לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

fem

ללא כותרת

דצמבר 2007
לפני 13 שנים. 22 באוגוסט 2010 בשעה 12:57

זה הירק/פרי הכי סקסי לטעמי. התעוררתי בבוקר עם כמיהה לאבוקדו בשל וטעים ולא היה בנמצא. לא זו לא מטאפורה לגבר. זה פשוט מה שזה. אבוקדו. יותר פיצוי משוקולד או כל דבר אחר. העולם מתחלק לאוהבי אבוקדו ולשונאיו. אני מכורה. עד כדי כך.


אני מגיעה לתובנות מוזרות בזמן האחרון. לאט לאט אני מתחילה לחבב יותר ויותר פשטות. אני מעדיפה חכמה על התחכמות. אני מעדיפה צניעות על יהירות. אני מעדיפה את אחורי הקלעים על פני קידמת הבמה. גם מאחורי הקלעים יש הצלחה. אני מאבדת את הסבלנות מול אלו שמתקשטים בנוצות טווס אפילו אם אלו רק מילים. אני מחפשת פשטות. גם העשייה שלי הופכת לפשוטה. הכי הכי אני מקנאה כרגע באלו שמסוגלים להפוך דברים מורכבים ומסובכים לכדי משהו פשוט. זו בעיני גדולתה של חכמה. אני רוצה להיות אישה חכמה לא כדי להרשים אחרים, אלא בדיוק כדי להגמל מהצורך הזה.

אחרי הרבה מאד זמן אני מרגישה רעב שוב. מן רעב כזה שלא גורם לאובדן שליטה אלא רק מניע דברים. אני מרגישה שלאיטם מתדפקים על דלתי הדברים, רק שאדע לצלוח את הבחירה. סוף החופש הגדול. 10 ימים שנותרו יכולים להיות מענגים עבורי אם אדע לנצלם כראוי. אם אדע לאזן בין המטלות לזמן הפנוי. בין הרצונות לצרכים.

עד סוף הקיץ אדע את התשובה.

A v​(שולט) - לימון שמן זית פלפל לבן ושחור...

ומאוד אוהב עם חריף משום מה זה מוסיף לו
לפני 13 שנים
poetry lover - דווקא עם טיפה חרדל, טיפת מיונז ומלח. זהו.
האס או אטינגר, זאת השאלה. מה נעלה יותר...
(המלט משתלט עלי. סליחה)
לפני 13 שנים
A v​(שולט) - חרדל לא ניסיתי מיונז (של היינץ)

שווה לנסות
לפני 13 שנים
fem - כבר מזמן אני מהרהרת ובזאת התקבלה החלטה, בעונה, אני מתחייבת לארוחה על טהרת האבוקדו, (טוב כמובן עם לחם שאור שווה שילווה) עם לימון ועם מיונז וחרדל וגאוקמולה וסלט עם אבוקדו וכל המתכונים המעניינים שיעלה בידי לאתר במציאות או ברחבי החלל הוירטואלי שמספק לי כרגע כל כך הרבה ממה שאני זקוקה.
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י