סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מי אני?

לפני 13 שנים. 16 בנובמבר 2010 בשעה 22:30

זה ממש לא פשוט מה שאני עוברת בשבועיים האחרונים, יוצאים ממני צדדים שאפילו אני לא הכרתי.
והגוף מותש אחרי 12-13 שעות עבודה כל יום והנפש מותשת מההתמודדות והכלה. לא נחמד להיות אי שם על הקצה. לא נחמד שיש כל כך הרבה שונאים. אני כל כך טעונה ואין איך לפרוק. ואני כל כך טעונה ואין איך לפרוק. ואין על מי לשים את הראש. וכוס עמק.

היום כמעט דרסתי מישהו. זה היה כל כך קרוב שזה הפחיד אותי ברמות שלא הכרתי.
ואין צידוק לכך, לא הגרירה של האוטו, לא השעה שחיפשתי חנייה. לא סבתא שביקשה ממני לעזור לה למות. לא המחשבות על ההוא שסרח וגרם לי להוציא את הסירחון שלו החוצה ועל כל ההשלכות הקשות של הדבר. לא העייפות. לא העצבים. לא התשישות. לא המסך השחור שהיה לי כשהוא עבר את הכביש. פשוט לא. שום דבר לא מצדיק את חוסר האחריות הזה ואת העובדה שבאמת יכולתי להרוג את האיש הזה. ייקח לי זמן לסלוח לעצמי על זה.

ושוב העייפות נלחמת בשינה שנלחמת במחשבות שנלחמות ברגשות.
דממה. הצל על הבמה.

Venus in Furs - מפתיע ואז בכלל לא איך אנחנו חווים דברים דומים.

הצל על הבמה נועד לעשות את כל מה שהגיבור לא יכול כי הוא כבול בכבלי המוסריות, אבל על מה שיעשה הצל ישלם הגיבור בריבית דריבית.

מאמי,

החיים שלנו מסריחים, כמה שאנחנו לא שוקדים על הגחלת ומנסים להפריח קטורת. אל תדרסי אף אחד כי זה רק יעשה את זה יותר גרוע וקשה. אני אוהב אותך. תמצאי סובלימציות. וסליחה שאני חופר ומטיף אני באותו חור עצמו.

אהבה רבה ותקווה לשקט יצירתי ואולי אפילו לכיף ובריאות ואושר (שתיתי לחיי זה הלילה וזה הרגיש רציני ובדרך להתגשמות), שלך תמיד, דן }}}{{{
לפני 13 שנים
No Name - love you !!!!!!
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י