בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ימים אחרים

כל עוד החלומות אופטימים לא נורא ,כשיתחילו הסיוטים זה כנראה סימן שהתעוררת למציאות.
לפני 11 שנים. 25 באוגוסט 2012 בשעה 12:35

על אף התחושות הלא כאלה משהו שאני סוחבת איתי לאחרונה ואחרי דייט ועוד אחד בו נסיתי להיות נחמדה יותר אחר בו נסיתי להיות נחמדה פחות ועוד אחד שממש לא רציתי ללכת אבל שכנעתי את עצמי בהוא גבוה יש לו חיוך יפה , הוא חתיך לחשתי לעצמי באוזן הוא חתיך.. אבל הוא לא מצחיק אותך שמעתי לחישה מרושעת מרחפת באויר . אחרי כל זה הגיע חמישי רציתי ללכת למסיבת סוטים אבל .. לא יצא והינה עוד דייט טוב בסדר לא היה כזה נורא למחרת שישי קצת אחרי בוקר אני בקניון מודדת נעליים  הדייט משישי מתקשר , לא עניתי . לא כזה רציתי לדבר איתו , לא ידעתי מה לומר. הלכתי לי בראש עם תחושה כזאת תחושה שלא בא לי לספר עליה כאן אבל תחושה ..ע״ע בלוג קודם(:

שישי בערב סוטים אני רוצה מסיבת סוטים חברה ואני דאנגן. התאמצות טוטאלית של להצליח לאסוף את עצמי להתאפר להתלבש כשאני מרגישה את עצמי נאנחת כמו סבתא של אבא שלי עליה השלום כשהיתה בגיל שנייה למאה מתאמצת לקום מישיבה לעמידה והיתה משחררת אנחה של אוי אמא כזה ומתיישרת למשהו שהיה הכי קרוב לעמידה זקופה שאישה בגיל שנייה למאה מסוגלת להגיע אליה. אל תשתי היום שוב אמרתי לעצמי , לא טוב היום לשתות כשנמצאת אותה תחושה ,אל תשתי עברתי לשכנוע עצמי מאסיבי , טוב רק אחד , אכן כך היה .

אפילו בלי הרבה וויסקי בגוף הייתי קצת נחמדה ,התקשקשתי לקחתי מס טלפון של יצור חתיך , כן ברור שאתקשר.  דיברתי עם אחד שתוך שנייה עליתי על זה שהוא עורך דין היה לו את המבט הזה בעיניים והדיבור החלקלק הזה ,הוא לא הבין אך מיד שאלתי אותו וידעתי שהוא עורך דין ואמרתי לו שאני מכירה אותו ממזדרונות בתי המשפט שזה שקר מוחלט , אבל מה כפת לי ? מגיע לו אני שונאת עורכי דין . הוא החוויר ואני הלכתי . צדתי לפינה חשוכה יצור חטוב נושק לשלושים שעשה לי נעים בכפות הרגליים ואז התקבצו סביבנו כמה וכמה אנשים . הגיע זוג נשכב ליד והחל לעשות מעשים וכן אני מונולוגית ועדיין נראה לי שאני לא ממש יכולה להסביר במילים אך קרה ומצאתי את עצמי קצת משתתפת , כן כמובן שאנסה ,  היא אחזה ברגלי בזמן שהוא זיין אותה והוא ,הוא שלח יד למותניים שלי ואחז בי גם כן .פיסקתי את רגליי היא נשענה לה עלי והרגליים שלי שנמצאו כארוכות הקיפו אותה ואותו.  נשארתי לבושה כלום לא קרה אבל נורא התחשק לי זיון ונילי . לידי שכב איזה דום נרקסיסט כן זה מצחיק לראות נרקסיזם של אנשים אחרים את מסוגלת להבין אך לפעמים את עלולה להראות מוזרה בעיני אנשים אחרים . הרי נקרסיזם תכונה לא ממש זרה לי . תוך כדי שהם הזדיינו דיברנו , דיברנו והסכמנו שכן יכול להיות נחמד איזה משהו ונילי . אם כי בחיי שבאיזה שהוא שלב כשהיא על הגב והוא מזיין אותה כבר התחיל קצת לשעמם לי אבל הסיטואציה כמו להיות בסרט פורנו ושהמשתתפים נוגעים בך היה לי מגניב .היו שם שלל צופים , הרמתי את הראש ואמרתי כן , כן חברים זה הדבר הכי קרוב לזיון שהיה לי בחודשים האחרונים .  חייכתי , היה לי נחמד לחייך. נראה לי כי לשנאל נחמד  יותר על שפתיים מחייכות ונראה לי שבא לי,בא לי זיון ונילי, לפחות לנסות וגם לחייך קצת לא ממש יהרוג אותי .

אך אומרת אמא שלי לאבא שלי : מי יודע אולי פעם היא עוד תהיה בת אדם הילדה הזאת.

 

* לכותבת אין שום כוונה חלילה וחס להיות ונילית כמו כן הכותבת לא מחפשת הצעות בגין סקס ונילי מקוראי הבלוג. ההשתתפות במבצע אסורה על עובדי החברה , משרד פרסום המפיצים ובני משפחתיהם.

 

אני בכלל שמעתי אתמול כל היום מתי כספי כספי ורציתי לחתום בשיר אחר אבל הוא לא מתאים אז נלך על זה כי הוא ממש מתאים (: שבוע טוב לכולם.

 

Aציבעוני​(אחר) - את כוכבת על!
כן אשה ברמח ומלכה בשסה
לפני 11 שנים
מונולוגית​(שולטת){lucky} - כוכבים יש בשמיים ומלכות באנגליה
או ההפך ..
לפני 11 שנים
white q​(שולטת) - אין כמו אמא אופטימית :-)
לפני 11 שנים
Aציבעוני​(אחר) - עזבי אנגליה אני מדבר על ארץ הקודש הארץ המובטחת
לפני 11 שנים
FANCY DOM - אני מחכה לבלוג על הרופא ההוא ...:)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י