לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים שרואים מכאן

לפני 16 שנים. 26 במאי 2008 בשעה 6:46

אני מתחיל לכתוב מבלי לדעת מה יצא , אף פעם לא כתבתי כך , אפילו החתימה שלי היא שרטוט של משולש עקום כאילו חסכתי באותיות .
אני לא שייך לכאן , התגלגלתי לכאן בפעם הראשונה כי אני סוטה קטן ומאושר אז הצצתי , לא מצאתי את עצמי נמשך למרות נסיונות מוצלחים הן כסאב והן כדום ( כן , עבדכם הינו מתחלף ).
לפני כמספר חודשים הכרנו זוג מדהים החי בזוגיות בידיאסאמית ולמרות היותינו זוג ונילי ( אבל סוטה ) קיבלו אותנו בזרועות פתוחות וחמות כזוג חברים , במהלך החודשים שחלפו הם פתחו בפניינו את עולמם היומיומי ועל כך אני רוצה להודות להם. הזוג הינו זוג ידוע מאוד בקהילה , אנשים חכמים להחריד בעלי כושר בטוי מדהים ואחלה תובנות על החיים, אך בעקבות ההכרות שלי איתם ובגלל שראיתי איך הכל בנוי אצלם בתבניות , איך הם מגדירים ילד שטלתן כדום ואישה ותרנית כסאבית עולה במחשבותי השאלה : האם הסטואציה הנכונה לא כולנו מתחלפים ? האם רק האנשים השלמים עם עצמם יכולים להרגיש בנח עם התחלופה הזאת ? ועל מה אני מדבר : שנים רבות הייתי עצמאי בעל חברות ( יחסית גדולות ואף ניהלתי בקלילות כמאה עובדים )הסתובבתי באזור מחייתי כתרנגול בלול , חזה נפוח ולחיצת יד האומרת : תראו אותי אני מצליחן !!! ( עשיתי זונות , אכלתי סמים והייתי דום על העולם ) לפני מספר שנים פשטתי רגל והתגרשתי , כבר מספר שנים שאני מגדל שתי בנות מדהימות , באופן מיידי התחברתי לצד האבהי הרגיש שלי , התחלתי לבשל , לנקות ואף לעשות קוקיות ולהתעניין בסוגי לקים שונים ( עד היום אני בוכה ללא שליטה בסרטי בנות ) כלומר מצאתי את הצד הסאבי שבי על מנת להתחבר למציאות היומיומית החדשה שלי. האם בזוגיות שבה מידי פעם אנו עושים דברים סתם בשביל לשמח את הצד שכנגד ( כמו ללכת לקונצרט או לסרט יגוסלבי ) שם אותנו במשבצת הסאביזם ?
בבסיס האופי שלי אני דום ( אולי לא מסוכן כמו חבר יקר אבל דום :-))שמגיעים לסקס אני מעדיף להיות סאב , מעדיף לשכב קשור ושיטפלו בי , אולי אני סתם עצלן ???
מעייפת הכתיבה הזאת !!!!!!! מספיק ודי

צ'יטה​(שולט) - ברוך הבא איש יקר
ים של הצלחה
לפני 16 שנים
גינגיס כאן​(מתחלף) - תודה חבר יקר
קראתי שוב את הפוסט ומחכה למפגש על מנת לשמוע מדוע לדעתך הוא קשה
אוהב
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - אני משום מה חשבתי תמיד, שאנחנו הסוטים, ואתם הבדסמים. ;-)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י