לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכל התחיל בקליק

מרד ליום אחד
לפני 14 שנים. 21 במאי 2009 בשעה 16:08

5 הדברים שגברים הכי שונאים לעשות רגע אחרי ה---סקס:

1. תעשה לי נעים בגב - אתה גוהר מעליה בפעם האחרונה, ניצמד בין ירכיה ונותן לעצמך להתרוקן. אתה גם אדם טוב, נתת לה לגמור ורגע אחרי אתה שוכב על המיטה נטול כוחות. היא נצמדת אליך ובדיוק ברגע הכי חלש שלך בשנה האחרונה היא מבקשת שתעשה מאמץ ותעביר לה יד בעדינות על הגב ו"תעשה לה נעים" – אתה עושה את זה דקה, גם גבר שרירי במיוחד מאבד את התחושה ביד אחרי 30 שניות – אתה מפסיק. היא נצמדת אליך חזק יותר ואומרת "תעשה לי עוד".... סיוט!

2. דבר איתי – למה לעזאזל לדבר? שלוש שעות אני קודח לך בבר ומשכנע אותך שהבחירה לקחת אותי לבית שלך היא הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים. או במידה ואתם זוג שחיי כבר יחד – כבר שלושה חודשים אתה מסביר לה שסקס הוא דבר נורמלי שזוג צריך לעשות. ואחרי כל הדיבורים האלו היא רוצה עוד. אם תיפול לפח ותתחיל לדבר תשמע את המשפט שגם קצין האו"ם שפרץ את השחרור לגטאות בוסניה, מתמוטט ובוכה כמו ילד חסר אונים – "אתה אף פעם לא מדבר איתי באמת".....

3. "תעשה לי קפה" – קר בחוץ, אתם מתחת לפוך – הנודים השקטים שלך הפכו את המיטה שלה לסביבה אקולוגית מועדפת על בני מינך – אחרי שפלטת מאות ליטרים של גז חממה נעים. היא מבקשת ממך לצאת אל מחוץ לאטמוספרה ולעשות לה קפה. לדעתי הבקשה הזו היא משאלת מוות – ההסכמה לעשות זאת תגזור את חייך כסנג'ר לנצח.

4. "אני רוצה פינוק" – למרות השימוש במילה החצי אינפנטילית "פינוק" – הרי שמדובר בבקשה לא לגיטימית לחלוטין – היא רוצה שתרד לה, שתתן לה אורלי – שתשכב למטה כמו כלב ותלקק. מילא זה היה בתחילת הערב, כשיש לך כוח במותניים ואתה תמכור את סבתא שלך בשביל זיון ובחתיכות – אבל רבאק, רק הרגע גמרת היא גמרה פעמיים ובכלל בשבוע שעבר נאלצת לשלם 500 ₪ על ארוחת ערב בגלל שביקשת ממנה מפורשות, מציצה .

5. נשארתי בלי סיגריות, אולי תיקנה לי – זה סינג'ור מדרגה ראשונה – בשלב זה אתה מצטער שלא הסכמת לעשות לה קפה – אבל לצאת מחוץ לבית להביא לה סיגריות זה כבר יותר מידי. אם הסכמת לעשות את זה ואתה גם חוזר אלי עם קופסא – בבקשה לך להזדכות על הביצים שלך בלשכת הגיוס הקרובה לביתך, פרטים בעיתונים!

Zarial​(מתחלפת) - אממממ ....
את הראשון אני דווקא עושה אחרי הסקס ...
מאסטר תמיד מבקש "נעים בגב.." אחרי הסקס ואם לגבר נרדמת היד אחרי שלושים שניות... אז אני אחלה גבר חחחח
בכל קרה
ממש נחמד
המשך ערב נפלא ...

נ.ב. איך היה הטקס?
לפני 14 שנים
*מנגינה*{התווים שלו} - ")
היי יקירתי
אוהוו מסתבר שיש לך הרבה אנרגיות גם אחרי הסקס
מאיפה שואבים כוחות כאלו???
שלא יעיז להתלונן האדון שלך
מעטים זוכים לנעים בגב אחרי שהכל נגמר
ערב מענג ונפלא
}{
לפני 14 שנים
אדון האש - חחחחח
את מטורפת
איך היה הטקס??
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י