ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פשוט הבלוג שלי

לפני 5 חודשים. 29 בנובמבר 2023 בשעה 17:18

שאלה שאני מתחבט בה הרבה לאחרונה, האם פוט פטיש זה משפיל? ואין לי תשובה חד משמעית לזה. הרי אם אני מנשק לה את הרגליים כחלק מפורפליי זה לא משפיל, זה סקסי. אם זה מענג אותה ואני נהנה מזה, זה לא משפיל. זה ארוטי, זה סקסי אבל לא משפיל. אם הרגליים שלה סביב הזין שלי ואני נמס מזה, האם זה משפיל? לא.

 

אז לקונטקסט יש משמעות. משמעות גדולה. 

 

כי כשאני ערום על הברכיים והיא יושבת מולי לבושה, ואני מוצץ לה את הבהונות - כן יש בזה השפלה, אבל זה כנשלט מרגיש לי טבעי ונכון, אז אני לא באמת באמת מושפל. כשאני מתחכך לה ברגליים עם הזין לא מצליח לכבוש את יצרי, זה כבר משפיל, במיוחד שהיא לועגת לי תוך כדי. 

 

אבל מה עם שנינו לבושים? מה כבר יכול להיות משפיל בזה? אם אני עושה לה פוט מסאז׳ על הספה? ברור שלא. אם אני משנק לה את הרגליים כשיושבת מולי על הספה, ברור שלא.

 

כשהיא עומדת ואני כורע ומנשק לה את הרגליים כשיש לה רגל אחרת על הגב או הראש שלי? קצת משפיל, אבל שוב, כנשלט זה מרגיש לי נכון. אבל גם פה לקונטקסט יש משמעות, כשככה אני נפרד ממנה כל פעם, זה לא משפיל, זה כבר מסורת, זה כבר מרגיש נכון וחלק מהטקס. אז מה היה שונה השבוע? למה השבוע זה היה כל כך משפיל? כי הפעם לא היינו לבד בחדר, הפעם בעלה עמד וצפה בנו. פעם ראשונה שמישהו צופה בי באקט עם קונטקסט מיני, פעם ראשונה שגבר שאני מכיר יודע שאני נשלט. ועכשיו לא רק שהוא יודע, הוא צופה בי מנשק לאשתו את הרגליים. ואני מושפל, וכמובן מאד מגורה מזה. אבל הוא כמובן מבין בדסמ... שזה עוזר.

אז מי היה מאמין שיומיים אחר כך, אני אמצא את עצמי בכמה חנויות נעליים כורע על הברך ועוזר לה למדוד מגפי עור שחורים עד הברכיים. בחנות הראשונה, היו כמה לקוחות, היה צפוף והיה נראה שזה עבר כמעט ללא תשומת לב. בחנות השנייה, זאת חנות גדולה, והיינו לבד והמוכרת נתנה לנו את מלוא התשומת לב. וכשהיא אומרת למלכה המדהימה שלי ״שהיא פרינססה״ זה ברור שהיא מבינה היטב את טיב היחסים - והנה פוט פטיש הגיע לרמה חדשה של השפלה. כמובן ששילמתי, כמובן שאני הודיתי לה. 

 

וממה הכי נהנתי? מכמה שהיא היתה מאושרת. מכמה שהיא זרחה אח״כ. אבל גם ההשפלה, הפומביות, להראות בציבור לאנשים שלא מכירים אותי, שהם כנראה וניליים - שאני שלה. ואני גאה בזה. ושלה מגיע יחס של מלכה, בחדר השינה, מול בעלה וגם בחנות נעליים בקניון.

 

scary​(שולטת) - או, וואו. אחד המתוקים!!!
לפני 5 חודשים
Wishful thinking - אם אתה מרגיש מושפל כשאתה עושה את זה אז זה משפיל ואם לא אז לא. די פשוט (:
לפני 5 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י