אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 11 שנים. 5 בדצמבר 2012 בשעה 10:50

מתפתח כאן איזה דיון בנושא אותה מורה, שנחשפה בתור מלכת סאדו ופוטרה על ידי הרשת שהעסיקה אותה.

 אני חייבת להודות, שאני בדרך כלל לא משתתפת בדיונים,  בין היתר כי האגרסיביות של התגובות, בעיקר אם לא חושבים כמו הרוב, קצת מרתיעה אותי. (וגם כי אני לא יודעת איך לעשות את הציטוט ככה שהתגובה שלי תגיע ליעד הנכון. )

הרוב המוחלט של המגיבים שם מגבים את המורה, צר להם על שלאנשי הבדסמ אין לובי שיסייע בידה, וכמה חבל שהחברה שלנו לא פתוחה מספיק ולא גמישה מספיק ועוד ועוד....... וחלילה למי שחושב שאולי בכל זאת לא כך הדבר- מייד יוקע כחסר חוליות, שמרן, שלא לאמר טמבל ו"מה אתה עושה כאן בכלל"...

ואני עדיין חושבת, שהמורה הזו, שאינני מכירה אותה , וגם את התכנית המדוברת לא ראיתי, עשתה מעשה טיפשי ומיותר. או שלא חשבה, או שחשבה והיה נעים לה "לרוץ לספר לחבר'ה" .(ואז זה עוד פחות מוצלח ) 

כל אחד שיעשה מה שמתאים לו ומה שבא לו, ושיעשה את זה גם איפה שהוא רוצה. אבל שלא יערב את הסביבה, בייחוד אם מדובר בנוער, שחלקו עדיין לא מגובש סביב עניני זהות ( כוללים, לא רק מיניים )  והעדפה מינית ,  חלקו עדיין בוחן ובודק, וחלקו עדיין קצת מובך מכל הענין. ( היינו לוקחים אותם כקבוצה  לטיול שנתי בבית בושת ? מביאים הופעה חיה לבמה המרכזית בבית הספר או במתנ"ס? סביר שלא. ההורים שלהם אולי , וזה לבחירתם כהורים כמובן )

זה כמו שאמא ואבא מזדיינים בחדרם הפרטי ובדיוק מגיע מי מילדיהם ו"תופס" אותם באמצע. קורה - אבל מיותר לגמרי. שלא לאמר מביך לכל הצדדים.

צר לי, שיקול דעת מאוד לקוי שלה בתור אדם בוגר. מורה נדרשת לקצת יותר שכל ישר. גם אם לא עברה עברה על החוק היבש.

 

 

 

Madame T​(שולטת) - גם אני לעתים נמנעת מתגובה בפורומים מאותן סיבות שציינת לעיל. במקרה זה הייתי אומרת שמוטב להיות חכמה ולא צודקת, ביחוד כפי שציינת אם את מחנכת של בני נוער.

איו מה לעשות, יש דברים שצריך להפריד - בין העבודה שאת עוסקת בה לבין חייך האישיים, ביחוד בתחום רגיש כמו חינוך.
לפני 11 שנים
למדתי מחברה שלי - ממש כמו שאמרת, בדיוק הביטוי המסכם את כל הענין -

תהיה חכם. לא צודק.

קצת חבל שאי אפשר לנהל דיונים שווים בציבורי בלי שזה נהפך לדיון בנוסח "מרכז הליכוד" בימי הזוהר שלו...
לפני 11 שנים
the rain song - איזה מזל שאנחנו מסכימות
אחרת לא היינו יכולות להיות חברות

לא רצית אגרסיביות בפורום - הא לך כאן! :)
לפני 11 שנים
למדתי מחברה שלי - את רואה, מזל זה הכי שווה..... וזה בכלל לא אגרסיבי, לא היה כאן שום קילול !
לפני 11 שנים
the rain song - חס וחלילה קילולים, רק איומים

מעבר להסכמתי הגורפת עמך ונימוקייך היפים,
מה הקטע עם כל הנזיפה הזאת ב"חברי הקהילה"
אני? חברת קהילה?
האם את? :)
לפני 11 שנים
למדתי מחברה שלי - ש *אני* אנזוף??? קטונתי . לא צברתי מספיק פסים אדומים על התחת ....

האמת שאף פעם לא הצלחתי להתברג לחברות בשום אירגון גדול בחיי. גם לא להיות חלק משום קהילה של ממש...
לפני 11 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - אני מסכימה עם השיפוט שלך את ההתנהגות שלה; אבל כיצד את שופטת את ההנהלה? בהנחה והיא עשתה טעות - האם לדעתך מגיע לה להיות מפוטרת בגינה?
לפני 11 שנים
למדתי מחברה שלי - לטעמי , איך שהוא לא נותרה להם ברירה מבחינת הלקוחות שלהם .
אני למשל, עובדת במקום עבודה דתי ומחויבת בקוד התנהגות ולבוש . זה משהו פנימי, ואישי.שלקחתי על עצמי ביודעין כשהתחלתי לעבוד שם. זה יהיה צפוי אם פגיעה בקוד הזה תביא לסיום העבודה שלי במקום. זה אולי לא מאוד צודק, ואולי אפילו נושק ל לא חוקי, אבל ככה החיים עובדים, וצריך לכבד אותם. זה סבבה להיות חכמולוג, אבל פיטורין עשויים להיות חלק מהעסקה....
מה גם, שלגבי המורה הזו - אין כאן איזו מלחמה על האמת, לא מדובר ברוזה פארקס. לטעמי פשוט טעות , שמשלמים עליה מחיר קצת גבוה.
לפני 11 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - כלומר, לגיטימי לפטר בסיטואציה הנ"ל?

(אני לא חושבת שדוגמת מקום העבודה שלך מתאימה כאן, מכמה סיבות שלא אלאה אותך בהן. וגם לא מסכימה שזה לגיטימי לעשות לעובדים שיפוט מוסרי. במיוחד כזה שאני לא מסכימה איתו).
לפני 11 שנים
למדתי מחברה שלי - לדעתי ההודעה של הרשת ( זה אורט? ) פופוליסטית ומעצבנת. ובכל מקרה - כדי לפטר עובד יש לקיים שימוע, ויש הליך חוקי ומסודר, ככה שזה לא שמהיום להיום , בנוסח האמריקאי יפטרו אותה. על הגוף המפטר לנמק ולדעתי עוד נשמע על הענין הזה לא מעט.....

והשיפוט כאן איננו מוסרי בהכרח, אלא יותר תרבותי וסביבתי - בבחינת עברת על כללי ההתנהגות המקובלים, שלם מחיר. לכן גם הבאתי את דוגמת מקום העבודה שלי, והדגשתי - שההגבלות הן יותר פנימיות, כאלה שאדם לוקח על עצמו מאשר חקוקות על איזה סלע בכניסה לעבודה...

לגיטימי - לא יודעת. בלתי נמנע זה יותר נכון להגיד במקרה הזה.

ו
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י