צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פשוט הבלוג שלי

לפני חודש. 31 במרץ 2024 בשעה 20:29

אני מגיע אליה לדלת, מוציא את הקולר החדש שלי ועונד אותו סביב צווארי. מוודא שהתליון מופנה קדימה כמו שצריך. ודופק בדלת. היא פותחת את הדלת, ומחייכת אליי. זה מדהים איך אני מחסיר פעימה כל פעם שאני פוגש אותה. ״הסתפרת״ אני מופתע שזה הדבר הראשון ששמה לב אליו. אין גרביים!!! הקיץ הגיע, איזה כיף. הרגליים המושלמות שלה מוצגות לראווה כמו שרגליים כאלו אמורות להיות.

 

----------

היא יושבת על הכורסא שלה, אני על הרצפה לרגליה, מלטף אותה ומקשקשים על חוויות הסופ״ש. היא מנסה לדרוך לי על הזין, ומתוסכלת ״טוב, אתה לבוש מדי״. זה מוזר כמה אני שמח לשמוע את זה, השעה עוד לא 10 בבוקר, והידיעה שסוף סוף אני מתפשט מול המלכה שלי ממלאת אותי אנרגיה. אני מתפשט וחוזר לאותו מקום ערום. היא דורכת עכשיו כמו שצריך, בועטת קצת, עושה טיזינג וחוזרים לקשקש קצת. כי הרי זה הגיוני לגמרי שאני אהיה ערום מולה עם קולר על הרצפה, והרגליים המושלמות שלה עליי.

 

---------

 

אני על הברכיים מולה, אותו מקום. היא אומרת לי לאג׳ג׳ ואני מציית בשמחה, אני כל כך אוהב להיות ערום על הברכיים מולה ולאונן. אם היא רק צופה בה, או עושה לי טיזינג. והפעם היה גם וגם. להריח את רגליה, להריח בינהן קצת, בעיטות. מדי פעם כשאני מגיע לקצה ועוצר הרגליים או אפילו הידיים נוגעות בי, טיזינג, מגרות ושוב אני... כשהיא נוגעת בו ואני מושך אחורה כי מפחד לגמור, היא צוחקת צחוק רשעי. היא יודעת כמה קשה לי ועצוב לי להתרחק מהמגע שלה. אבל ברור שאסור לי לגמור. 

 

כשאני כבר ממש רוטט וכל מגע אני צריך לעצור היא מרשה לי להפסיק. ואומרת שהגיע הזמן שאכין לה ארוחת בוקר. קשה לתאר כמה טוב זה הרגיש להכין לה ארוחת בוקר ערום רק עם קולר, במטבח שלה. כמה זה הרגיש נכון. וכמה הקולר הוסיף לחוויה. שמתי בתנור. וכרעתי לידה, היא עברה לספה בינתיים ואני ליטפתי אותה, ועשיתי לה נעים בעודנו מחכים שארוחת הבוקר שלה תהיה מוכנה. אצבעותיי מלטפות את העור הנעים והמושלם שלה, מדי פעם היא משמיעה קול שנעים לה וזה כל מה שאני צריך בחיים.

 

הטיימר מצלצל, אני קם לתנור, עוד לא מוכן. מסדר מסובב מה שצריך וחוזר למקומי לידה. מלטף ומפנק אותה, אפילו זוכה לנשק לה את התחת קצת. כשהטיימר מצפצף שוב. היא הולכת לשולחן ואני מגיש לה את האוכל שלה, וכורע לידה, רגליה עליי. ואני מלטף אותה בעוד היא אוכלת.

 

אחרי האוכל היה עוד הרבה כיף שלא ארחיב היום.

--------

 דיברנו בעבר על קולר, ולשנינו זה לא הרגיש מאסט. זה רעיון נחמד, אבל מה זה משנה באמת?! אז אני יכול להגיד שלהיות ערום מול המלכה כשהיא משחקת בי, מתעללת בי, משתמשת בי זה כמובן מדהים. כשזה עם קולר זה אפילו יותר. כי אני עדיין ערום אבל יש עוד משהו שיש רק איתה, שהיא העניקה לי שיש לי רק כי אני שלה, שייך לה. 

 

לא ציפיתי שאהנה מקולר כל כך, אבל כמו תמיד המלכה יודעת מה טוב בשבילי. בטח שיותר ממני.

 

תודה מלכתי


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י