שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 18 שנים. 24 באוקטובר 2005 בשעה 9:45

הם נוחתים על כולנו בימים אלה בהמוניהם, גם על אלו מאיתנו שלא משתייכים לשום משפחת מלוכה.

אמש שוחחתי עם דומי, ניסינו לחשוב מה לעשות עם כל השרביטים, היא העלתה רעיונות משובחים כמו למכור אותם לפרופס לקולנוע ותאטרון, לעשות להם הסבה לקיינים ולמכור לחברי הכלוב, ואולי זרקנו עוד רעיונות לאויר שנשכחו ממני מפאת העייפות הרבה ששרתה עלי אתמול.
בכל מקרה - אתם מוזמנים לחשוב גם על רעיונות, העובדה שאלו שרביטים וירטואלים לגמרי שולית ברגע זה...

ודרך אגב, ביממה וקצת שלא הייתי מחוברת למחשב חיכו לי כאן עוד שני שרביטים, ז"א שאני חייבת לכם עוד 12 עובדות עלי שלו ידעתם כי אז קיבלתי 3 שרביטים ופרסמתי רק 3 עובדות, אז לעבודה...

1. השותפה הנוכחית שלי היא חוויה מתקנת לכל השותפות והשותפים האיומים שהיו לי בימי חיי, אם שתינו היינו לסביות (ואנחנו לא ממש בכלל) אז הייתי מציעה לה נישואין בוודאי כבר היום.

2. מעולם לא גרתי ואני מקווה מאוד לא לגור בתל אביב או בכל עיר גדולה אחרת. אני נולדתי בעיר פיצית וגדלתי במושב ואני מרגישה הכי שמח כשיש לי מסביב ירוק בעיניים ואוויר נקי.

3. גרתי 4 שנים באילת, שם גם עשיתי את קורס הצלילה וצללתי המון כל עוד הייתי שם, כמו אביס - גם אני טרם צללתי עם חברי מכאן, מקווה שבקרוב אני אעשה וי גם על זה, כי כבר שנתיים אביס ואני מתכננים לצלול יחד ואף פעם זה לא יצא.

4. העיניים שלי בצבע ים, מעין כחול אפרפר שמחליף גוונים לפי מזג האויר ומצב הרוח והבגדים שאני לובשת. את זה יודעים רק החברים הלא רק וירטואלים שלי פה, הם גם מכירים אותי מהסנטר ומעלה (:

5. בונדג' הוא היחיד שצילם אותי בעירום מלא, אתם היחידים שזוכים לראות (חוץ מהמשפחה שלי שגם ראו כמה תמונות בודדות), בד"כ אני מדגמנת לציירים וזה שונה לגמרי.

6. הסיבה האמיתית לכך שאני צמחונית היא מחסור באנזימים לעיכול בשר, אבל גם המצפון שלי ישן ככה טוב יותר בלילה כי אני אוהבת חיות כשהן חיות. החתימה שלי בפורומים היא סיבה שאף גבר לא ימשיך לקטר על זה שאני צמחונית. ואני צוחקת תמיד מחדש כשאביס גוער בי כשאני אוכלת סלט שאני אוכלת לאוכל את כל האוכל (:

7. אני הייתי ילדה סופר ביישנית וסופר חנונית, אבל הרצון להיות קצת יותר מופרעת פיעפע כבר אז בתוכי. לאט וביסודיות העזתי יותר. היום אני סוטה מוצהרת ומכריזה על עצמי כלא נורמלית ללא שום בעיה.

8. ובהמשך לסעיף הקודם, וכמו קיטי - אני מכורה לספרי ילדים. הספר שיעבור איתי לכל דירה ויגור ליד המיטה הוא פוליאנה, שאימצתי את משחק השמחה שלה כבר בגיל נורא צעיר. כשאני אצל אחי ומקריאה לו את הספרים של ד"ר סוס אני חושדת שאני נהנית אפילו קצת יותר ממנו.

9. היתה לי צמה ארוכה עד הטוסיק עד לפני 5 שנים, הרבה פעמים ניסו לשכנע אותי להסתפר אבל רק פעם שפתאום הרגשתי שאני חייבת לעשות משהו קיצוני הסתפרתי יחסית קצר (שיער בגובה הכתפים) ומאז אני מגדלת ומסתפרת לסירוגין בהתאם למצבי הרוח. הנטיה הנוכחית היא לגדל, אבל לא לאורך שהיה לי עד הטוסיק.

10. במבחן השרמוטות ששלחו לי לינק פה לפני שבוע יצא לי 70% שרמוטה, אבל אני השרמוטה הכי פוריטנית שאני מכירה כי סקס אני עושה רק עם בני זוג שלי כשאני מאוהבת, וכפי שציינתי בשרביטים הקודמים - זה לא קורה בקלות. ואני ממש לא מסוגלת אפילו לדמיין את עצמי בקטע של סטוצים...

11. רק בשנתיים האחרונות התנשקתי עם בנות, זה היה אפילו נחמד, אבל פחות או יותר זה כל מה שאני מסוגלת. אין בי שום לסבית או דו מתחבאת בתוכי, בחיי שאין, ניסיתי...

12. אם מישהו באמת מוצא חן בעייני אני אדאג לראות מה יש לו להציע בין רגליו כבר בשלבים הראשונים יחסית של הדייטים, רק כדי לא ליפול שוב על זין קטן. פעם אחת הספיקה לי. זה עדין לא אומר שיצא סקס מזה, זה רק אומר שהוא בשלב יותר מתקדם של המיונים האיומים שאני מעבירה את הגברים שבחיי עד שהם מגיעים למעמד של בן זוג ואז...

ולגבי הבלוגים...

למי להעביר עוד שרביט?

דניו - כי הוא מזכיר לי את עצמי לפני כך וכך שנים בתמימות הנקיה הזו...

אורנוס - כי הוא מצחיק אותי שעות עם השירים האלו שהוא מפליץ פעם ב...

קוסם - אני מתרגשת גם כאן להיות עדה לאהבה הגדולה הזו שהוא חי בה...

גאלה - מדהימה במציאות ובבלוג, חריפה, רגישה, ועושה את השקשוקה הכי טעימה בעולם!

ואם מישהו לא קיבל אף פעם את השרביט ונורא בא לו - שיפנה אלי בפרטי ואני אחשוב על זה (:

זה, נגמרו לי הרעיונות, התייבש לי השכל, הולכת להתארגן...
ערב חג היום והחיים האמיתיים בלי השרביטים קוראים לי לצאת אליהם החוצה!

חג שמח אנשים יקרים!!!

Gods and monsters​(לא בעסק) - חחחחח את ממש ים של אוצרות נשמה
ברוכה את מלכת השרביטים
G&M
לפני 18 שנים
להבה חשופה - יאמי יקרה :))

מצטרפת לכל דבריו של חברי God and Monsters
את אכן המלכה , בחירתך בדניו וגאלה אכן מעולה ..
כמובן גם הקוסם..

חג שמח בובה , אוהבתך }{
לפני 18 שנים
בטי בום​(שולטת) - כל השותפים ???????????
לפני 18 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - האיומים...
את כמובן לא נכללת בקטגוריה של האיומים, יקירתי!
}{
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י