בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 12 שנים. 15 בפברואר 2012 בשעה 10:58

לאחרונה, אבדו לי שתי חברות יקרות.

לא, לא קברנו אותן חלילה. גם לא חזרו בתשובה ( חלילה וחס מבחינתי, סורי ) . אבדתי אותן למקצוע חדש שצץ כפטריות וגינליות לאחר ביקור בג'אקוזי לא נקי מספיק ( סליחה חברים, על הדימוי המכוער. זה לא אתם. זה אני. ) שתיהם הפכו ל מאמנות אישיות.

אז תשמעו, אני לא בזה חלילה למי שצריך מראה אנושית שתראה לו איפה הוא, מי הוא, ואולי אפילו תאפשר לו לספר על זה ולרקום איזה תכנית לעתיד. לא הלקוחות אשמים.

מנשות חמד, אינטיליגנטיות, מצחיקות, מבריקות הפכו שתי החברות היקרות לי לשתי קרציות מהגהינום.

כל קפה קצר באמצע היום, שפעם שימש לאיוורור מירמורים, התיעצות קצרה בעיניני דיומא והחלפת דעות מענגת על דא והא, הפך לסמי סשן טיפולי. הן לובשות את המבט הזה של "ההקשבה המשתתפת". כל מילה שנאמרת עוברת מיד לתוך המכבסה בראש, ויוצאת משם בתור שאלה, שיקוף, הצגה, ברור או תובנה.

שאלוהים תעזור לנו, כבר אי אפשר לדבר איתן על כלום. פעם היו אומרים "שקול מילים לפני שתשקול שינים"? ( מחלקת הגריאטריה - לא לענות כולם ביחד, אבל נכון שזוכרים? ) אז אותו דבר איתן. צריך לשים לב לכל מילה, שלא תשמש לאחר מכן כנגדך אצל המשקפת המאמנת.

ולא --------------- מה פתאום, היא לא משתמשת במה שהיא למדה בבית, או עם חברים. בידע החדש היא משתמשת רק בקליניקה החמדמדת שהיא פתחה לאחרונה. ( כן בטח. ממש. ) וזה שכל שיחה נהפכת לשיחה מעגלית ? כל משפט שאני אומרת, חוזר אלי במילים אחרות עם סימן שאלה בסוף? מה זה? לא שימוש לרעה בלימודים שלך מותק?

ק. את חברה נהדרת . אבל תעזבי אותי, באמא שלך, עם היכולות שלי, והאי מיצוי שלי, והעובדה שעדיין לא הכנתי רשימה של דברים שאני חייבת להשיג לפני גיל..... ( לא מגלה , ולא מגלה ) . לא מענין אותי לדבר על הפרדיגמות שלי, ולא על שלך למען האמת. בואי, חיזרי אלי, בואו נמשיך מאיפה שהפסקנו לפני שנחטפתן על ידי חייזרים. ( או אלון גל. אותו דבר ) .

the rain song - קבלי סחטיין רציני ביותר על "קפה קצר באמצע היום" - דבר ראשון.
דבר שני - יעבור להן
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - קפה קצר באמצע היום זה אחד הדברים המשובחים. אשכרה דפיקה מוחלטת של המערכת...
לפני 12 שנים
astaro - אני נורא אוהב את האנשים שמספרים לעצמם שהם יכולים להפריד בין עבודה לחיים אישיים, זאת בדיוק הסיבה שיש לי אנטי לאנשי מכירות.
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - איזה הפרדה . אין חיה כזאת. אני מוכנה לטרייד אין קצרצר - קבל מאמנת אחת, תן איש מכירות במקומה... ( בתנאי שהוא לא עובד בחברת סלולר. עם אלה אפילו אני לא יכולה להתמודד... )
לפני 12 שנים
astaro - נשמעת לי כמו עסקה טובה, מאמנת אישית לפחות בכנות מנסה לעזור לעומת איש מכירות שרק מחפש איפה להרוויח אליך.
לפני 12 שנים
לילי ש' - עצוב/דוחה. אני שונאת ניו אייג'יזם שמגוייס לשיטה הקפיטליסטית=קואצ'ינג
ליבי איתך!
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - כמה שאת צודקת. לא חשבתי אפילו עדיין על הפאן הקפיטליסטי של ענין האימון הזה.
לפני 12 שנים
philia - אני דפקה מחבבת חייזרים.
אבל רק אמיתיים.
וגם את זה שהגיע ממלמק.
למרות שהוא כל הזמן ניסה לטרוף חתול[ים]

את ה-כמו שיטה של הגלגלון לא חובבת כלל ועיקר,
לחיי החברים הבנים ?
[שמעתי שהם הולכים רק על האדלריאנים ....]
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - בנים תמיד עדיף. או כן או לא. אין הרבה מעבר לזה. ועזבי אדלריאנים - אותה מכה רק עם הבעה אחרת...
לפני 12 שנים
DomMale4fem - קוא(ו)צ'ינג זה מושג שאבד עליו הכלח.
קבלי את המלך/ה החדשים: המנטור/ית.
:-)
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - עם מנטורים אני דווקא מתמודדת יותר בקלות. בתור דור שני לאמא אנרכיסטית ופתוחה שנחתה מטעמים של אהבה במעוז תנועת העבודה הקלוויניסטית, למדתי כבר מגיל צעיר מאוד לא להתיחס באופן מעריץ לשום מילה שיוצאת מפיו של המנהיג הדגול.... או איך היתה אומרת
" אוסט די גזועקט , אמר? אז אמר".
לפני 12 שנים
המלט - לפני כמה שנים היתה לי מאמנת אישית. קטנה, בלונדינית ונמרצת. כל הזמן אמרה לי: ״צריך לשגע דופק. לעשות אירובי, אחרי זה כוח, ועוד קצת אירובי." הוציאה ממני הרבה והשרירים שלה ברגליים חירמנו אותי. אין כמו מאמנת אישית
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - אם הולכים על לשגע דופק - אני איתך. הצרה איתן שהן משגעות שכל. ( וזה חדש - שרירים ברגלים זה מחרמן? אפשר לקבל פתק אישור? )
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י