בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 12 שנים. 29 בדצמבר 2011 בשעה 6:48

בכל ביקור פה אני מגלה עד כמה דברים פה נשארו די אותו הדבר: דיונים לטוב ולרע, טרולים שמאכילים אותם בקוצים ומרורים אבל הם בולעים אותם בשקיקה כאילו מדובר בתותים עם קצפת, והקיטורים התמידים שזה לא מה שהיה פעם.
אפילו פעם כשהייתי פה יותר זה כבר לא היה כמו פעם, בימי תחילת הכלוב כשהוא היה מועדון חברים די מצומצם. אבל ככה זה - כשיש הרבה אז יש הרבה מהכל - גם מהטובים וגם מהחרא, אבל לי כבר אין את הזמן והסבלנות לבחון ולברור, ואני כבר לא זוכרת אם הפעם האחרונה שראיתי את "כולם" היתה בפורים או שלא בפורים, לפני שנה או שנתיים באחת המסיבות שבאתי לאפר בהן. אני רק זוכרת במעומעם שכבר אז לא הכרתי את 99% מהפרצופים שהיו שם.

אני כבר לא שייכת, לא משוייכת, הטרולים היחידים שיש לי בחיי הם הבובות החמודות עם השיער הקופץ שאחותי הורישה לבת שלי.
הדיונים הבלתי פוסקים שבחיי סובבים את כמות הסוכרים שמותר או לא מותר לסבתא לספק לנכדתה האהובה - הלא היא בתי חובבת המתוק וההיפראקטיבית ברמות מטורפות מעודף סוכר.

אז אפילו לא הזהבתי את עצמי, לראשונה בכל שנותי בכלוב, למרות שמאוד אהבתי את הצבעוניות בפרופיל ואת ההיסטוריה בהודעות וכל שאר הפינוקים. כבר לא היה לי מה לבדוק בהיסטוריה כי אני לא מתכתבת פה עם אף אחד, אני לא צריכה יותר מחמש הודעות ביום או אפילו בחודש, אני פה כמה דקות בכמה זמן לקרוא חמישה או שישה בלוגים של אנשים שאני אוהבת ואפילו לא תמיד יש לי אנרגיות להגיב או ללחוץ על ה"לייק". אני שומרת את האנרגיות האלו לפייסבוק, שם אני הכי אני - אמא.
מעלה תמונות של הילדה בטיול, בגן השעשועים, מדליקה נרות חנוכה...
משתתפת בדיונים על טיפולים טבעיים נגד הצטננויות חורף בילדים, או איפה קונים בגדים בזול שלא יהיה אכפת שם חוזרים מצופים בגואש ובדבק, איך משווקים לקטנטנים אוכל בריא שלא יאכלו רק ג'אנק וכו'.

החברות הכי טובות שלי בפייסבוק הן אמהות (חלק אפילו ייבאתי מפה) והרכזת של פעילויות לגיל הרך אצלינו בכפר.
אני עלולה / עשויה למחוק חברים מהפייסבוק אם התכנים והסטטוסים שלהם פרובוקטיבים מדי - אתכם הסליחה מראש אם יצא וזה אחד/אחת מכם.

זה לא שהפסקתי לאהוב את הכלוב, ולא אתכם, החברים מפעם, ויש לי זכרונות נהדרים מתקופה אחרת שנראית לי כל כך רחוקה, לפעמים בריחוק כזה שכאילו היא היתה רק איזה חלום שהתעוררתי ממנו מזמן עם חיוך שאני לא זוכרת בדיוק כבר ממה...

אולי יום אחד יתחשק לי להזכר?
בינתיים טוב לי עם השיעמום, והחיים השקטים והפשוטים של האימהות, בהם הסערות הבודדות הן סביב אסיפת הורים בגן והסעות לחוג.

Homer Jay Simpson​(שולט) - ...בסוף "תתקלקלי" שוב...
לפני 12 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - אני בטוח "אתקלקל" שוב מתישהו, אבל זה בטח יהיה בכיוון אחר. אני צריכה גיוון ואני לא נוטה לטבול באותה שלולית פעמיים (:
לפני 12 שנים
תהום - כמוני כמוך, והיום בזכות הפוסט שלך נשארת עוד כמה דקות.
לפני 12 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - לכבוד הוא לי!
}{
לפני 12 שנים
Dark Artist​(שולט) - הלזה הגענו ים? לשעמום המיוחל? מתחשק לי להעלות איתך זכרונות נוסטלגיים מתקופת הדאנג'ן הישן,כשהקהילה עוד היתה אינטימית יותר :)
לפני 12 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - זה היה יכול להיות נחמד, אבל נראה לי שבשלב זה של חיי אפילו סבתי בת ה-96 זוכרת יותר טוב ממני דברים מפעם (:
לפני 12 שנים
בטי בום​(שולטת) - את מהסוג שעושה דברים עד הסוף. את חווה את האמהות בשיא הרגש והנתינה כמו שאת עושה עם כל דבר אחר בחיים. ההבדל שאמהות ממלא כמו ששום דבר אחר לא מסוגל למלא.
עוד מעט הקטנה לא תצטרך אותך במהלך כל היום רק פרקים ממנו ואז תצטרכי למלא את הזמן בדברים אחרים. בנתיים תהני מזה הם גדלים מהר מידי
לפני 12 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - אני כל כך נהנית ממנה שזה מטורף, אבל אין ספק שהקשתית שבי כבר מכוונת חץ או שניים לשלב הבא עם לימודי גרפיקה ממוחשבת ועיצוב אתרים ותואר בתרפיה באמנויות וכו'
וגם שיעורי פסנתר וקרמיקה כי המדקר הסיני שלי הזכיר לי שאסור לבזבז אצבעות ארוכות שכאלה (:
לפני 12 שנים
מישלי - את בדיוק בדיוק איפה שאת רוצה להיות (גם בלב שלי).
ואת החיבוק והחיוך והחברות, את נותנת אצלך בבית, וזה הכי הכי נפלא שיש !

אוהבת
}{
לפני 12 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - אין ספק שהמקום בלב שלך הוא מהמקומות הכי טובים להמצא בהם!
אוהבת המון!!!!
לפני 12 שנים
poetry lover - בדומה לך, גם אני ממעטת לבקר כאן לאחרונה.
כמוך, הפסקתי להיות מוזהבת.
וכן... שמחתי לראות את שמך מבצבץ מבעד לערפילי הזמן.
מתגעגעת אלייך.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י