ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 11 שנים. 22 במאי 2013 בשעה 7:49

אתמול, בעודנו מנחמים חברה שאמא שלה נפטרה ( הגענו לגיל הזה, שההורים של החברים מתים כמו זבובים. וגם חלק מהחברים פתאום נדחפים לפני התור ומתים לנו .... אוף ) ומאחר וזו חברת ילדות ברמה של אחות , רק שגדלה בבית של השכנים... ודברו שם על העבר של כולנו - עברו לי בראש מחשבות שקשורות בזכרון ובזכרונות.

 שמתי לב שבמהלך השנים , אני עושה בזכרונות שלי מעשי סדום ( ועמורה ). מכבסת אותם לפני הנסיבות, מגהצת אותם לפי הרצון, משחירה, מלבינה, לשה אותם לעיסה כזו או אחרת. אפילו - מי ישמע , מתעסקת קצת בפרטים שלהם ומזיזה אותם על הלוח לא לפי הכללים.

כנראה שכולם עושים את זה, מי פחות ומי יותר. ולמה אני יודעת את זה ? כי עובדות ילדותנו המשותפת שוות לכולנו. ועדיין, חלק מאיתנו שולפים מהמגירה זכרונות ריחניים נעימים וזוהרים באור החמה. וחלקנו שולפים משם זכרונות מרירים ואפורים , מטפטים מגשם ומאבק. מסתבר שאותם מגפיים שכולנו השארנו בבוץ בדרכים הלא סלולות ( אמיתי. לא מטפורי )  של ילדותנו, הותירו אצל כל אחד מאיתנו סימן אחר.

מאחר ואני משתדלת לשתוק כמה שיותר באירועים כאלה( כמות השטויות שנאמרות שם עוברת בהרבה את הרף העליון של הסבלנות שלי ) והוא, במילא, שותק במקצועו , אז היה מלא זמן למחשבות.

והתחלתי לעשות סדר בזכרונות הבדסמים שלי . ( הפסיכולוגיה הזולה הזו, שחיברה אותי בבית האבלים לבדסמ לא נסתרה גם מעיני, כך שאין צורך להעיר על כך..... )

עברתי עליהם ככה באופן כללי, - ושמתי לב, שאפילו בתוכי, עם עצמי, אני די מכבסת אותם.

את הקשים שבהם - אני מעבירה במהירות קדימה, מעגלת פינות, "שוכחת" תחושות ואירועים קשים ומכוערים. את הנעימים שבהם, לעומת זאת אני מאדירה ומעצימה.

ניסיתי להפוך את התהליך - להתעמק ברגשות הקשים יותר, ולוותר הפעם על ההתרפקות - זה עובד לא רע לאחד או שנים. אבל במהלך החשיבה שוב מתרופפת המשמעת, הנעימים צפים והמגעילים נעלמים באורח פלא. 

מה שכן - בשום אופן לא הצלחתי לסכם כמותית מי מנצח שם.

אחרי זה, ברגל בדרך הביתה, חשבתי שזה מאוד לא נאה מצדי להעביר ככה ניחום אבלים - במחשבות על סקס חריג, אלים לפרקים, מביך לפרקים אחרים וחסר גבולות בזמן שנשאר.

ברור שצריך היה לחתום פוסט מהורהר זה ב -  "זכרונות" של ברברה סטרייסנד. אבל  אני, עם הטעם המוסיקלי הלא משובח שלי לא סובלת אותה.... סורי.

 

 

DomMale4fem - מה פתאום סטרייסנד (וקאברים. LOL)?

http://www.youtube.com/watch?v=MVH39yj26a0

("חתולת המין הגלילית" יכול להיות אחלה ניק, לא?)
לפני 11 שנים
למדתי מחברה שלי - או שמא : " החתולה במגפיים "......

אבל אם להיות נאמנים לאמת ההסטורית, האיזור שלנו הוא סוג של קאבר לגליל... פחות גליל יותר שיפולי העמק

ולכן אולי : " חתולה במגפיים מהשוליים " ?

:-))
לפני 11 שנים
DomMale4fem - מגפי גומי? ארוטיקה התיישבותית במיטבה.
ואם כבר ייצור חקלאי, עדיף חליבה על שחיטה, יהיו שיאמרו.
אה, ויש השמחים להקל על פטמות כואבות ויש המעדיפים לגרום להן לדאוב ...
:-)
לפני 11 שנים
למדתי מחברה שלי - לגבי המגפי גומי - צר לי לשחוט ( ה ה ) את הפרה הקדושה - שום אירוטיקה אין בהן. לעיתים יש בפנים איזה עכביש, או עקרב טועה. זה כן, אבל אירוטיקה ? יוק ! ....
לפני 11 שנים
DomMale4fem - LOL
ח"ח על השחיטה השחורה-כשרה!
בעוונותיי, דמיינתי לי מתנדבת סקנדינבית (איזה אנכרוניזם, אה?) עירומה, שזופה מהעבודה בפלחה ופלומת שיער זהוב על רגליה, עומדת בהם.
:-)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י