לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 14 שנים. 15 ביוני 2010 בשעה 4:58

מכירים את המשחק " עולם ללא..." ?

כל אחד מהמשתתפים מציג בתורו שתי אפשרויות, דומות אבל שונות, ומחליטים ( אלוהים סטייל ) מי משתי האופציות היא החוליה החלשה ,שהעולם יאלץ להתקיים בלעדיה. זאת כמובן במידה והקדוש ( ברוך הוא ) יטרח להענות לבקשתנו המנומקת.

דוגמאות? בבקשה.

כבשה או עז? ברור כבשה. עז זאת חיה יעילה, יצרנית בלתי נלאית של חלב ( די מגעיל אמנם , אבל עוזר יופי לפצעים בפה ) , הדרישות הסביבתיות שלה נמוכות מאוד - רק תן לה יער, או שדה והיא משמידה אותו תוך כמה שעות. לכן העולם יצטרך לוותר על כבשים. במילא הסוודרים האלה מצמר כבשים זה מגרד ומכוער, הם לא יעילות בכלל וצריכת המזון שלהם גבוהה להחריד. גם החלב לא משהו .

ילדים חכמים בני שנתיים או מתבגרים מתחכמים בני חמש עשרה? טוב, כאן המקום לציין שהעובדה שמבטלים קבוצה, לא משבשת את הרצף . אם לא יהיו יותר בני שנתיים, זה לא אומר שאחרי זה לא יהיו יותר בני שלוש , או מתבגרים . אז אתם יודעים מה - נוותר על השנתיים. הם חמודים, נכון. ומצחיקים , מודה. אבל ללכת איתם לעשות קניות, או סתם לגינה הציבורית זה חתיכת תיק מטורף. הם תמיד סוחבים איתם איזה מקל, ושמונה עלים, ואבן, הם כל הדרך מדברים בלי הפסקה. כמעט ולא ניתן לעייף אותם בשביל שישנו בזמן בערב, ובחיים לא תצליחו לשכנע אותם במשהו הגיוני. הם שואלים שאלות מביכות בפומבי , וקולטים ישר אם מורחים אותם בתשובה, ואז הם בוכים. לפעמים הם סתם בוכים . מאידך המתבגרים - מגעילים וחצופים ככל שיהיו, אם לא עונים להם הם יוציאו את כל הטוב הזה על החברים שלהם ואתם פטורים באופן יחסי. רק להאכיל אותם ( ואת החברים שלהם ), לספק להם כסף וכביסה נקיה בזמן . הם יותר קלים לתפעול כי המניעים שלהם ידועים מראש .

פלמים או וולונים ? האמת, מה כ'פת לנו... לא בטוח שאלוהים יודע איפה זה בלגיה בכלל. שימשיכו לעשות שוקולד נהדר ולריב אחד עם השני. ( כשהם רבים אחד עם השני, הכמרים שלהם עסוקים ואז הם פחות מטרידים מינית ילדים . ככה שכבר עדיף שיישארו גם אלה וגם אלה ) .

אנאלי או אוראלי? שאלה טובה. באמת. במקרה כזה , ואם חייבים להחליט - נשאיר אוראלי. מה לעשות - הנוחיות מחייבת. זה זמין, יעיל, נותן פתרון מיידי גם במקרים דחופים ש"חייבים עכשיו" , כמעט כל אתר מתאים ותהליך הלמידה קצר יחסית. מדובר כאן בתהליך דמוקרטי שמתאים לכל גודל מין וצבע , ולכן נהנה מתמיכת המעצמות והאו"ם. אנאלי לעומת זאת - מחייב סוג של הכנה מוקדמת ( מה שמחרב מעט את הספונטניות המתרוננת ... למי שעוד נשאר מהתכונה הזו ) , יש לבחור אתר ראוי, לדייק בביצוע כדי למנוע נזקים עתידיים וקיים תהליך למידה . זה בהחלט לא מתאים בכל מצב, בחלק מהעולם זה נחשב לא חוקי, ולא מוסרי ( אולי במשחק הבא נוותר על המדינות האלה, נראה כבר אם יישאר זמן ) ובחירת המשתתפים לא יכולה להיות אקראית, אלא על בסיס סקר נתונים מוקדם. אנאלי הולך.


קיפוד או צב - כאן יש דוגמא לדילמה. שניהם נחמדים. שניהם לא מזיקים לאף אחד, זאת אומרת אם אתם לא חרק שהקיפוד טרף, או חסה שהצב אכל. כל החלטה תיתקל בהתנגדות חסרת תקדים מהפרטנר שאתם משחקים מולו. אבל אתם יודעים מה - בואו נמשיך לבנות בקצב מטורף, בכל שטח פתוח שעוד נותר כאן , מתוך חוסר אחריות מוחלט לסביבה ותוך השמדה מתמשכת של כל בית גידול אפשרי ולא תהיה יותר דילמה. שניהם לא יהיו. במקרה כזה התשובה היא - שניהם נשארים.
( מותר להמציא חוקים תוך כדי המשחק, כשנוח )

ולא - זה לא בלוג פוליטי אז אנחנו לא נתחיל אפילו עם המזרח התיכון.(קטמרן או סירת דייג טורקית? .... )

זאת​(שולטת) - חייכת אותי, תודה
לפני 14 שנים
למדתי מחברה שלי - בכיף. כל מה שמוריד את הטמפ' ...

לפני 14 שנים
שולץ s - אחד הפוסטים המצחיקים ביותר :)
ואת צודקת יוחזר החורף לכל השנה, לאלתר!
לפני 14 שנים
למדתי מחברה שלי - המשט של "התנועה האזרחית שוחרת השלום להחזרת החורף" יוצא ביום שני הקרוב מנמל הקישון........ נא להצטייד בלבוש קר.

:-)

לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י