בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פשוט הבלוג שלי

לפני 3 חודשים. 11 בפברואר 2024 בשעה 21:04

קבענו לצאת לבר לפני הסשן. זה משהו שהיא מחכה להזדמנות כזאת הרבה זמן. לדפוק הופעה, להתעלל בי במקום פומבי. היא יודעת שפומביות זה ממש מחוץ לאזור הנוחות שלי, והיא יודעת שאעשה בשבילה הכל, כולל פומביות.בימים שלפני שנינו התרגשנו מאוד, היא אמרה לי שיש כל כך הרבה דברים שהיא רוצה לעשות לי שהיא עורכת רשימה שלא תשכח כלום. זה בכלל הכניס אותי לסרטים.

לפני שיצאנו היא ביקשה שאוריד חולצה הוציאה טוש איפור כזה (אני בטוח שיש שם יותר מקצועי) וכתבה לי על החזה בגדול עם קישוטים שאני הזונה שלה. אפילו עשתה לי לבבות סביב הפטמות. ושנייה לפני שהכניסה את הטוש למקום, החליטה לעשות משהו שאחרי זה הודתה שלא היה בתכנית המקורית וכתבה לי על גב היד בקטן slut. כשאני מרגיש זנותי ושלה, הורתה לי להתכופף על הספה... התחילה בספנקים וסיימה בכמה אצבעות בתחת שלי, להזכיר לי היטב של מי אני. יש הבדל גדול בין פינגור במיטה בסשן ל״תפשיל מכנסיים ותחתונים תתכופף פה על הספה ותן לי לבעול לך את התחת כי בא לי.״

התלבשנו, ויצאנו. בדרך אמרה לי שהמשימה שלי היא מתישהו ללכת לשירותים ולהצטלם מול המראה שרואים את הכיתוב, זה כבר הכניס אותי לסטרס. ישבנו והזמנו קוקטיילים ואוכל, המגף שקניתי לה תקוע לי בין הרגליים או על הרגליים רוב הערב. החיוך המדהים שלה לא ירד לה מן הפנים לרגע, ואני גם חושש, גם מתרגש, גם מחכה שייגמר ונגיע לסשן, וגם סקרן לראות מה המלכה הכינה לי. איזה מצב מטורף להיות בו. רק היא יכולה לגרום לי להרגיש ככה.

אחרי האוכל, הלכתי לשירותים. עקפתי את הדלת של הנשים ונכנסתי לשל הגברים כדי לגלות ששתי הדלתות מובילות אותו לאותו חלל שמופרד בכיור, בכל צד יש את התאים שלו. והכל מראות. מראה רגילות ומראות מעוותות. צחקקתי. ואז הבנתי שאם אני מצטלם פה עם חולצה פתוחה והכיתוב ויזיבלי יש סיכון שייכנס גבר או אישה. אז קפאתי לכמה רגעים. והחלטתי שעדיף כמו פלסטר לסיים עם זה כמה שיותר מהר, ולהכין תא שאני יכול להעלם לתוכו אם דלת זזה. פרמתי את כפתורי החולצה שלי, ולצערי לא באמת ראו את הכיתוב עד שכל הכפתורים היו פתוחים. ואז הצטלמתי קודם עם מראה גדילה ואז עם מראה רגילה. שיחק לי המזל ולא היתה שום תזוזה. נכנסתי לתא לסגור את החולצה. ויצאתי לשולחן להראות למלכה שלי את התמונות. האמת הרגשתי כל כך חי, כל כך שלה, כל כך... היא כמובן שמחה ממש, ונהנתה. וכשהיא מרוצה ממני, כשהיא שמחה בגללי - טוב לי.

לאורך הערב מתישהו היא ראתה קוקטייל שמגיע בתוך כס חרס בצורה של כף רגל, היא הזמינה לי אותה ולה עוד קוקטייל והלכה לשירותים. כשחזרה אמרה לי לעצום עיניים ונתנה לי להריח את האצבע שלה ואחרי זה למצוץ אותה... הטריף אותי. ואז עוד פעם לעצום עיניים ולהריח, אחחח התחת שלה. וגם אותה מצצתי. כמובן. 

הגיעו הקוקטיילים עם מלצר נמרץ ושמח שהסביר לנו על כל אחד, כשהוא סיפר שעל המגש שמתחת לכף הרגל יש אדמה אכילה, ראיתי את האושר פחות או יותר משפריץ מהעיניים והפרצוף של המלכה שלי. לקח לי קצת זמן לאזור את האומץ, אבל כן בסופו של דבר יותר מפעם אחת מצאתי את עצמי מתכופף עם הפנים לרגל חרסינה ומלקק/אוסף את האדמה האכילה שלרגליה. 

אבל עוד לפני שאזרתי אומץ, כשהמלצר הלך המלכה הוציאה מתיקה מבחנה. ונתנה לי לבחור אם לשפוך לקוקטייל או לשתות ככה. שתיתי ב2 שלוקים את השתן שהכינה לי מבעוד מועד. והיא מאושרת ובעננים. ואני שוב ושוב נפעם ממנה, מאיך שהיא פועלת, איך שהיא חושבת. מתישהו עוד ביקשה שארים את החולצה קצת שאראה לה את הכיתוב. יצאנו משם דלוקים, מאושרים והסשן היה בהתאם...

 

תודה מלכתי.

 

 

 

scary​(שולטת) - אייליינר. קוראים לזה אייליינר.
שמחתי לעזור :)
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י