צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים שרואים מכאן

לפני 15 שנים. 2 ביוני 2008 בשעה 23:01

דברים שרואים מכאן באמת שלא רואים משם,,
לכל אחד נקודת ראיה , נקודת הרגשה, הסתכלות על פרטים ועל מכלולל שונה.
מישהו הסביר לי גם שאפילו הצבע שאנחנו רואים שונה מאדם לאחר, הגוון לפחות.
אז מה אני אומרת- אל תישפטו. תכבדו את דעת השני את הרגשתו את נקודת ראיתו. הוא רואה אחרת ממני וזאת זכותו. גם אם דעתי רצוני הרגשתי ולבסוף החלטתי שונה אין זה אומר שלאחר אין מקום.
כל דבר יכולים לקחת מאיתנו- את הכסף, את הבית, את הרכוש אולי אפילו להשפיע על המחשבות, אפילו משפחה וחיים. דבר אחד הוא שלי בלבד!! ההרגשה.
כשאני רואה אדם עצוב אני לא יכולה להגיד לו "אל תהיה.." אני יכולה לנסות להשפיע יכולה לנסות לשנות סביבה, אווירה, לבוש, פרצוף (:- , מילה או תגובה שלי. אבל ההרגשה תישאר שלו ! . וכאן בא הכבוד יותר נכון לכבד את הרגשת האדם האחר.

נדחפתי לך לבלוג (אני לא יודעת לפתוח בלוג במחשב), התפלספתי , אולי אפילו קצת קדחתי וחפרתי. כן אני יודעת - מה שאנחנו אומרים לאחרים זה מה שאנחנו מפנים לעצמנו, למראה שלנו. אז... סליחה אם שכחתי קצת לכבד וסליחה כשנפלתי בקטנה.
אוהבת. אותך.

גינגיס כאן​(מתחלף) - קושה יקרה :
ברור לחלוטין שכל מעשייך יוצאים ממקום שכולו טוב ועם כוונות טובות, אין צורך לסלוח כי לא קרה שום דבר , להפך אני כל כך שמח שגם בעיתות כאלו ( התפרצות קלה ועצבים )אני מגלה על עצמי שרגשות האהבה שלי כלפייך חזקים ויציבים.
אף אחד אבל אף אחד ושום מקרה לא יקח מאיתנו את מה ששלנו אז חזקי אמונה ותני לזה לחלחל בכל גופך : אני אוהב אותך , לצידך ואיתך תמיד.
נ.ב אני מאוד מאוד אוהב שאת נדחפת לי לכל מיני מקומות( בדרך כלל זה מעמיד לי יופי את הזין )
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י