צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 16 שנים. יום שישי, 16 ביולי 2010 בשעה 15:07

לא משנה - היכן נעצמו עיניי ברדת היום.
משנה - מול מי פקחתי אותן עם שחר.

לא משנה – אם אמרה את שמה בלילה.
משנה - אם זכרתי אותו בבוקר.

לא מהותי – אם זכרתי את שמה בבוקר.
מהותי – אם הצליחה לחקוק אותו על קירות חדרי ליבי.

לא מהותי – אם נשאתי אותה בליבי.
מהותי - אם זרמה גם בדמי, ממעלה עורקיי, נאחזה בנימיי.

לא חשוב – אם נשתרגה בדמי.
חשוב – אם הטבעתי אני חותמי בליבה.

לא חשוב - אם כבשתי ליבה לי.
חשוב – אם הצלחתי לשלוט בקצב פעימותיו - לשעבדו אליי.


( נכתב ביום שפוי לחלוטין – לפני לילה הזוי לחלוטין)

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י