לפני 15 שנים. יום ראשון, 20 בנובמבר 2011 בשעה 11:53
אִם אֵין אַתְ יְכוֹלָה לֶאֱהֹב אֶת הַבָּזוּי וְאֶת הַנִשְׁכָּח
לוּ בַּחֲלוֹמִי תָבוֹאִי.
נָא עִבְרִי קְדוֹשָׁה וֶאֱלִילִית בֵּין עֲרוּגוֹת שׁוֹשַׁנַי הַשחִוְרוֹת
וְרִמְסִין לֶעָפָר.
הֵן תְאֻשַׁרְנָה לִקְמֹל תַחַת כַּפּוֹת רַגְלַיִךְ -
כִּי זוֹ לָהֶן הַפְּרִיחָה
אֶל הַמְצִיאוּת הָאַחֶרֶת
כן, מההוא שהלך בשדה

