סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 14 שנים. 5 ביוני 2009 בשעה 11:42

תיכננו לחגוג לה היום אחה"צ בהרכב מלא, אבל לא יצא...
סבתא מצד אבא נכנסה, יצאה ונכנסה ויצאה מבית החולים כי לא הרגישה כל כך טוב ועשו לה מיליון בדיקות עד שגילו שצריך לשנות סוג ומינון של תרופות. היום בצהריים היא אמנם השתחררה אבל עדיף לה שתנוח בבית ולא תצא לנסיעות עד אלינו וחזרה, ובטח לא כדאי לה לעלות ולרדת עדיין במדרגות, היא תשושה מעייפות כי לא ממש ישנה טוב בבי"ח.
סבתא מצד אמא עסוקה מעל הראש ברולן שגראן או משהו - איזה טורניר טניס כלשהו, ולא בא לה לצאת מהבית ואם כן אז רק לקצת זמן בהפסקה בין הטורנירים שמעניינים אותה ושנחזיר אותה בזמן לטורנירים החשובים, אמא שלי היתה לחוצה מה יגידו על הבלגן כי אחי עדיין משפץ את האיטום בגג וצובע את כל הבית מבחוץ בצבע איטום מיוחד, ומחר בבוקר העליה לתורה של בן הדוד אז הוא גם היה לחוץ להספיק לחזור ולהתאמן אז פשוט אמרתי לכולם שנרד מזה השנה, וליומולדת שנתיים אין תירוצים וכולם באים!

הקטנה אמנם מאוד שמחה מהבלונים והשירים ושאר סממני יום ההולדת, אבל לא ממש מבינה מה ההבדל בין שירים כמו "איפה העוגה" ו"היום יום הולדת" ל"רד אלינו אווירון" ו"ידיים למעלה, על הראש", העיקר שנשיר ויהיה שמח! בלונים יש לנו במלאי גם כן לשנה כמעט...

אחי ואחותי בדרך לכאן אז הכנתי עוגת גבינה ביסקוויטים קרה שכולנו בבית אוהבים מילדות, והנסיכה הקטנה מאוד נהנתה ללקק את הכלים מגבינת שוקולד. על ציפוי השוקולד המריר כתבתי (בקושי רב) את שמה עם קרם שעשיתי משוקולד לבן, כי התפלק לי והוא יצא קצת דליל מדי. יש עוד נר מנגן וזיקוקים, נעשה לה שידור חוזר של ההופעה והשירים שתהיה מבסוטית, אחותי אמרה שקנתה לה אחלה מתנות, אז יהיה לה עוד צעצועים חדשים לאוסף הענק שלה (נראה לי שבקרוב נבקש מאחי לבנות לנו עוד חדר רק בשביל הצעצועים :).

הגורה מנמנמת לה בכיף בחדר הקריר, ורק אני כמו מפגרת לא נרדמת מרוב עייפות. לפחות היא תהיה חמודה ועירנית כשיבואו כל האחים. הרי למען האמת כולנו יודעים שהיא ולא אני האטרקציה העיקרית בביקורים שלהם בצפון.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י