בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחקים והרהורים

מה אני אמורה לכתוב כאן, "כנסו כנסו"?
לפני 11 שנים. 15 בפברואר 2013 בשעה 21:52

לאהוב אותך זה כמו כישוף.

 

לאהוב אותך, זה לרצות אותך יומם וליל. לאהוב אותך, זה לרחף בתוך עננה של קסם.

לאהוב אותך, זה להיכנע לכח חזק ממני. לכישוף שכמו נכפה עליי. לכישוף שגורם לי לרצות הכל: להיות שלך, שתהיה שלי, לשלוט בך, להתמסר אליך, לחוש אותך צמוד אליי. לאהוב אותך, זה להצמיד אותך אליי בכוח, לשאוף אל מלוא ריאותיי את הריח שלך - ולהתמכר, להתמסר, לאבד שליטה. לאהוב אותך, זה לרצות אותך כל כך חזק שזה כואב. לרצות אותך בתוכי, מעליי, מתחתיי, לידי, כחלק בלתי נפרד מהחיים שלי, מהעבר שלי, מההווה שלי ומהעתיד שלי.

לאהוב אותך, זה כשאני מרוכזת מאוד במשהו, לחשוב עליך פתאום ולאבד כיוון. לאהוב אותך, זה להרגיש חופשיה לחלוטין, רק כשאני אסורה בחבלי הכישוף של רגשותיי אליך. לאהוב אותך זה לפחד, לפחד שאולי יום אחד אאבד אותך, ובה בעת להרגיש בטחון שתהיה שלי לנצח.

לאהוב אותך, זה לרצות להכאיב לך כל כך כדי שתדע, וגם אני אדע, שאתה רק שלי, ובה בעת לרצות להגן עליך מכל כאב אפשרי. לאהוב אותך, זה לאפשר לך להתקרב אליי, להכיר את כל הפחדים, לתת לך את היכולת לשבור אותי מתוך בטחון אמיתי שלעולם לא תשתמש בזה.

לאהוב אותך זה לרצות לחדור לתוכך יותר, ויותר, ועוד, ועוד, בכל המישורים. לאהוב אותך זה להרגיש אותך בוטח בי, להתמכר לתחושה הזו, לדעת שאתה מפקיד את רגשותיך בידיי. לאהוב אותך זה להשתוקק, תשוקה עזה, להכנס לתוך הראש שלך ולהבין אותך באמת, כמו שאף אחד אחר לא מסוגל. לאהוב אותך זה לרצות לפשוט מעליך את עורך, רק כדי להרגיש אותך יותר. זה לרצות להתקרב אליך עוד ועוד, להכיר את הגבולות שלך, לגרום לך להרשות לי לפרוץ אותם. לאהוב אותך, זה להתייחס אליך ברכוּת כדי שתרשה לי להתייחס אליך בקשיחות, ולהתייחס אליך בקשיחות רק כדי להגיע לשלב בו אוכל להפגין כלפיך רכוּת.

לאהוב אותך זה כישוף. זה סוחף אותי, זה שולט בי. לאהוב אותך זה משכר, זה מסחרר, זה מכאיב וזה נפלא. זה מענג, זה מאמלל, זה מביא אותי לפסגות ולשפלים שלא ידעתי על קיומם. לאהוב אותך זה לרצות להתבזות כדי לְרַצות אותך, זה לשאוף למשהו נאצל יותר כדי להיות איתך, זה לרצות לרדות בך ולהשפיל אותך ולאהוב אותך כמו שלא אהבתי גבר מעולם.

לאהוב אותך זה כמו כישוף. זה ללכת כסומא בערפל, ללכת אחריך רק כי אמרת, ללכת רק כי אתה שם, כי בסוף אגיע אליך. לאהוב אותך זה ליפול אחורה ללא חשש, כי אני יודעת שתתפוס אותי בדרך. לאהוב אותך זה לנגוס בך, לקחת ביסים קטנים ולהתאפק לא לאכול את כולך. לאהוב אותך זה לנהות אחריך באשר תלך, כי עמך עמי ואלוהיך אלוהיי, וכי תלך אחרי באש ובמים ובאויר וביבשה, וכי תחכה לי בכל מקום אליו אגיע.

לאהוב אותך זה להישלט ע"י מצבי הרוח שלך, ע"י הדברים הקטנים שאתה אומר. לאהוב אותך זה לפחד, אולי תגיד משהו לא נחמד וכל היום יהרס לי. זה לקוות, אולי תגיד לי משהו נחמד וכל יומי יואר באור יקרות. לאהוב אותך זה לרצות, לראשונה בחיי, להישלט ע"י מישהו אחר, לאפשר לעצמי להרפות. להרשות לך לעשות כל מה שתרצה. לאהוב אותך זה להוריד את הדריכות המתמדת ולהרשות לעצמי להרגע באמת.

לאהוב אותך זה טירוף. זה לא שפוי, זה אובססיבי, זה חולני. זה מגיע בהתקפים. לאהוב אותך זה לא לשלוט בעצמי, להסתער עליך ללא הכנה מוקדמת, לקחת אותך, להשתמש בך ולחבק אותך אחר כך. לאהוב אותך זה לתהות האם זה בכלל חוקי, להרגיש רגשות חזקים כל כך כלפי מישהו. לאהוב אותך זה לרצות לקחת תרופות כדי להיפטר מזה, כדי להחזיר לעצמי רגע של שפיות, אך לרצות להרגיש כך לנצח. לאהוב אותך זה להתחנן לעזרה, שמישהו יציל אותי מהמצב הזה, ולקוות שהעזרה לא תגיע.

 

לאהוב אותך זה הדבר הכי טוב, לעזאזל, הכי מדהים, הכי כואב, הכי מפתיע והכי נפלא שיכול היה לקרות לי.

 

לאהוב אותך זה כמו כישוף.

Bloody - יפה לך (:
לפני 11 שנים
מאדאם קירי​(שולטת){אהובי המתו} - Bloody! (*חיבוק*) (*כשכושי זנב*)
בקרוב אצלך :)
לפני 11 שנים
Bloody - כן, סביר.
לפני 11 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - יואו! את פה! טוב לראות אותך! איזה כיף שאת שמחה :)
לפני 11 שנים
מאדאם קירי​(שולטת){אהובי המתו} - איזו חמודה, תודה רבה רבה!
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י