צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 16 שנים. יום רביעי, 20 באוקטובר 2010 בשעה 17:58

היום שאלת:
"מדוע, כשאנו מבינים כל כך טוב את החיים שחיינו עד היום, אין לנו שום אפשרות לחיות אותם שוב?"

ואצלי בראש השתעשעו פרפרים באפקטים משוגעים ודלתות הסתובבו ללא הרף.

והמשכת ושאלת:
"מה היית רוצה לשנות?"
ואמרת ודיברת ושאלת ושקלת והתבוננת.

ואני חשבתי "כמה חבל שלא עשיתי איתך ילד".

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י