סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 15 שנים. 16 בפברואר 2009 בשעה 11:04

כבר חשבנו שדברים מתחילים להסתדר, שאחרי הטיפול המסור והפיזותרפיה תוכל סבתא לחזור הביתה בחודש הבא גם עם מטפלת שבאה בכל יום למספר שעות, אבל לא...
סבתא שלי שייכת אמנם לדור הנפילים, אבל כרגע זה יותר דור הנופלים.
באמצע הלילה החליטה סבתא שמפריע לה שיש שמיכה מקופלת בקצה המיטה (למי שלא יודע, סבתא כולה בקושי 1.50 כך שזה לא ממש נוגע לה ברגליים) והיא חייבת להזיז את השמיכה על הכיסא שלצד המיטה. יצאה הסבתא זפטה מהמיטה בלי המשקפיים, ונתקעה ברדיאטור ונפלה יחד איתו אמא שלי התעוררה מהבום ורצה לחדר של סבתא לראות מה קרה ומצאה אותה יושבת על הרצפה.
סבתא נשבעה שהכל בסדר ולא כואב ושיחזרו לישון.
אמא לא היתה רגועה אבל לא התווכחה ואמרה שנראה מה קורה בבוקר.

בבוקר מוקדם אמא יצאה לעבודה שסבתא עדיין ישנה, כשהיא התעוררה עליתי אליה עם הגורה לשאול לשלומה והיא אמרה שכואב אבל זה רק מכה ולא נורא והיא תיקח אופטלגין.
שום אופטלגין ושום לא נורא עניתי לה. חייבת צילום!
בכל זאת בגיל 92 וחצי העצמות לא בדיוק מה שהיו בגיל 29 וחצי.
סימסתי לאמא שלי עדכון מצב והיא יצאה קודם מהעבודה והלכה להביא מהמרפאה הפניה לצילום.

עכשיו הן בבי"ח ואנחנו בבית ממתינים לקבל דיווח מהשטח.
לפחות אולי עכשיו יאשרו לה מביטוח לאומי מטפלת צמודה שתגור איתה.

Succubus​(אחרת) - החלק הכי גרוע עם הביטוח הלאומי זה שבדיוק כשבני אדם הכי חוששים לאבד את הכבוד העצמי שלהם, הביטוח הלאומי מכריח אותם להתרפס ולרדוף אחריו עם הלשון בחוץ כדי לקבל את הסיוע שיאפשר להם לחיות בכבוד.
אגב, אם לא התייעצתם עם עורך דין לגבי זה, אני ממליצה להתייעץ. ההבדל בין מה שאפשר להוציא מהביטוח הלאומי לבד או בסיוע עורך דין הוא עצום.
לפני 15 שנים
Tobias​(אחר) - אני מסכים עם זו שמעליי(ואוו צריך לחגוג את זה) ואומר שבהחלט כדאי להתייעץ בנושא אם אנשים שמבינים, בין עם עורכי דין(לוודא פגישה ראשונה והסבר חינם) או עמותות שמתעסקות בנושא ויוכלות לתת לך את כל הטיפים של איך להתנהל מול ביטוח לאומי)

וסבתה זאפטה זה קלאסי :)
לפני 15 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - למזלינו יש לנו עובדת סוציאלית מדהימה בכפר שמנחה אותנו צעד אחר צעד בהתנהלות מול ביטוח לאומי ומפעילה את כל היכולות והקשרים שלה מולם.
ננסה להפעיל גם פרוטקציות עם שכנים וחברים מן העבר שמנהלים בית הארחה לניצולי שואה שגם משמש לקשישים סיעודיים ברמות שונות - זה גם חינם והיחס שם מדהים, רק יש רשימת המתנה מטורפת. כיוון שהם היו שכנים שלנו הרבה שנים ואחי למד עם אחד הבנים והם היו חברים מאוד טובים ננסה לעקוף את התור.
העיקר שבבי"ח ראו שהנפילה עברה בשלום והיא לא שברה שום דבר חדש, הסבתא זפטה שלי (:
לפני 15 שנים
Succubus​(אחרת) - אה! עכשיו אני רואה את זה! טוב לשמוע. :-)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י