שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לוקחת אותך

לקחת אותך. ללוש היטב את החלקים הפנימיים הרכים שלך, לשפוך פנימה קצת מעצמי: דם, יזע ודמעות, רוק ושתן, כדי שתתרגל אלי. רק אלי. עכשיו אתה בוחר, אחר כך אתה תינוק שנשבה. תינוק שלי.
לפני 13 שנים. 3 ביולי 2011 בשעה 9:59

תשכח מכל מה שלמדת עד עכשיו על שליטה כאן באתר. גם כאן, כמו בחלומות שלנו, כולם צריכים כיסויים כדי לא להתמודד מול הדבר האמיתי. מול הצורך האמיתי והמקום בו הוא נבנה. אבל אתה לא צריך להסתתר מהצורך, נכון? אתה יכול להסתכל לו בלבן של העיניים ולדעת שזה נכון. הנה, תראה כמה אתה מרוגש פתאום. כמה אתה רוצה להצטנף לידי כדי שאני אלטף אותך בכפות ידיים חמות, מקרבת אותך אלי, לריחות הנעימים שלי, לדופק שלי. זה מרגיע אותך, קטן, נכון? מרגיע ומזקיף בו זמנית את הבולבול המתוק שלך. אתה מתבונן בי ככה, לוכד את המראה שלי, לומד מחדש איך נראה יופי, המראה, המבט, שבכל פעם שתראה אותו יקפיץ אותך למצב המיוחד שלנו. אז עכשיו אתה רק צריך להיות. להרגיש. לנשום. הנה, בוא תתחבר אלי כשאני מסבירה לך איך אתה צריך להיות. השפתיים החמות שלך יתעגלו מסביב לפטמה שלי כדי לינוק ממני את כל מה שאתה צריך, נכון? זה מאוד נעים, קטן. נעים גם לי כשאתה מחליק יד על החזה שלי, והשפתיים שלך נצמדות בואקום, ואני מרגישה אותן אצלי ברחם.
וכן, אני אלטף אותך קצת, כמעט בפיזור נפש, מחליקה יד על הלחי, על הבטן, על הבולבול הזקור שלך, ואני אסביר לך. אני אסביר לך שאני אוהבת אותך. אני אסביר לך שכל מה שאני מלמדת אותך זה לטובתך, גם אם לפעמים זה נראה שאני כועסת או מענישה וזה כואב.. שאני תמיד יודעת יותר טוב. שאתה צריך להיות ילד טוב מעכשיו, להקשיב וללמוד. אני אכין אותך בדיוק בשבילי, אני אלמד אותך את כל מה שצריך. כן, זה נעים ככה, נכון?

Beta Male - את מעולה,בחיי
לפני 13 שנים
Aציבעוני​(אחר) - זו את או שאני שוב בדימיונות
לפני 13 שנים
מקומי הטבעי​(מתחלפת) - פשוט מדהים
נקי טהור ממוקד ויפה
Wish I were there
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י