צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פשוט הבלוג שלי

לפני חודשיים. 4 במרץ 2024 בשעה 21:21

קראתי הרבה פוסטים דומים למה שאתם הולכים לקרוא משולטות ונשים בכלל בכלוב (יכול להיות שיש פוסטים של נשלטים, אני בדרך כלל פחות צורך אותם).

 

אתה לבד, אתה חושב שאתה רוצה שולטת (ממה ששמעתי מסוגי הפניות לא כולם באמת מבינים מה זה אומר) והחלטת לפנות למישהי בהודעה או בצ׳אט או בכל דרך אחרת. ההודעה הראשונה שתרשום היא מאד חשובה, רושם ראשוני קשה לשנות. אז הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

  1. מערכת יחסים, בדס״מית או כל אחת בנויה על תקשורת. אתה רוצה להראות שאתה מישהו שיכול להקשיב לה, לשים לב למה חשוב לה - ובמערכת יחסים של שליטה, שהמטרה היא לספק אותה פי כמה וכמה. תקרא את הפרופיל שלה, תקרא את הבלוג שלה (לפחות את ה 2 עמודים האחרונים). אם יש לה הנחיות לאיך לפנות אליה תשמור בצד ותחזור לזה אח״כ.
  2. תמלאו פרופיל, הוא לא צריך להיות ארוך. הוא לא צריך להיות קורות חיים. הוא צריך להיות מושך, מסקרן ושמי שמתאימה לכם תרצה לדעת עוד. כדאי שיהיה עקבי (בלי סתירות), שלא יהיו שגיאות כתיב או בעיות הגהה. בלי דיק פיק (חוק חשוב: הסיבה היחידה בעולם לשלוח למישהו/י בעולם דיק פיק - כי הם ביקשו - בלי יוצא מן הכלל). והפרופיל צריך להיות אמיתי, אם מאד מהר היא תבין שאין קשר בין הפרופיל לאדם. פאק באמינות.
  3. תחשבו כמו שולטות יש באתר, וכמה נשלטים. 1 ל 10? 1- 100? כמה פניות היא מקבלת לדעתכם? אתם צריכים לבלוט, להראות מיוחדים.
  4. אם היא לא עונה לכם, וממש מדגדג לכם לשלוח עוד הודעה? אל. אם בכל זאת אתם רוצים - חכו שנה לפחות.

ביטויים שהייתי נמנע מהם בהודעה הראשונה:

  • היי (אתם פונים לשולטת, היא רוצה לדעת מההתחלה שאתם מבינים שיש הבדל היררכי)
  • רוצה להיות הכלבלב/סמרטוט/עבד/נשלט שלך - אתה נשלט, היא שולטת היא יודעת למה אתה שולח לה הודעה. אבל אתה עוד לא מכיר אותה וכבר אתה מצהיר התמסרות... למה? כי לה תמונה יפה בפרופיל/בלוג? כי אתה בודד וחרמן?
  • אני רוצה/מחפש/צריך - נכון ששליטה זה מערכת זוגית ול2 הצדדים יש צרכים - אבל היא מערכת יחסים שסובבת אותה - ולכן הרושם שאתה רוצה ליצור היא שהיא המרכז. ושאתה מבין את מקומך.

הוראות כלליות לפניה למישהי:

  • לקרוא את הפרופיל שלה
  • לקרוא את הבלוג
  • לחפש הוראות לאיך פונים אליה ולמלא אחר ההוראות
  • לעניין אותה בך, לסקרן מי האדם
  • נו דיק פיקס
  • והכי חשוב: בכל הזמן הזה 2 ידיים על המקלדת.

 

מצד שני, אם תמשיכו במה שאתם עושים היום - זה יעזור למיעוט פה להמשיך להתבלט לטובה :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=Rwp9cBgCQrc

 

ArchAngel​(שולטת) - האמת? נשלטים לא יודעים כמה חוסר תחרות בתכלס יש להם להתמודד איתו.
נכון, פונים אלינו הרבה, אבל בהודעות כל כך אידיוטיות ומטרידות שזה לא באמת נחשב פניה אלא ספאם.
גבר שיתנהג כמו בן אדם במקום לזרוק עלינו פנטזיות שלא קשורות אלינו, שישקיע עוד כמה דקות לקרוא לפני שהוא פונה (ואם האורך לא מתאים לו- זה בדיוק סימן לא לפנות לאחת שמשקיעה בכתיבה), אם הוא יהיה קצת מסקרן ולא רק ישלח הודעה גנרית של "היי" אלא יפתח שיחה סביב משהו שבאמת עניין אותו בנו. פשוט יענו לו. כמוהו יש מעט, הוא יבלוט מעל כל השאר.
לפני חודשיים
feetslave - זאת הבעיה. מגיע לכן יותר.
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י