שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 9 שנים. 10 ביוני 2015 בשעה 16:22

 

מתי שהוא, בלי שהרגשתי, השתרש מנהג החיבוקים נישוקים בארצנו.

אני, שגדלתי על בירכי החינוך הסוציאליסטי, השיוויוני, והאשכנזי עד מאוד לא הכרתי מהבית את הדבר הזה.

ההורים כמובן חיבקו ונישקו אותנו רבות וארוכות. סבא וסבא בוודאי ובוודאי. עד היום אני יכולה לפרוץ בדמעות של געגוע רק מלראות סבתא מחבקת את נכדיה , מנשקת אותם באהבה אין קץ וממלמלת לה מתחת לשפם : "אוי מאמאלה שלי."

אבל תשמעו - עברה עלינו ילדות נהדרת, עם חיבוקים נישוקים לצעירים שבחבורה, ולחיצת יד חברית לכל השאר. נשים לעיתים הגדילו עשות, וטפחו בעדינות ובחיבה תוך כדי לחיצת היד גם על אמת היד העליונה. ככה בחברות.

חיבוקים נישוקים היו שמורים לאירועים משמחים מאוד כגון : " אמא , אבא, החלטנו להתחתן " . או " תשמעו, החלטתי כן ללכת לקורס קצינים". דברים כאלה. לחילופין כשבאו להודיע על צרה גדולה, חיבוק דוב גדול מסורבל ומלא מבוכה היה במקום.

מתי זה שכל האופרציה הזאת נהפכה לדבר שבשיגרה? אני יוצאת לסופר ? חיבוק. פגשתי שכנה - א ה ל ן, נישוק וחיבוק, יום חמישי אחר הצהרים קפה? חיבוקים. מסיבת סיום של הילדים בגן ? חיבוקים נישוקים. וואלה - לא הגזמתם?

וזה לא שאנחנו גרים בלפלנד. חם . נוראאאאאאאאאאא חם. חלק מהאנשים באו ישר אחרי העבודה. כולנו מזיעים. המזגן, לא ממש עובד( מתי יבנו גן עם מזגן עובד, אלוהים יודע... ) בקיצור זה חוויה טיפה לחה, ריחנית למדי ולא קשורה לכלום.

ואני, עכשיו גם לא הכי סימטרית שם בחלקים העליונים של הציצי. אחד , איך נגיד, קצת חבול, לא שלם וטיפה דווי. החיבוק דוב שלכם, כשאתם פוגשים אותי על המדרכה, אחרי שבבוקר נפגשנו כבר פעם אחת היום, ושום מעיפים עלי חיבוק - מביא לי את הקריזה !!!!!!!!

 

ואני רוצה לפתוח מכאן, מאתר פופולרי, רב משתתפים ובכלל לא שולי , בקמפיין - בלי חיבוקים בקיץ. וגם בחורף עדיף לוותר. בחבוב"על !!!!

 

 

 

the rain song - תשכחי מזה!
ממני תקבלי חיבוק ונשיקה. אבל אני מבטיחה לגרור אותך קודם למזגן,
איך אני בשבילך? אה? אה?!
לפני 9 שנים
למדתי מחברה שלי - עשר! אני מדברת על נודניקים שלא שייכים. את לא עונה על דרישות הסף......
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י