחלה
אל תשכחי לעדכן כשאת עושה
:))
}{
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י