סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 15 שנים. 20 ביוני 2008 בשעה 21:59

מחר חוגגים לסבתא שלי יומולדת 92 (היה לה ברביעי אבל דחינו את הארוחה החגיגית לסופ"ש), ועל הדרך היא אמרה שנזמין את המשפחה המורחבת מהצד שלה כדי לחגוג את הולדת הנינה שלה (שזו הפיצפונית שלי).
הגיע איזה בן דוד רחוק מוינה לרגל המאורע, ויגיעו עוד כל מיני דודים שרואים רק באירועים מיוחדים (בעיקר כאלו עם שמות מוזרים כמו טושו או ולאסטה או יוביצה...).

סבתא כבר יומיים מתקשרת לברר אם לגורה יש בגד חגיגי ללבוש למאורע, אפשר לחשוב שהיא מתחתנת, עוד לא בת חודש וכבר מציקים לה על המלתחה.

מחר נבחר לה אחת משתי אופציות: חולצה בירקרק עם שרוולים וורודים ופרחים כתומים ומכנס ורדרד בהיר כמו השרוולים של החולצה, או חליפה בוורוד בזוקה ולבן או משהו כזה, אני לא ממש זוכרת איזה בגדים אמא שלי שמה בצד.
אני שקועה יותר בלהסתכל על הפרצופים החמודים שהגורה הזו עושה ובלהסניף אותה כל דקה פנויה. זה יותר מעניין ממה שהיא לובשת לדעתי...

רק כשהלבשתי אותה בכתום צילמתי ושלחתי תמונה לדודה בטי, בכל זאת היא חלק מהממלכה הכתומה ויש לכבד את המעמד.
בעגלה של היורשת יש בדרך קבע את המתנה הנהדרת שקיבלה מזיקית, והיום חוגג אפרוח את יום הולדתו ה- 30 כך שלא משעמם לנו בממלכה הכתומה שממשיכה להתקיים לה בשלווה ובשקט בשעה ששאר הממלכות שהוקמו בזמנו כחיקוי זול כבר התפרקו מזמן, דווקא הבדיחה החביבה שלנו ממשיכה ושורדת בהנאה מרובה (-:

ועכשיו תסלחו לי , אני חוזרת להסניף את הגורה.

המשך סופשבוע מקסים לכולם!

בטי בום​(שולטת) - היי לא שמתי לב שכתבת את הבלוג בכלל ...
היא שחקנית חיזוק מצויינת לממלכה ומיד מקבלת את התואר נסיכת הצפון :)
}{ אין לך מושג כמה אני מתגעגעת .
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י