סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 16 שנים. 8 בינואר 2008 בשעה 7:50

פתאום נזכרתי בזכות טאבי, שיש לי תוכנה מקצועית שעושה הורוספוקים, אז תהנו, ושיהיה יום מקסים לכולם, ואל תאמינו לכל מה שכתוב (:

8/1/2008

טלה

זמן טוב צפוי לכם בתחום הקריירה. יתאים לסכם נושאים עם מעבידים ושותפים. אופציות והזדמנויות חדשות בפתח ויביאו אפשרויות רווח וחיזוקים בתחום הפיננסי. ימים אלו חשובים לקריירה שלכם, מצבים שתיצרו כעת יקבעו את תוצאותיהם של תהליכים חשובים בתחום. ההיבט הנוצר בין הירח לאורנוס מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. אתם לא אובייקטיבים וכדאי לקחת זאת בחשבון. נסו לקבל גם את דעתם של אחרים. ההיבט הנוצר בין הירח לשמש מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר. תתכן עזרה כספית שתסמל שינוי משמעותי.

שור

ייתכן ותפגשו אנשים מעניינים היום, אנשים אשר הגיעו מרחוק או כאלה בעלי רקע שונה מאוד מכם. זמן טוב לחשיבה פילוסופית יותר או דתית יותר. יש לכם יכולת טובה כרגע להבין דברים מופשטים. במידה ואתם נבחנים ההצלחה תהיה גדולה מציפיותיכם. כמו כן ההיבט הנוצר בין הירח לאורנוס מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. הפן החברתי ייצוגי שלכם יהיה במיטבו. ההיבט הנוצר בין הירח לשמש מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר. ייתכן ותפגשו אנשים מעניינים היום, אנשים אשר הגיעו מרחוק או כאלה בעלי רקע שונה מאוד מכם.

תאומים

הרגשות שלכם מוקצנים ובאופן כללי הנכם מרגישים יותר. אתם נמשכים על ידי אנשים יוצאי דופן. זמן טוב להשקעות ולרווחים נאים. אתם עשויים להרגיש חיוניות ואופטימיות בפתרון בעיות כלכליות. ההיבט הנוצר בין הירח לאורנוס מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. זמן טוב צפוי לכם בתחום הקריירה. יתאים לסכם נושאים עם מעבידים ושותפים. ההיבט הנוצר בין הירח לשמש מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר. הרגשות שלכם מוקצנים ובאופן כללי הנכם מרגישים יותר. אתם נמשכים על ידי אנשים יוצאי דופן.

סרטן

ביחסים קיימים, בני זוג עשויים להפתיע בהצעה, או תוכנית משותפת קרובה. יש דגש על הקרובים אליכם והם חשובים לכם יותר מדברים אחרים. לפנויים עשוי להיווצר קשר באופן לא צפוי. זהו זמן מתאים לעיסוק בתחום הזוגיות, לפנויים הערב מתאים במיוחד למפגשים רומנטיים. בנוסף לכך ההיבט הנוצר בין הירח לאורנוס מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. ללומדים צפוי זמן טוב. בחינה שצריך להתמודד אתה תהיה קלה מהמשוער. יחד עם כל זה היו עם היד על הדופק. לא מומלץ להיתפש לעודף אופטימיות העלול לגרוע משיפוטכם. ההיבט הנוצר בין הירח לשמש מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר. ימים טובים לעליית מדרגה בתחום היחסים, ולתוכניות רציניות משותפות.

אריה

עכשיו בהחלט כדאי לטפל בבריאות, ניתן היום לפתור בעיות מציקות. זמן טוב לעשות את השיחה החשובה שרציתם ליזום במקום העבודה. יום טוב לכל אותם שינויים אשר רציתם שיקרו בעבודה. ההיבט הנוצר בין הירח לאורנוס מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. זמן טוב להשקעות ולרווחים נאים. ההיבט הנוצר בין הירח לשמש מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר. מקבלים יותר תשומת לב בעבודה? אל תבהלו, היום אתם יכולים להרשים אחרים בביצועים שלכם.

בתולה

ילדים עשויים להביא היום הרבה יותר נחת מהרגיל. עושים לכם עיניים היום? אל תתפלאו. אם לא מילאתם לוטו הרבה זמן, כדאי לכם לנסות. היום זה יום עם אפשרויות טובות יותר מבחינתכם. כמו כן ההיבט הנוצר בין הירח לאורנוס מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. התחום הרומנטי מפתיע ואופטימי. אתם רגשיים יותר ומסוגלים להעמיק את הקשרים שלכם. ההיבט הנוצר בין הירח לשמש מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר. זה הזמן להתחיל בפרוייקט יצירתי. האם תמיד חלמתם לכתוב ספר? או שיר? היום האנרגיות מצויינות לכך.

מאזניים

אל תופתעו אם תקבלו מתנה היום מאחד מבני המשפחה. עזרה משמעותית עשוייה להגיע ממישהו קרוב, היו פתוחים לקבל זאת. היום זה בהחלט היום לשבת עם המשפחה ולבלות סוף סוף. ההיבט הנוצר בין הירח לאורנוס מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. זמן טוב לעשות את השיחה החשובה שרציתם ליזום במקום העבודה. ההיבט הנוצר בין הירח לשמש מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר. עזרה משמעותית עשוייה להגיע ממישהו קרוב, היו פתוחים לקבל זאת.

עקרב

שמתם לב שאנשים מקשיבים לכם היום? היכולת התקשורתית שלכם במיטבה ואתם יכולים לנצל זאת. נסיעות ועוד נסיעות, היום תבלו יותר על הכבישים. נסו ליהנות מכך. דווקא היום זה לא הזמן לסגור את עצמכם, אנשים חדשים עשויים להפתיע ולעזור. בהקשר לכך ההיבט הנוצר בין הירח לאורנוס מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. ילדים עשויים להביא היום הרבה יותר נחת מהרגיל. ההיבט הנוצר בין הירח לשמש מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר. דווקא היום זה לא הזמן לסגור את עצמכם, אנשים חדשים עשויים להפתיע ולעזור.

קשת

יש הזדמנויות לשפר דברים הקשורים בפיננסים אשר התעקבו בימים האחרונים. גם אם יש לכם בוס קשוח היום יכול להיות קל יותר להשיג העלאה. הארנק יהיה בשימוש היום. הזהרו משליפות יתר של סכומים גדולים. בהקשר לכך ההיבט הנוצר בין הירח לאורנוס מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. הודעות שיגיעו היום אשר קשורות למשפחה יהיו משמחות. ההיבט הנוצר בין הירח לשמש מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר. גם אם יש לכם בוס קשוח היום יכול להיות קל יותר להשיג העלאה.

גדי

שמתם לב שאחרים מושפעים מכם היום? אכן קל לכם לשכנע היום. מילים שכיחות היום: התלהבות, אנרגטיות, יוזמה, התחדשות. חיוביות וחיוניות רבה נובעת מהעובדה שהירח נכנס היום למזל שלכם. בנוסף לכך ההיבט הנוצר בין הירח לאורנוס מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. בעייה אשר קשורה באנשים קרובים יכולה להיפתר היום על ידי שיחה. ההיבט הנוצר בין הירח לשמש מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר. שמתם לב שאחרים מושפעים מכם היום? אכן קל לכם לשכנע היום.

דלי

היזהרו מהנטייה להעיק על אחרים בגלל הצורך שלכם בתמיכה רגשית היום. הירח מוסיף רגישות רבה לתגובותיכם, אתם תרגישו פגיעים ואמוציונאליים באופן בולט. הירח היום נכנס למזלכם אך היבטיו מאכזבים. ההיבט הנוצר בין הירח לאורנוס מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. גם אם יש לכם בוס קשוח היום יכול להיות קל יותר להשיג העלאה. ההיבט הנוצר בין הירח לשמש מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר. הירח היום נכנס למזלכם אך היבטיו מאכזבים.

דגים

זה זמן טוב לבדיקה של המטרות שלכם בחיים. נסו לראות מאיפה הדחפים והרצונות שלכם נובעים והאם הדברים עדיין רלוונטיים. אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. קשר רגשי עם חברים מאוד חשוב לכם היום וניתן לנצלו להעמקת קשר קיים. כמו כן ההיבט הנוצר בין הירח לאורנוס מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. אתם על הסוס היום, שחקו אותה. ההיבט הנוצר בין הירח לשמש מחזק את ההשפעות החיוביות, במיוחד בשעות הבוקר. חברים יעזרו וייתנו תמיכה למאמצים שלכם וגם אתם נותנים יותר תמיכה ועזרה לאחרים.


Tobias​(אחר) - "ההיבט הנוצר בין הירח לאורנוס מחזק את ההשפעות החיוביות"


המשפט הזה גרם לי לחשוב על אורנוס שלנו עושה מונינג(חשיפת תחת)
:)
לפני 16 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - איזה קטע, גם אני חשבתי על זה בחיוך...

רוצה לעשות שיתף פעולה? אני אפרסם את ההורוסקופ הרגיל ואתה תעשה לו הסבה להורוסקופ כלובי?
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י