ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

ימים אחרים

כל עוד החלומות אופטימים לא נורא ,כשיתחילו הסיוטים זה כנראה סימן שהתעוררת למציאות.
לפני 15 שנים. יום ראשון, 20 בנובמבר 2011 בשעה 11:53

אִם אֵין אַתְ יְכוֹלָה לֶאֱהֹב אֶת הַבָּזוּי וְאֶת הַנִשְׁכָּח
לוּ בַּחֲלוֹמִי תָבוֹאִי.
נָא עִבְרִי קְדוֹשָׁה וֶאֱלִילִית בֵּין עֲרוּגוֹת שׁוֹשַׁנַי הַשחִוְרוֹת
וְרִמְסִין לֶעָפָר.
הֵן תְאֻשַׁרְנָה לִקְמֹל תַחַת כַּפּוֹת רַגְלַיִךְ -
כִּי זוֹ לָהֶן הַפְּרִיחָה
אֶל הַמְצִיאוּת הָאַחֶרֶת


כן, מההוא שהלך בשדה


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י