בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מי אני?

לפני 13 שנים. 11 ביולי 2010 בשעה 17:09

לא נורא שהשבוע החל ככה, אני יודעת שהוא ילך וישתפר.
זה רק הכאב שיניים הזה שמוציא אותי מדעתי וימשיך להוציא עד מחר בשש.וגם הרופא שהגעתי אליו היום ואמר לי שבשל העובדה שהתוצאות של הבדיקות שלי יצאו סותרות אני אצטרך לעשות אותם שוב, מה שאומר שיש לי חודש וחצי המתנה וחודש וחצי תוצאות. נו באמת מה סותרות מה.

אבל מחר בשמחה רבה, אחרי הרופ"ש אני פוגשת את הרקדן הנסיכותי שבא לחופשה סוף סוף !!! והולך להיות מוי כיף אני מרגישה את זה. שיחת טלפון קצרצרה איתו מהשדה תעופה ( כי אני פשוט חייבת את הבושם ההוא שיש רק שם ) הזכירה לי כמה הוא מצחיק אותי וכמה התגעגעתי אליו.

נראה לי שחופשה זה רעיון מצויין.

והסופ"ש לא היה כזה נורא סך הכל ( חוץ מהכאב שיניים המודחק, איהההההה ) ארוחת ערב טעימה ונעימה להפליא בשישי באווירה אוהבת, סרט מצחיק ברמות שקשות לצפייה 😄 . בוקר שבת בנפתח בהרצאה מעיפה על סלבדור דאלי ( עם דגש על ה- לי ככה למדתי.. ) ארוחת צהריים טעימה אצל סבתא ושינה מתוקה עם התעוררויות לא רצוניות לצורך העלאת מינון האופטלגין בדם.

אז היה יום קצת מעצבן, אז מה ? עכשיו כבר שקט ואין טלפונים ואף אחד לא מחפש אותי יותר והריח של הקטורת כבר מורגש בבית ואפילו הפעמונים הירושלמים שלי מסמנים לי. נראה לי שזה זמן מרפסת. יס.

שבוע טוב ופורה.

Venus in Furs - קישטא לכאב השיניים החוצפן. }{
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י