סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 19 שנים. 2 בספטמבר 2004 בשעה 22:51

הלילה נרדמתי מחובקת.
ראינו סרט מפחיד יחד, הוא צחק עלי בכל פעם כשקפצתי (כשהכריש נגס בעוד בחור/ה) והתאפק לא לגלות לי איך הסרט נגמר (דווקא היה לי די קל לנחש), וזה היה כבר כל כך מאוחר שאפילו התעצלנו לקום לכבות את ה- DVD ופשוט כיביתי את הטלוויזיה וצנחנו לתוך שינה מתוקה, מכורבלת בתוך חיבוק, שני זוגות רגלים ארוכות הסתבכו להן במעין חלה קלועה וישנו שינה עמוקה ושקטה, על הספה בסלון.

השינה הזו בתוך החיבוק היתה מתוקה כל כך, חמה כל כך, להניח את ראשי על החזה הגברי ולהרדם לקצב הלב שלו.

זה היה כל כך אינטימי ואנושי וכל כך טוב.
הייתי צריכה לקום לפניו, עבדתי היום.
זו היתה משימה עדינה לחלץ את רגלי מהמקלעת הזו מבלי להעיר אותו מהשינה המתוקה שלו.

בדרך הביתה חשבתי על כמה שינה עם מישהו נוסף יכולה להיות שונה עם כל אחד, נזכרתי באהבה הראשונה שלי - לא נרדמתי כל הלילה, בכל פעם שישנו יחד. שכבתי ערה והסנפתי אותו, התבוננתי בו ישן והתפעמתי מהנוכחות שלו איתי במיטה כאילו היה זה נס... הייתי בת 19 תמימה ומאוהבת (:

זה חזר על עצמו עוד פעם אחת עד כמה שאני מצליחה לזכור - עם בן זוג אחר, אבל אז זה היה רק בימים הראשונים, לאחר זמן מה השינה המשותפת הפכה להרגל מתוק, ודווקא כשהוא היה טס לחו"ל ואני הייתי נשארת לישון לבד - אז השינה מיאנה לבוא, חסרה לי קצב הנשימה שלו כשישן פתאום, והשינה היתה חומקת ממני לימים הראשונים עד שהתרגלתי שוב לישון לבד ואז הוא היה חוזר והייתי מתרגלת לנשימתו מחדש.

חלק מתהליך ההתבגרות שלי בא לידי ביטוי בשינה שלי עם בן הזוג - פתאום דווקא כשגם בלילה הראשון שלי עם מישהו אני מצליחה להרדם שלווה ושקטה - אני יודעת שזו התחושה שנעימה לי, ולא הפרפרים האלו שמדירים שינה מעיני.

אני לא מתכוונת לקטע של הסקס אלא לשינה עצמה... הנינוחות הרגועה של נשימות קצובות לידי, הלמות לב נוסף פרט לליבי, כמו מנגינת ליל זעירה שמרגיעה אותי לתוך שינה טובה.

היום אני יודעת כי כשאני מרגישה בטוחה בזרועות הגבר שלצידי - אני אשן היטב, רגועה, נינוחה ומתפנקת.

הלילה אמנם ישנתי מעט, אבל ישנתי טוב!

בטי בום​(שולטת) - לישון איתו זה תענוג רצוף ....
לפני 19 שנים
בל{SK} - :)
שתשני היטב, רגועה, נינוחה ומתפנקת עוד הרבה לילות.
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י