סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 19 שנים. 13 באפריל 2005 בשעה 11:07

פעם ראשונה חווה איך זה עובד באמת, הדבר האמיתי...

לא עוד סרטי סטודנטים דלי תקציב אלא הפקה טלוויזיונית!

אם כי כיוון שזה פיילוט זה די דל תקציב ומזכיר קצת סרט סטודנטים בכך שכל בעל תפקיד בהפקה משחק ניצב או תפקיד זעיר זה או אחר...

כמובן שהמפיק הראשי קיבל את תפקיד ראש המאפיה עם הבלונדינית היפה מרוחה עליו alll over (: מיס אילת משחקת שם את התפקיד הזה, או מיס הנגב...)

אני בטח אקבל תפקיד בסגנון "נוסעת מס' 3 במטוס הקל של ארקיע" או "משתזפת מס' 7 על שפת הבריכה"...

ההבדל המשמעותי עבורי הוא ההכנות, לסרט סטודנטים באים, מאפרים והולכים הביתה...

כאן בעולם האמיתי יש טסטים, והכנות וישיבות צוות של כולם וישיבות צוות ארט והמון חומרים מיוחדים לארגן לאפקטים של הפציעות, ופיאות וכל מיני דברים אחרים שלא התעסקתי איתם מאז הלימודים אצל ירין שחף.

עכשיו אני מיישמת את כל הידע התאורתי שקיבלתי שם ומרגישה שבאמת הם הכינו אותי לעולם האמיתי.
הייתי שם אתמול לקנות דבק לשפמים וזקנים בשביל חסידי ברסלב, ופגשתי שם את אחד המדריכים עושה סיור למישהי ששוקלת ללמוד שם, התנצלתי לרגע על שאני מתערבת, אבל הייתי חייבת לספר לה איך 3 שנים אחרי סיום הלימודים יש לי שם תמיד אוזן קשבת ותמיכה ואפשרות להתיעץ ולהתאמן ושבעצם לכל שאלה או בעיה שאני נזקקת לתשובה היום - יש מענה או במחברת מהקורס עצמו (שלא זזה מהתיק איפור שלי לשום מקום) או שתמיד יהיה מישהו שישמח לעזור שם בביה"ס.

יש לי תחושה שהיא השתכנעה להרשם, והמדריך אמר לי "תבואי כל יום" וחייך...

השבוע, למעשה, באמת הייתי שם כמעט כל יום, כי בכל פעם שהחליטו להוסיף אפקטים נזקקתי לחומרים נוספים ופעם אחת גם להתייעצות בנושא פציעת נשיכה.

אתמול בישיבה עשו לנו תדריך על השבועיים של הצילומים באילת ובנגב, באילו ימים נישן במלון ובאילו נישן במאהל בדואי עם שקי שינה, מתי נקום בארבע בבוקר ומתי נוכל להתפנק עד 7 ואפילו יהיה יום אחד שבו נתחיל לצלם ב 12, אבל נצלם עד 5 בבוקר... הנה הלכה הצלילה שחשבתי לדחוף לבוקר הזה... אני אזדקק לשעות השינה האלו!

קיבלנו רשימות מה להביא, הרגשתי כמו בשעת חברה לפני טיול שנתי ביסודי: לא לשכוח כובע, מקדם הגנה, בגדי ים, בגדים יפים (הרי יצלמו אותנו כניצבים, ואסור שנראה ג'יפה) וכו'...

הבוקר היתה אמורה להיות ישיבת ארט שהפכה למשהו אחר והארט נדחה למחר בבוקר, אז היום אני ממשיכה בהכנות:
ג'ל נצנצים לשיער וסיכות קליפס פרפרים נוצצות לטינקרבל (הרי בהפקות דלות תקציב המאפרת נהיית גם הספרית ואני לא יודעת אפילו לעשות פן... נאלתר כבר משהו :)

ועוד כל מיני דברים שאפשר להשיג רק בחנויות מקצועיות אז שוב צריך להגיע לת"א ולצעוד ממקום למקום, למצוא בחנות הזו את מה שלא היה בחנות הקודמת... תמיד למישהו נגמר משהו ואז חייבים לשוטט עד שמוצאים הכל!

החיים שלי מתחילים להראות אחרת, הטלפונים מצלצלים כל הזמן עם עדכונים ופוסט שפעם הייתי כותבת ברבע שעה נמשך שעתיים בגלל כל ההפוגות המקצועיות שבאמצע...

עכשיו אני יוצאת מהבית (עם נעלים נוחות) להמשך הסידורים ולאכול משהו על הדרך...

יום נפלא לכולם

}{





להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י