צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ימים אחרים

כל עוד החלומות אופטימים לא נורא ,כשיתחילו הסיוטים זה כנראה סימן שהתעוררת למציאות.
לפני 9 שנים. 25 ביוני 2014 בשעה 13:35


ואם כבר ״ להזרק למקום רחוק ״ ...( אני מעדיפה את המינוח ״ להלקח״ ) ;
לפני שנה בדיוק יצאתי לשייט בן עשרה ימים לאיטליה . משהו מגניב לאללה . אני לא מתה על טיולי קיץ ובכל זאת על אותה ספינה היה משהו מרנין נפש .
קיבלתי לשייט את הדיסק החדש שהוציאה אז כנסיית השכל . הוא היה פס הקול של הטיול שלי . הוא והרקוויאם של מוצרט . אותו אגב שמעתי אחרי כמה חודשים בווסטמינסטר שבלונדון עם נערי כנסייה וקולות של מלאכים וככה בקור כנסיות לונדוני מקפיא זלגו לי דמעות חמות מהעיניים אפילו שבן זוגי לטיול ישב לצידי וסבל כל רגע נתון והסבל שלו הפריע לי להיות עצובה , הצחיקו אותי לפרקים הפרצופים שהוא עשה לי בכוונה.
וזה שהוא אמר שהוא אף פעם לא ראה בן אדם שכל כך נהנה שעצוב לו .
נחזור לשייט : באותו דיסק של כנסיית השכל ( יו עכשיו שמתי לב שיש כאן מוטיב כנסייה) יש שיר ישן של זהר ארגוב , הם עשו שם איזו גרסה חדשה עם התזמורת האנדלוסית מצחיק אגב שכל נגניה או רובם - רוסים .
זה שילוב מגניב רוסים ומרוקאים . לי בבית יש אפילו הוכחה גנטית לעניין .
אז איך הגעתי לשם ? להלקח למקום הרחוק הזה ?
אז *** שלח לי שיר , זה שחשבתי שלא אשמע ממנו עוד ( חה! פעם ראשונה ) לינק ליוטיוב, אחרי ששמעתי את השיר ( אישה משוגעת - אוהד חיטמן חה !- פעם שנייה ) היה שם את השיר של כנסיית השכל - ״ ילדתי״ ולשם נלקחתי . נמל גנואה תחילת יולי איך התעוררתי בבקר ועליתי לסיפון העליון וארופה כמו ארופה אפורה אבל היה חמים ולח וזה היה מאכזב במעט , איך יש שם שיר בדיסק עם הבית כה רחוק וכשאת באמצע הים בלי לראות חופים זה איך שהוא נשמע מאד אמין ואחכ מוצרט ולונדון ווסטמינסטר דצמבר , אהבה גדולה .
2013 היתה שנה בת זונה .

מבוקש חי​(אחר) - שלחי לנו לינק שנישמע גם
לפני 9 שנים
מונולוגית​(שולטת){lucky} - על יוטיוב שמעת ?
בהצלחה
לפני 9 שנים
white q​(שולטת) - למה לקלל אבל? ;-)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י